در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    آیا قرص کافئین برای لاغری مناسب است؟

    امروزه استفاده از داروهای گیاهی برای کمک به روند لاغری امری مرسوم است. همه می دانیم که این مواد قرار نیست تمام بار تناسب اندام ما را بر دوش بکشند، اما اگر مصرف درست آن ها با ورزش کافی همراه شود، بعد از طی کردن یک برنامه درست، قطعاً نتایج خوبی دریافت خواهیم کرد. در میان مواد مناسب برای لاغری که منبع گیاهی دارند، کافئین اما بسیار معروف و کاربردیست. اغلب ما با نوشیدن قهوه و چای، مقداری از این ماده را برای افزایش هوشیاری و داشتن انرژی در طول روز مصرف می کنیم. با این حال اگر به هر دلیلی در طول روند لاغری خود قادر به دریافت دوز کافئین مورد نظرتان نیستید، ما استفاده از قرص کافئین را پیشنهاد می کنیم. سوالی که پیش می آید این است که آیا درست است بگوییم قرص کافئین برای لاغری مناسب است؟

                     قرص کافئین برای لاغری

    کافئین ماده موثره برای لاغری

    همان طور که گفتیم از کافئین برای افزایش هوشیاری و البته مدتیست که برای کمک به لاغری استفاده می شود. اما دقیقاً چرا اینگونه است؟ روش کارکرد ماده کافئین در بدن، افزایش متابولیسم و کمک به مصرف چربی هاست. کافئین علاوه بر تاثیری که روی مغز می گذارد و با تحریک آن، سطح هوشیاری ما را بالا نگاه می دارد، با خواص آنتی اکسیدانی خود می تواند به عنوان یک ماده موثر لاغری عمل کند. این خواص به بدن کمک می کنند که برای تامین انرژی خود از سوزاندن چربی ها استفاده کند. به علاوه اینکه بالا نگاه داشتن سطح هوشیاری باعث می شود که مغز انرژی زیادی را به صورت مداوم مصرف کند. خود این مورد به ذخیره نشدن چربی غذا در بدن کمک شایانی می کند.

                     قهوه ماده اولیه اصلی برای تولید کافئین

    منابع غذایی دارای کافئین

    در دنیای ما نوشیدنی های زیادی هستند که به عنوان منابع کافئین شناخته می شوند. در این میان قهوه و چای مهمترین مثال ها می باشند. گفته می شود که بسته به نوع قهوه، در هر فنجان 75 تا 150 میلی گرم کافئین وجود دارد. هر چه قهوه کمتر تفت داده شده باشد، میزان کافئین موجود در آن هم بیشتر خواهد بود. همین طور به ازای هر فنجان چای سبز یا سیاه، بسته به نوع آن 40 تا 80 میلی گرم کافئین نصیب بدن می شود.

    قرص کافئین و لاغری

    اما چرا ما باید از کافئین به عنوان قرص لاغری استفاده کنیم؟ اولین دلیل امکان وجود حساسیت گوارشی نسبت به مصرف قهوه است. امکان دارد شما به هر دلیلی علاقه به مصرف قهوه نداشته باشید. توجه داشته باشید که به صورت نرمال پیشنهاد می شود که یک بزرگسال روزانه یک قرص کافئین حاوی 200 میلی گرم از این ماده را مصرف کند. در نتیجه ممکن است مصرف نوشیدنی مورد نیاز برای تامین این مقدار کافئین، مطلوب شما نباشد. اما جای نگرانی نیست. منبع تامین ماده موثره ی قرص کافئین قهوه یا گیاهانی شبیه به آن می باشند. به همین دلیل قرص کافئین در بین مکمل های رژیمی گیاهی جای می گیرد. شما با مصرف روزانه یک قرص و عمل به برنامه ورزشی خود، می توانید سریعتر از حالت عادی اقدام به چربی سوزی و کاهش وزن کنید.

                     قرص کافئین به عنوان قرص لاغری

    نکات ضروری حین استفاده از قرص کافئین

    برای استفاده ایمن از قرص کافئین چند مورد هست که باید رعایت بشوند:

    • اولاً دوز خیلی بالا استفاده نکنید. این کار علاوه بر اینکه طی زمان بدن شما را نسبت به کافئین بی حس می کند، با افزایش ضربان قلب می تواند باعث بروز مشکلاتی شود. پس با تجویز پزشک، دوز مناسب را انتخاب و همان را مصرف کنید.
    • مصرف قرص کافئین برای سنین پایینتر از 18 یا 14 توصیه نمی شود. در این حالات با یک پزشک تغذیه مشورت کنید.
    • مصرف قرص کافئین برای خانم های باردار ممنوع است، همان طور که مصرف قهوه نیز در این دوره توصیه نمی شود.
    • با توجه به اینکه بدن شما بعد از مدتی مصرف مداوم کافئین، اثرپذیری خود نسبت به آن را از دست می دهد، توصیه ما قطع مصرف آن بعد از هر دوره ی یک یا دو هفته ایست. با این کار جلوی عادت کردن به کافئین می ایستید.

     

                      قرص کافئین با دوز 200 میلی گرم توصیه می شود

    خرید قرص کافئین

    مانند هر  قرص لاغری گیاهی دیگری، شما به آسانی می توانید در وب سایت دکتر یزدیان اقدام به تهیه اینترنتی قرص کافئین کنید. روش ما انتخاب بهترین و مطمئن ترین برند های تولید داروهای رژیمیست. البته مثل همیشه پیشنهاد می کنیم که تجویز پزشک را هم در نظر بگیرید و اگر در راه لاغر شدن جدی هستید، برنامه ورزشی خود را فراموش نکنید.

    از محصولات پرطرفدار داروخانه می توان به قرص کافئین کارن اشاره کرد که در بالا ترین کیفیت ارائه می شود.

    سوالات متداول

    آیا کافئین برای لاغر شدن موثر است؟
    ابتدا به یک اصل اشاره می کنیم که هر قرص لاغری باید همراه با یک برنامه ورزشی درست مصرف شود تا موثر واقع شود. با این حال کافئین با افزایش متابولیسم و کمک به چربی سوزی برای تامین انرژی، می تواند به لاغر شدن سریعتر کمک کند.

    دوز مناسب قرص کافئین چه قدر است؟
     برای افراد بزرگسال مقدار 200 میلی گرم در روز پیشنهاد می شود. می توانید این مقدار را به طور کامل با مصرف یک قرص کافئین 200 میلی گرمی دریافت کنید.

    چه افرادی نمی توانند قرص کافئین مصرف کنند؟
    مصرف این مکمل رژیمی برای سنین کمتر از 14 یا 18 توصیه نمی شود. همین طور افرادی که دچار پوکی استخوان یا فشار خون بالا هستند هم بهتر است از مصرف قرص کافئین خودداری کنند. مورد دیگر خانم های باردار می باشند که مصرف قهوه یا قرص کافئین برایشان ممنوع است.

    درج نظر

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا