در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو

    قطعا برای بسیاری از شما پیش آمده هنگامی که روبروی آینه می ایستید نگاهتان به شکم و چربی های دور شکم و پهلو می افتد. با خود به فکر فرو می روید و زمان طولانی را به فکر کردن در مورد این موضوع و افسوس خوردن می گذرانید. اما نباید نگران باشید، چرا که در این مقاله ما به توصیف بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو خواهیم پرداخت و خیال شما از بابت این موضوع را راحت خواهیم کرد. امروزه دیگر راه های بسیاری برای از بین بردن چربی های در شکم و پهلو وجود دارد. پس نباید نگرانی بابت این موضوع داشته باشید و با خیالی راحت ادامه مطلب را دنبال کنید.

     علت چربی اضافه در شکم، پهلو و یا ران

    ما در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو خواهم پرداخت، اما بهتر است قبل از آن بدانید که چربی ها همیشه هم بد نیستند. ترکیبات اصلی چربی ها منبع اصلی انرژی در بدن انسان می باشد که در صورتی که به اندازه کافی مصرف نشود می تواند باعث بروز مشکلاتی نیز شود. به همین دلیل وجود چربی برای بدن ضروری است و مصرف چربی به هر حال باید در رژیم غذایی روزانه هر فردی قرار گیرد. اما زمانی است که مصرف چربی بیشتر از نیاز بدن می باشد. که در این صورت این چربی ها به دلیل کم تحرکی فرد سوزانده نمی شود و در بدن انباشته خواهد شد. در نتیجه باعث به وجود آمدن چربی در ناحیه شکم و یا پهلو خواهد شد. بهترین قرص چربی سوز شکم می تواند برای هر فردی با توجه به تیپ بدنی و میزان چربی که در بدن آن فرد وجود دارد متفاوت باشد. اما به طور مشترک در عموم این قرص ها کافئین و افدرین وجود دارد. همانطور که می دانید این ترکیبات سرعت متابولیسم را افزایش می دهد و انرژی مورد نیاز بدن را از طریق سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن تامین می کند.

    علت چربی اضافه در شکم، پهلو و یا ران

    مناسب ترین قرص چربی سوز کدام است؟

    همانطور که گفته شد هر فرد با توجه به تیپ بدنی و شرایط جسمانی که دارد، قرص چربی سوز مناسب برای او تجویز می شود. پس همه نباید به صورت مشترک از یک قرص استفاده کنند. باید این نکته را توجه داشته باشید که زنان باردار و یا زنانی که در دوران شیردهی می باشند، مجاز به استفاده بسیاری از محصولات دارویی نمی باشند. پس بهتر است قبل از تهیه کردن و مصرف حتما با پزشک و یا داروساز مشورت شود تا دچار بروز مشکلاتی نشوید. همچنین در تکمیل این حرف ها به هیچ عنوان به توصیه دوستان و آشنایان خود قرص و دارویی را مصرف نکنید. چرا که بدن شما متفاوت از او بوده و می توانید تاثیر عکس برای شما داشته باشد.

    قرص چربی سوز گیاهی بهتر است یا شیمیایی؟

    همانطور که می دانید هر داروی شیمیایی در کنار اثرات مثبتی که برای شما دارد، عوارض جانبی هم دارد. همین موضوع باعث می شود تا بسیاری از افراد، از استفاده این داروها صرف نظر کنند. در مقابل داروهای گیاهی به دلیل فرمولاسیونی که دارند از عوارض کمتری برخوردار هستند اما در عین حال سرعت اثر بخشی آن ها نسبت به داروهای شیمیایی کمتر می باشد. به همین دلیل اگر به دنبال کاهش وزنی آرام و ایمن تر هستید می توانید از محصولات طبیعی و قرص کاهش وزن گیاهی استفاده  کنید و اگر سرعت کاهش وزن برای شما اهمیت دارد، پس از مشاوره با پزشک و اطمینان خاطر از داروی شیمیایی، می توانید از این داروها استفاده کنید.

    قرص چربی سوز گیاهی بهتر است یا شیمیایی؟

    اما ما خیال شما را بابت اصالت کالا در داروخانه دکتر یزدیان راحت خواهیم کرد. تمامی محصولاتی که در داروخانه دکتر یزدیان وجود دارد اورجینال بوده و مناسب برای استفاده می باشد. حال شما با خیالی راحت می توانید بهترین قرص چربی سوز شکم و پهلو را خریداری نمایید.

    سخن پایانی

    در این مطلب به طور خلاصه بهترین قرص چربی سوز شکم و نکاتی پیرامون این موضوع را برای شما شرح دادیم. حال تصمیم گیرنده خود شما هستید که می خواهید از داروهای شیمیایی و یا گیاهی برای چربی سوزی استفاده کنید. در هر صورت داروخانه دکتر یزدیان دارای بسیاری از محصولات چربیی سوزیی می باشد که شما با توجه به نوع نیاز خود می توانید آن ها را خریداری کنید. در آخر این نکته را باید بگوییم که حتما قبل از خرید و مصرف با پزشک مشورت کنید و به توصیه دوستان و آشنایان خود اکتفا نکنید.

    سوالات متداول

    1. بهترین قرص چربی سوز شکم گیاهی بهتر است یا شیمیایی؟
      قرص های شیمیایی در عین حال که سرعت بالایی در چربی سوزی دارد اما عوارضی به همراه دارد. اما قرص های گیاهی سرعت کمتری در چربی سوزی و عوارض کمتر دارند.
    2. دلیل انباشته شدن چربی در ناحیه شکم و پهلو چیست؟
      هر فردی به صورت روزانه چربی در وعده های غذایی خود دارد. اما اگر این چربی بیش از نیاز بدن باشد و فرد بی تحرک باشد که چربی ها سوزانده نشود، باعث انباشته شدن چربی در ناحیه شکم و پهلو می شود.
    3. مصرف قرص چربی سوز برای زنان باردار توصیه می شود؟
      خیر، در زمان بارداری و شیردهی زنان بسیاری از داروها مجاز به مصرف نمی باشد.

    درج نظر

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا