در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    ترک بدن و پا

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    168٬500 تومان
    122٬000 تومان
    29٬000 تومان
    24٬650 تومان
    49٬100 تومان
    37٬000 تومان
    24٬700 تومان
    20٬750 تومان

    کرم درمان ترک پا

    پاها نیز همانند دست و صورت دچار خشکی و عوارض دیگری نظیر اگزما می شود که به دلیل استفاده از کفش نامناسب و یا عدم رطوبت کافی به آن و نیز شست و شوی بیش از اندازه با صابون های نامناسب، تحمل بیش از اندازه وزن، بیماری های ارثی و زمینه ای، و غیره پا دچار ترک و پوسته پوسته شدن می گردد. کرم پا با ترکیباتی که در خود دارد به ‌مرور زمان و در چندین بار استفاده باعث از بین بردن ترک پا خواهد شد. اگر شدت این ترک ها زیاد است، کرم انتخابی باید رطوبت بالایی داشته باشد تا بتواند با نفوذ به عمق پوست ترک های پوست را از بین ببرد.

     

    کرم رفع ترک بدن

    ترک بدن وقتی رخ می‌دهد که لایه میانی یا درمیس (Dermis) پوست، بیش از حد کشیده می‌شود و آسیب می‌بیند. این آسیب در اثر کشیدگی باعث زخم‌‌هایی می‌شود که با شکل ترک پوست دیده می‌شوند. کرم‌ های رفع ترک بدن حاوی ترکیبات ترمیم کننده قوی هستید که به ترمیم بافت پوست کمک کرده و همچنین از مقادیر زیادی مواد نرم کننده و مرطوب کننده نیز در این نوع کرم‌ها استفاده می‌شود که از خشکی و پوست جلوگیری می‌کنند. محصولات ترمیم کننده ترک پوست با دارا بودن ترکیبات تاثیرگذار خود باعث از بین رفتن احساس کشیدگی در پوست شده و قابلیت ارتجاعی پوست را تقویت می کند.

    محصولات رفع ترک بدن و پا

    کرم رفع ترک پوست بعد از بارداری

    ترک‌های پوستی حاصل از بارداری (افزایش حجم) از عوارض شایع است که باعث آسیب‌دیدگی عمیق پوستی می‌شوند. خاصیت کشسانی پوست، بخاطر وجود فیبرهای کلاژن و الاستین می‌باشد. اگر پوست بخاطر فشار، مخصوصا در دوران بارداری، بیش از حد مورد کشش قرار گیرد بافت درم گسسته شده و اگر این آسیب جدی باشد ممکن است که پوست نتواند خود را ترمیم کند و باعث ایجاد ترک پوستی (استرچ مارک) می‌شود که ظاهری ناخوش آیند به پوست می‌دهد. کرم رفع ترک بارداری حاوی ترکیبات موثره برای ترمیم ترک‌های پوستی می‌باشد. کلاژن و الاستین هیدرولیز شده موجود در این نوع کرم ها، باعث رفع ترک‌ها شده و پوست را به حالت طبیعی باز می‌گرداند.  بهترین زمان برای درمان ترک پوست به محض مشاهده آن است ، زمانی که اولین ترک شکم در بارداری را مشاهده کردید اقدام کنید برای پیشگیری و رفع ترک شکم باید پوست را مرطوب نگه داشته و از خشک شدن آن جلوگیری کنید. هرچه پوست نرم تر و منعطف تر باشد ، ترک های کمتری روی پوست پدیدار خواهد شد.

     

    سخن پایانی

    محصولات آرایشی بهداشتی زیادی از قبیل کرم ها و لوسیون ها برای درمان ترک پوست وجود دارند. عمل های جراحی زیبایی نیز در این زمینه صورت می گیرند که با توجه به هزینه های گزاف و احتمال نتیجه ی خارج از انتظار آن توصیه نمی شود. بهتر است بدانید که ترک های پوستی به سرعت و به طور کامل از بین نمی روند.  استفاده از کرم‌ های رفع ترک بدن، که به نسبت جراحی بسیار ایمن‌تر و ارزانتر بوده بسیار تاثیرگذار و کارآمد است.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا