در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    مکمل گیاهی دیابت

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    90٬700 تومان
    81٬000 تومان

    دیابت چیست

    دیابت  اختلال گسترده ای است که بر سطح قند خون و انسولین در بدن تاثیر می گذارد. مدیریت پیامدهای و عوارض ناشی از دیابت در دراز مدت به اندازه خود بیماری چالش برانگیز است. دو نوع اصلی دیابت وجود دارد. دیابت نوع ۱ که در آن پانکراس انسولین تولید نمی کند. دیابت نوع ۲ که بدن نمی تواند به اندازه کافی انسولین تولید کند و یا به درستی توانایی استفاده از آن را ندارد.

     

    بهترین مکمل های گیاهی درمان دیابت

    برخی از گیاهان و مکمل هایی دارویی می تواند به درمان این بیماری کمک کند. ترکیب گیاهان دارویی با روش های سنتی می تواند درمان های جایگزین مناسبی برای درمان دیابت نوع ۲ باشد. مکمل های گیاهی با بهره گیری از خواص گیاهان دارویی نقش مهمی در کاهش قند خون و درمان دیابت ایفا می کنند.  داروهای قند خون گیاهی بخاطر عوارض کمتر و سازگاری بیشتری که با بدن دارد، به افراد مبتلا به دیابت کمک می‌کند در کنار مصرف داروهای شیمیایی مخصوص، عوارض دیابت را کمتر تجربه کنند.

    مکمل های گیاهی دیابت

    مکانیسم داروهای گیاهی کنترل قند خون

    هرکدام از داروهای پایین آورنده قند خون، ترکیبی از عصاره‌های گیاهی را در ترکیبات خود دارند که به نحوی باعث کاهش گلوکز خون شده و ترشح انسولین را در بدن افزایش می‌دهند. گیاهانی از جمله مریم گلی، گزنه، دارچین، استویا، شنبلیله و شیرین بیان، جزو مشهورترین گیاهان دارویی کاهنده قند خون هستند. به همین دلیل ردپای آن‌ها در بیشتر داروهای گیاهی ضد دیابت نیز دیده می‌شود.

    این گیاهان سرشار از ترکیبات ضد التهاب و آنتی اکسیدان هستند؛ که می‌توانند جذب روده‌ای گلوکز و میزان قند خون پلاسما را کاهش دهند. کاهش میزان گلوکز در خون مقاومت بدن نسبت به انسولین را کاهش می‌دهد و به کنترل قند خون در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ کمک می‌کند. از طرفی هم با تحریک سلول‌های پانکراس بر تولید و ترشح انسولین بیشتر در خون تأثیر می‌گذارند. در نتیجه کمبود انسولین تا حدودی هم در افراد مبتلا به دیابت نوع ۱ و هم دیابت نوع ۲ جبران می‌شود.

     

    سخن پایانی

    همواره بهتر است قبل از استفاده از هر ماده ای دارویی با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشکان معمولا برای شروع درمان از دوزهای پایین شروع می کنند و به تدریج افزایش می دهند  تا زمانی که  به بهترین دوز درمانی برای بیمار برسند. برخی از مکمل های گیاهی با داروهای مشابه دیگر، مانند رقیق کننده خون و فشار خون ممکن است تداخل داشته باشند. 

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا