در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    مکمل تقویت حافظه

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    139٬500 تومان
    97٬500 تومان
    57٬000 تومان
    38٬000 تومان

    مکمل های تقویت حافظه

    استفاده از مکمل‌هایی مانند قرص تقویت حافظه و داروی افزایش تمرکز از جمله روش‌های تقویت هوش و حافظه است. دارو تقویت حافظه  با ریز مغذی‌های استاندارد فرموله شده یکی از راه‌هایی است که سبب افزایش تمرکز و تقویت هوش و حافظه می‌شود. از دست دادن حافظه با بالا رفتن سن تبدیل به یک چالش و نگرانی می‌شود. تقویت کننده حافظه یکی از روش‌هایی است که می‌توان به کمک آن حافظه را بهبود بخشید. دارو تقویت حافظه یا داروی افزایش تمرکز که حاوی مواد زیر باشد به عنوان مکمل خوب شناخته می‌شود. برای مثال داروی گیاهی تقویت حافظه باید شامل موادی مانند: امگا 3، آنتی اکسیدان‌ها، زردچوبه، فلاونوئید‌ها، ویتامین‌های D، ویتامین‌های B6، اسید فولیک از بهترین‌های موجود برای بهبود ساختار و عملکرد سلول‌های مغزی باشد.

     

    بهترین قرص برای تقویت حافظه

    گیاهان به دلیل اینکه عاری از هر گونه ماده شیمیایی مضر هستند از این رو بهترین روش برای افزایش تمرکز و تقویت حافظه به شمار می‌روند. بهترین قرص برای تقویت حافظه باید شامل تمامی ریز مغذی‌ها و عناصر لازم برای بهبود عملکرد سیستم عصبی، بهبود حافظه، افزایش یادگیری، افزایش تمرکز و حواس باشد.

    به خاطر داشته باشید که مصرف هر نوع ماده غذایی روی مغز و سلول‌های مغزی ممکن است تاثیر مثبت یا منفی بگذارد، اما تاثیر مثبت برخی از مواد روی تقویت حافظه و افزایش تمرکز ثابت شده است. با شناخت و فواید هر یک از ترکیبات موثر بر قدرت حافظه بهتر است این مواد را در رژیم غذایی خود جا داده یا از مکمل‌های غذایی آن‌ها بهره‌مند شوید. 

     

    تقویت حافظه و یادگیری

     

    ترکیبات موجود در قرص افزایش تمرکز و قرص تقویت حافظه

    در این‌بخش برخی از ترکیبات مهم و اثر گذار در بهبود ساختار و عملکرد مغز که در قرص افزایش تمرکز موجود است را شرح می‌دهیم:

    • روغن ماهی امگا ۳

    روغن ماهی امگا 3 و 6 که حاوی DHA است فراون‌ترین چربی در غشای سلولی مغز است که جریان خون در مغز را افزایش می‌دهد و سبب تولید سلول‌های جدید مغزی شده و در نهایت روی عملکرد مغزی تاثیر مثبتی می‌گذارد. اکثر قرص تقویت حافظه و داروی افزایش تمرکز از امگا 3 بهره‌مند شده‌اند و به نوعی یکی از ترکیبات ثابت آن ها است.

    • جینسینگ

    جینسینگ سبب تحریک سلول‌های مغز شده و قدرت تمرکز و عملکرد را بهبود می‌بخشد و برای درمان خفیف آلزایمر نتایج مثبتی نشان داده است.

    • آنتی اکسیدان

    آنتی اکسیدان‌ها به رادیکال‌های غشای سلول‌ها حمله کرده و از سلول‌های مغزی محافظت کرده و سبب تقویت مغز می‌شوند.

    • زردچوبه

    زردچوبه حاوی ماده‌ای به نام کورکومین است که در تقویت حافظه و افزایش تمرکز و یادگیری نقش مهمی دارد و سرعت جریان خون به مغز را افزایش می‌دهد.

    • فلاونوئیدها

     فلاونوئیدها مانند آنتی اکسیدان‌ها از سلول‌های مغزی محافظت کرده و ارتباط بین سلول‌های مغزی را بهبود می‌بخشند.

    • رسوراترول

    رسوراترول برای محفاظت از سلول‌های مغزی است که سبب افزایش جریان خون مغزی و خنثی کردن عمل رادیکال‌های آزاد می‌شود.

    • استیل- ال – کارنیتین

    استیل- ال – کارنیتین  اسید آمینه‌ای است که به مشکلات حافظه کمک می‌کند و برای افرادی که دچار اختلال تمرکز هستند، انتخاب عالی می‌باشد. از قرص تقویت حافظه‌ای که از این ترکیب بهره‌مند شده باشد، می‌توان از آن برای کاهش بیماری‌های شناختی و افزایش درک و تمرکز استفاده کرد.

    • هوپرزین A - Huperzine A

    هوپرزین مشابه داروهای آلزایمر عمل می‌کند و عنصری برای حفاظت مغز در برابر اختلالات روان شناختی مانند کمبود حافظه یا کاهش تمرکز و... می باشد. این ترکیب از گیاه پنجه گرگی به دست می‌آید که سبب تقویت افزایش تمرکز و هوش و همچنین تقویت حافظه می‌شود.  به عبارتی قرص افزایش تمرکز که حاوی عصاره گیاه پنجه گرگی باشد می‌تواند نقش موثری در افزایش توجه و یادگیری فرد داشته باشد.

     

    سخن پایانی

    هر بدن نیازمند مغزی سالم و تقویت شده می باشد تا بتواند فعالیت های بدن را حتی با افزایش سن به درستی انجام دهد. تقویت مغز از طریق خوراک و محیط زندگی مناسب امکان پذیر است.در حال حاضر با افزایش جمعیت شهرها و ایجاد آلودگی های محیطی و همچنین غذاهای غیر ارگانیک و فست فودها ، زندگی های پرمشغله و پر استرس و دیگر عوامل تاثیر گذار بر سلامت مغز نمی توان به طور معمول مغز را از عوامل مخرب محافظت کرد به همین علت لازم است تا از بهترین مکمل های غذایی و قرص مولتی ویتامین  جهت تقویت مغز، حافظه و اعصاب استفاده نماییم.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا