در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    خرید بهترین دستگاه تست قند خون

    خرید دستگاه قند خون

    دیابت یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مزمن در دنیا است و افرادی که به بیماری دیابت دچار هستند و انسولین تزریق می‌کنند باید برای جلوگیری از مشکلات بیشتر به طور مرتب قند خون خود را بررسی کنند. استفاده از دستگاه تست قند خون ( گلوکومتر ) یک روش مقرون‌به‌صرفه برای افرادی دیابتی می‌باشد که بدون مراجعه به مراکز درمانی می‌توانند بر میزان سطح قند خون خود نظارت داشته باشند و از عوامل تاثیرگذار بر قند خون خود همچون رژیم غذایی، بیماری و یا استرس آگاهی پیدا کنند. دستگاه دیابت حتی برای افرادی که دیابت ندارند اما در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند مانند افرادی که سن بالای 30 سال دارند و دچار اضافه وزن هستند، زنان باردار و افرادی که سابقه خانوادگی بیماری دیابت دارند لازم و ضروری است. با ما همراه باشید تا به بررسی انواع مختلف دستگاه تست قند خون بپردازیم و اطلاعاتی را در این زمینه به شما ارائه دهیم. با مراجعه به وبسایت داروخانه آنلاین دکتر یزدیان می‌توانید بهترین دستگاه تست قند خون را با ارسال رایگان خریداری کنید.

    خرید بهترین دستگاه تست قند خون 

    خرید بهترین دستگاه تست قند خون 

    داشتن یک دستگاه تست قند خون برای افرادی دیابتی در منزل یکی از ضروریات می‌باشد انواع دستگاه‌ قند خون با برندهای مختلف در بازار عرضه می‌شوند. سطح قند خون افراد را به سه روش مختلف می‌توان اندازه گرفت و دستگاه‌های تست قند خون بر اساس این روش دسته بندی می‌شوند:

    • دستگاه تست قند خون به روش تهاجمی
    • دستگاه تست قند خون به روش غیر تهاجمی
    • دستگاه پایش مداوم قند خون

    دستگاه تست قند خون به روش تهاجمی

    دستگاه تست قند خون به روش تهاجمی

    در این دستگاه‌ها با استفاده از سوزنی به اسم لسنت یک بریدگی کوچکی در انگشت ایجاد می‌کنند و توسط قطره خونی که از انگشت خارج می‌شود و با استفاده از نوار مخصوصی که در دستگاه قرار می‌‌گیرد میزان قند خون اندازه گیری می‌شود.بسیاری از افراد دیابتی از این دستگاه استفاده می‌کنند و اکثر این دستگاه‌ها از دقت خوبی برخوردار هستند و نسبت به دستگاه‌های دیگر دقیق‌تر می‌باشند و البته استفاده از آن‌ها برای کودکان دیابتی دردناک می‌باشد.این دستگاه تنها برای یک کاربر طراحی شده است و سوزن و نوار این دستگاه‌ها یک بار مصرف می‌باشند و با هر بار مصرف باید دور انداخته شوند و بعد از تمام شدن باید دوباره خریداری شوند. دستگاه، سوزن و نوار به صورت کیت در داروخانه عرضه می‌شود.

    دستگاه تست قند خون به روش غیر تهاجمی

    دستگاه تست قند خون به روش غیر تهاجمی

    این دستگاه‌ها بدون سوزن می‌باشند و از طریق پوست با حسگرهای فیزیکی-شیمیایی میزان قند خون را اندازه‌گیری می‌کنند و برای کودکان مبتلا به دیابت بسیار مناسب می‌باشد. یکی از ویژگی‌های این دستگاه این است که نیازی به سوزن و زخم کردن انگشت ندارد اما دقت اندازه‌گیری آن نسبت به دستگاه تهاجمی کمتر است. یکی از اصلی‌ترین مشکلات این دستگاه‌ها تغییر در عملکرد سنسورها و تغییرات آن و همچنین محدود بودن تعداد آن‌ها در بازار می‌باشد.

    دستگاه پایش مداوم قند خون(CGM)

    این دستگاه بر روی بازوی بیمار بسته می‌شود و از طریق سنسور میزان قند را محاسبه و در حافظه دستگاه ذخیره می‌شود. این دستگاه از دقت خوبی برخوردار است اما شاید روش استفاده، نگهداری و تعمیرات آن برای برخی از افراد کار آسانی نباشد. همچنین یکی دیگر از مشکلات این دستگاه تغییر عملکرد سنسور در طولانی‌مدت است.

     

    درج نظر

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا