در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 5

    مکمل گیاهی داخلی ( گوارش، چربی، قلب و عروق )

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    مکمل گیاهی تقویت دستگاه گوارش

    دستگاه گوارش انسان یکی از پرکارترین و همین طور آسیب پذیرترین اندام بدن هست که میتوان با بهره گیری از گیاهان دارویی آن را تقویت نمود. بهترین داروی گیاهی برای تقویت دستگاه گوارش، دارویی است که تقریباً همه عناصر مفید برای دستگاه گوارش را دور هم جمع آوری کرده است.  سرشار از عصاره‌های گیاهی مفید برای تقویت دستگاه گوارش باشد.  اگر فردی به هرکدام از گیاهان استفاده شده در محصول حساسیت داشته باشد، علائم آلرژیک پس از مصرف آن بروز می دهد که بلافاصله باید مصرف دارو قطع شود. تاثیر داروهای گیاهی برای درمان بسیاری از بیماریها بر هیچکس پوشیده نیست . امروزه این نوع محصولات دارویی و گیاهی جای خود را به خوبی در میان عموم باز کرده اند و توانسته اند جایگزین خوبی برای داروهای شیمیایی شوند. 

     

    قرص گیاهی تقویت کننده قلب

     قرص گیاهی تقویت کننده قلب جهت تحریک قلب آسیب دیده یا ضعیف برای پمپاژ بیشتر خون به سراسر بدن استفاده می‌شود. با مصرف قرص گیاهی تقویت قلب انقباضات این عضو نیرومندتر صورت می‌گیرد. همچنین رگ‌های خونی منقبض شده را شل کرده تا خون بتواند راحت‌تر در رگ‌ها جریان داشته باشد. بهترین مکمل‌های گیاهی برای قلب می‌توانند به شکل قرص، کپسول، در حالت جامد یا مایع تولید شوند، در حقیقت، مصرف مکمل‌های غذایی برای سلامت قلب و عروق، رژیم غذایی را تکمیل می‌کنند و هرگز نباید آنها را جایگزینی برای غذا در نظر گرفت.

    مکمل های گیاهی گوارش

    بهترین مکمل گیاهی تقویت معده

    برای درمان مشکلات معده داروهای مختلفی تجویز می‌شود که معمولاً با عوارض همراه هستند. برای اینکه این عوارض را تجربه نکنیم می‌توانیم با استفاده از مکمل های گیاهی معده خود را تقویت کنیم. تقویت معده با محصولات گیاهی یکی از بهترین راه‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب به معده است. در واقع تقویت معده با مکمل های گیاهی ، عوارض داروهای شیمیایی برای درمان بیماری‌های گوارشی را نیز کاهش می‌دهد. بهترین داروی گیاهی تقویت معده محصولی است که حاوی عصاره‌ی گیاهان مقوی معده باشد.

     

    سخن پایانی

    مانند داروهای معمولی، مکمل های گیاهی هم ممکن است عوارض جانبی ایجاد کنند؛ بروز واکنش های آلرژیک یا تداخل با داروهای مصرفی ممکن است رخ دهد. بنابراین بهتر است توضیحات محصولات مختلف را که در وبسایت داروخانه آنلاین دکتر یزدیان وجود دارد به خوبی مطالعه کرده و یا در صورت مصرف داروهای دیگر در مورد مکمل انتخابی با پزشک یا مشاوران ما مشورت کنید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا