در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    سرنگ 10 سی سی

    شناسه محصول: 6261111104856
    شناسه محصول: 6261111104856
    دسته بندی: ملزومات پزشکی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    3٬520 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Syringe 10cc

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    سرنگ 10 سی سی
    نقد و بررسی
    Syringe 10cc
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    همه ی ما تجربه حداقل یکبار، تزریق دارو را داشته‌ایم و بعضی از افرادی هنگامی که تزریق دارند کمی احساس نگرانی و ترس نسبت به دردی که ممکن است در هنگام تزریق داشته باشند را تجربه می کنند.

    در این مواقع اصولا افراد علت را شخص تزریق کننده می‌دانند ولی باید بگوییم که این تنها علت یک تزریق خوب یا بد نمی باشد. با اینکه فرم تزریق در کم و زیاد شدن درد تاثیر گذار است ولی علت اصلی کاهش درد انتخاب سرنگ متناسب می باشد. ما می توانیم یک سرنگ پلاستیکی معمولی را انتخاب کنیم و به هر شکلی تزریق را انجام دهیم ولی از آنجایی که آرامش همه افراد مهم می باشد توصیه می شود در زمان خرید سرنگ، به جنس و شرایط آن توجه کنیم تا بتوانیم درد را در زمان تزریق و بعد از آن کاهش دهیم.

     

     

    سرنگ 10 سی‌سی

    سرنگ ۱۰ سی سی از سرنگ‌های لوئرلاک می باشد که به فرم پیچی تولید شده است و گنجایش آن ۱۰ میلی لیتر می باشد. سرسوزنی که در سرنگ ۱۰ سی سی استفاده می شود رنگ زرد و گیج ۲۱ می باشد و با داشتن پوشش سیلیکونی خود باعث کاهش درد و سوزش در زمان تزریق می‌شود. همچنین برای کاهش درد در زمان تزریق، سر سوزن سرنگ ۱۰ سی سی به فرم مورب تراش خورده است.

    سرنگ ۱۰ سی سی یکی از  تجهیزات پزشکی یکبار مصرف می باشد و با گاز اکسید اتیلن کاملا استریل شده است. محفظه ی سرنگ 10 سی سی به صورت شماره گذاری شده و کاملا شفاف است و برای تنظیم میزان مایع ورودی برای تزریق به بدن فرد را مشخص می کند.

    مواد اولیه ای که در تولید سرنگ 10 سی سی استفاده شده است، پلی اتیلن و پلی پروپیلن می باشند که از هر گونه آلودگی و عوارض میکروبی دور می باشند. طول سرسوزن سرنگ 10 سی سی ۳/۸ سانتی‌متر می‌باشد.

     

     

    ویژگی‌های سرنگ 10 سی‌سی

    • ساخته شده از سرسوزن گیج ۲۱
    • کاملا بهداشتی و استریل شده با گاز اکسید اتیلن
    • محفظه ی استوانه ای شماره گذاری شده تا ۱۰ میلی‌لیتر
    • طول سرسوزن سرنگ ۳۸ میلی‌متری می باشد
    • دارای نوک مرکزی

     

     

    آیا سرنگ فقط  برای تزریق دارو استفاده می شود؟

    سرنگ ها صرفاً برای تزریق دارو نمی باشند. بلکه سرنگ ها می توانند برای نمونه برداری هم مورد استفاده قرار بگیرند. اما انتخاب سرنگ مهمترین نکته می باشد که باید به آن دقت شود.

    به طور مثال: سرنگ‌های مخطوری برای آزمایشات و نمونه برداری مناسب می باشند. زیرا طول عمر تیغه میانی سرنگ‌های مخطوری بیشتر می باشد و به صورتی برش روی پوست ایجاد می کنند که با سوزن هایی که فرم مورب دارند متفاوت می باشند.

     

     

    کاربرد سرنگ 10 سی سی

    از سرنگ های ۱۰ سی سی برای تزریقات داخل ورید استفاده می کنند و مناسب ترین انتخاب می باشند. زیرا تزریقات وریدی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی امکان نشت دارو، ورود هوا به داخل رگ و انتقال بیماری های عفونی فراهم می باشد. علاوه بر این شفافیت سرنگ و مشخص بودن دوز دارو تزریق را قابل کنترل می کند.

     

     

    چگونه یک سرنگ مناسب بخریم؟

    برای انتخاب یک سرنگ مناسب، ابتدا باید میزان داروی تجویز شده و کاری را که می خواهید انجام دهید را مشخص کنید. به صورت مثال: یک سرنگ ۱۰ سی سی مناسب تزریق عضلانی نمی باشد و از این نوع سرنگ ها معمولاً برای تزریقات وریدی و یا شستشو استفاده می شود.

    توصیه می شود جنس سرنگی را که خریداری می کنید، حتما در نظر بگیرید، زیرا جنس سرنگ و یک سر سوزن خوب می تواند باعث تزریق خوب و کاهش درد شود.

    سرنگ هایی که در تولید آنها از سیلیکون پزشکی استفاده نشده باشد به مرور زمان می تواند شخص را دچار عوارض کبودی کند. مطمئن باشید که سر سوزن تیز باشد زیرا یک سر سوزن کند، درد در زمان تزریق را چند برابر افزایش می دهد.

    در بعضی موارد قطر داخلی سرسوزن نامناسب است و باعث مسدود شدن سر سوزن در زمان تزریق می شود. که قاعدتاً باید سر سوزن عوض شود و دوباره تزریق را انجام دهید. به همین علت دقت کنید سرسوزنی را انتخاب کنید که قطر داخلی بیشتری داشته باشد.

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا