در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 4

    شامپو موی چرب

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    115٬000 تومان
    92٬000 تومان
    198٬000 تومان
    148٬500 تومان
    160٬000 تومان
    106٬600 تومان

    بهترین شامپو موهای چرب

    اولین نکته انتخاب بهترین شامپو برای موهای چرب، این است که از خرید شامپوهایی با فرمول حاوی سیلیکون خودداری کنید. ممکن است برخی از ذرات سیلیکون به مرور زمان بر روی پوست سر تجمع پیدا کنند. در حقیقت ذرات سیلیکون موها را می‌پوشانند و آن‌ها را سنگین می‌کنند. این موضوع می‌تواند در طی زمان در چرب‌تر شدن مو تاثیر بگذارد. بهترین شامپوها برای موهای چرب آنهایی هستند که با ترکیبات شفاف کننده و لایه بردار مانند اسیدهای آلفا هیدروکسی تهیه شده‌اند. این اسیدها چربی و تجمع روی پوست سر را کاهش می‌دهند. اسید سالیسیلیک از دیگر ترکیبات موثر در چنین شامپوهایی است.

     

    دلیل چرب شدن موها

    موهای چرب نتیجه فعالیت بیش از حد غدد چربی است که زیر پوست سر قرار دارد. در حقیقت، در اطراف فولیکول‌های مو، غددی وجود دارد که کار آن‌ها تولید یک نوع چربی به نام سبوم است. سبوم تولید شده توسط این غدد به مجرای فولیکول مو ریخته می‌شود و ساقه مو را لطیف و نرم می‌سازد. با این حال در برخی افراد ترشح این غدد بیش از اندازه است و سبوم، ساقه مو و پوست سر را چرب می‌کند. دلایل شایع چرب بودن موی سر متفاوت است. عواملی مانند ژنتیک، مشکلات ارثی، عادات غذایی ناسالم، داروها، مراقبت نامناسب از مو، تغییر فصل، نوسانات هورمونی و دوره‌های طولانی مدتِ استرس بر این موضوع تاثیر می‌گذارد.

     

    شامپو موهای چرب

    تاثیر شامپو و نرم کننده بر چرب شدن مو

    نرم کننده و شامپو نقش مهمی روی چرب شدن موها دارند. نرم کننده طبیعی اگر به صورت صحیح روی مو شستشو نشود می‌تواند باعث چرب شدن موها شود. شامپوها هم اثرات مشابهی دارند. بنابراین اگر از شامپویی استفاده کنید که با جنس موهای شما تطابق نداشته باشد فقط شرایط چرب شدن مو را بدتر کرده‌اید.

     

    سخن پایانی

    وجود مقداری چربی روی مو و پوست سر کاملاً طبیعی و حتی برای سلامت مو الزامی است. اگر این چربی وجود نداشته باشد، موها شکننده شده و آسیب می‌بینند، درنتیجه حساسیت بیش از اندازه و استفاده افراطی از محصولات خشک‌کننده موها می‌تواند باعث ضرر بیشتر و ریزش بیشتر شود. اگر موهای چرب و روغنی دارید، بهترین کار این هست که از شامپوهای مخصوص موهای چرب استفاده کنید و از این طریق، تولید چربی در پوست سر و مو رو کنترل کرده و به تدریج، شرایط طبیعی برای موهاتون ایجاد کنید.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا