در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    نگهداری چشم و لنز

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    محلول های شستشوی چشم

    محلول شستشو چشم راهی مطمئن برای کاهش و تسکین تحریکات چشمی است. بیشتر محصولاتی که در داروخانه ها برای شستشو چشم به فروش می رسند دارای 99 درصد آب تصفیه شده هستند. اما آنها می توانند حاوی مقادیر کمی از مواد دیگر نظیر نمک و اسید بوریک باشند. از محلوهای شستشوی چشم با اهداف زیر استفاده می شود: تمیز کردن قسمتهای خارجی پلکها برای حفظ بهداشت، شستشوی سطح خارجی قرنیه برای ایجاد PH نرمال (مثلا در سوختگی های شیمیایی) شستشوی سطح قرنیه برای برداشتن بافتهای مرده و پر کردن کره چشم در حین عمل جراحی.

     

    کاربرد محلول شستشوی لنز

    مراقبت از لنز چشم نرم و سخت بسیار با اهمیت است. محلول لنز یا مایع لنز برای شستن و نگهداری از لنز طبی و لنز رنگی استفاده می شود. در صورت عدم رعایت بهداشت و تمیز کردن لنز، آسیب های جدی به چشم وارد می شود که بهترین و سریع ترین روش برای ضد عفونی و تمیز کردن لنز استفاده از محلول شستشوی لنز می باشد.

     

    انواع محلول لنز

    • مایع لنز پاک کننده چند منظوره

    برای پاک کردن، شستشو، تمیز کردن و مراقبت از لنز طبی یا رنگی می توانید از محلول‌های چند منظوره کمک بگیرید.  حتی می توانید لنز چشمی را با همین محلول‌ها در ظرف مخصوص نگهداری کنید.

    • هیدروژن پر اکسید

    محلول لنز پاک کننده، شوینده و ضد عفونی کننده هیدروژن پر اکسید یکی از بهترین محلول‌ها برای نگهداری از لنز تماسی است. قرص خنثی کننده برای از بین بردن واکنش حساسیتی به همراه این محلول توصیه می شود.

    • محلول پاک کننده آنزیمی

    به طور معمول هفته ای یک بار از پاک کننده آنزیمی برای شستن لنزها استفاده می شود.

    • پاک کننده پروتئین

    برای از بین بردن رسوب پروتئین روی لنز می توان از پاک کننده پروتئین چشم استفاده کرد. 

    • محلول پاک کننده روزانه

    برای استفاده از لنز تماسی ابتدا آن را با یک محلول  مناسب تمیز کنید. چند قطره از محلول برای تمیز کردن لنز تماسی کافی است.

    محلول شستشو لنز

    بهترین محلول لنز

    استفاده از محلول های ضد عفونی کننده هیدروژن پراکسید به طور روزانه عملکرد بسیار بهتری جهت از بین بردن رسوبات مخاط و لیپیدها دارند و باعث درخشان شدن سطح لنز می شوند که این میزان از درخشندگی با محلول های چند منظوره کمتر است.

     

    روش استفاده صحیح از محلول های شستشو لنز

    1. دست های خود را بشویید. سعی کنید دست ها را با صابون های مرطوب بشوید و با حوله ی بدون پرز و نرم خشک کنید.
    2. یک لنز را بردارید و آن را با مایع لنز پاک کنید. برای پاک کردن لنز و محلولها به صورت مالشی باید محلول لنز را روی لنز ریخته و با انگشت اشاره ی خود روی لنز را به صورت دایره ای بچرخانید و به آرامی به عقب و جلو حرکت دهید. البته امروزه محلول های لنز بدون مالش هم موجود است که فقط کافی است لنز را داخل محلول بگذارید. دقت کنید استفاده از محلول های لنز غیر استاندارد ممکن است باعث کاهش دید لنز و کدری آن ها شود.
    3. بعد از استفاده از مایع لنز لازم است باز لنز ها را بشویید تا بقایای مانده روی لنز از بین برود، دقت کنید شستشوی لنز یک گام خیلی مهم است.
    4. لنز ها را داخل جعبه ی خود گذاشته و داخل آن را از محلول های لنز تازه ی تجویز شده توسط پزشک پر کنید. یا محلول های ضد عفونی کننده میکروارگانیسم را روی لنز ها بریزید. دقت کنید که زمان مورد نیاز برای اینکه محلول ضد عفونی کننده روی لنز ها باشد بستگی به نوع ضد عفونی کننده و لنز شما دارد که برای این منظور لازم است با پزشک خود مشورت کنید.
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا