در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص تقویت کننده بانوان لاکتاول اروند فارمد - 60 عددی

    شناسه محصول: 6262849300237
    شناسه محصول: 6262849300237
    دسته بندی: مکمل بانوان
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    379٬000
    322٬000 57٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    LactaWell Dietary supplement

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص تقویت کننده بانوان لاکتاول اروند فارمد - 60 عددی
    نقد و بررسی
    LactaWell Dietary supplement
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    دوران بارداری حساس ترین دوره زندگی بانوان می باشد. بانوان در دوران بارداری و شیردهی، به میزان قابل توجهی از ویتامین ها، مواد معدنی، کربوهیدرات ها و ...نیاز دارند. به همین دلیل استفاده از محصولات و مکمل های غذایی ویتامینه در دوران بارداری و شیردهی توسط پزشک توصیه و تجویز می‌شود و بانوان ملزم به استفاده از این مکمل ها می باشند تا علاوه بر بارداری بی نقص و داشتن جنینی سالم و باهوش، در دوران شیردهی نیز سلامتی کودک و انرژی مادر نیز تامین شود.

     

     

     قرص تقویت کننده بانوان لاکتاول اروند فارمد

     

     قرص تقویتی لاکتاول، یک مکمل رژیمی غذایی ویتامینه است که سرشار از ویتامین های مورد نیاز بدن مادران باردار و شیرده می باشد و مصرف آن باعث افزایش شیر مادر و غنی تر شدن آن برای تغذیه کودک می شود. این قرص تقویت کننده علاوه بر تامین ویتامین های مورد نیاز بدن مادران شیرده، باعث تقویت سیستم عمومی بدن مادر شده و انرژی مورد نیاز بدن مادران را در دوران شیردهی  تامین می کند.

     

     ویژگی های قرص تقویت کننده لاکتاول

     

    تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن مادران شیرده

    تقویت کننده سیستم عمومی بدن مادر

    کمک به افزایش تولید شیر در دوران شیردهی

     کمک به غنی تر شدن کیفیت شیر برای کودک

     کمک به افزایش و تامین انرژی روزانه مادران باردار و شیرده

     تامین کننده ویتامین های مورد نیاز بدن مادران باردار و شیرده

     

    ترکیبات ویتامینه قرص لاکتاول چیست؟

     

    قرص لاکتاول غنی از تمام مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز برای تغذیه کودک می باشد و باعث افزایش ترشح و تولید شیر مادر می شود. قرص لاکتاول حاوی ویتامین های: 

     ویتامین آ

     ویتامین آ، یک نوع ویتامین محلول در چربی است و مقدار مازاد آن در کبد ذخیره می شود. ویتامین آ یک نوع ویتامین محافظت کننده از سلامتی بینایی مادران شیرده بوده و از سیستم ایمنی بدن مادر نیز محافظت می کند. ویتامین آ، با کمک به سلامت پوست و سلامتی اندام های بدن مادر از پیری زودرس نیز جلوگیری می کند.

    ویتامین ای

     ویتامین ای، یک نوع ویتامین محلول در چربی است و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به ویژه برای پوست مادران شیرده در ترکیبات قرص لاکتاول به کار برده شده است. ویتامین ای، در بدن مادران شیرده باعث می‌شود تا با کنترل و متعادل نگه داشتن سطح هورمون ها، درد پریودی و خونریزی های اول زایمان کاهش یابد و همچنین باعث کاهش اضطراب، گرگرفتگی و افسردگی بعد از زایمان نیز می گردد.

     ویتامین ث

     ویتامین ث، یک ویتامین محلول در آب است و مازاد نیاز بدن از این ویتامین از طریق ادرار دفع می گردد. ویتامین ث، با کمک به بازسازی و ترمیم سلول های تمامی بافت های بدن باعث می‌شود تا عوارض زایمان طبیعی و زخم های وارده شده به ناحیه تناسلی و زخم های عمل سزارین سریعاً بهبود یافته و به تولید لکوسیت ها که همان گلبول های سفید خون هستند کمک می کند و در نتیجه تقویت کننده سیستم دفاعی بدن نیز می باشد. ویتامین ث، در تولید و محافظت از کلاژن های پوست بسیار تاثیرگذار است.

    ویتامین د۳

    ویتامین د۳،یکی از اصلی ترین عضو خانواده ویتامین دی است. ویتامین د۳ به منظور تقویت استخوان ها و کمک به افزایش تولید شیر مادر، در قرص تقویتی لاکتاول به کار برده شده است. ویتامین د ۳ با کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن مادر می تواند با عفونت‌های بدن  مقابله کند و مانع از بروز بیماری ها در بدن مادر گردد.

     ویتامین ب۱

     ویتامین ب۱ و یا ویتامین تیامین می‌تواند نقش اساسی و مهمی را در تولید و تکثیر رشته های عصبی برای نوزاد ایفا کند.  ویتامین ب۱، با کمک به تجزیه کربوهیدرات ها و چربی ها در بدن مادر و تبدیل آنها به انرژی روزانه، بدن مادران شیرده را سلامت و پر انرژی نگه می دارد.

     ویتامین ب۶

     ویتامین ب۶، با کمک به کنترل تولید هورمون ملاتونین در بدن مادران شیرده به کودک کمک می‌کند تا چرخه خواب مناسبی را داشته باشد و باعث رشد و تکامل بهتر نوزاد می شود. ویتامین ب۶، باعث تکمیل شدن تولید و افزایش رشته های عصبی کودک شده و همچنین بیماری رفلاکس معده کودکان را نیز کاهش می دهد.

     ویتامین ب۹

     ویتامین ب۹ و یا همان ویتامین فولیک اسید با کمک به تولید و رشد گلبول های قرمز خون در جذب آهن در بدن مادر و کودک بسیار موثر است.  ویتامین ب ۹، در رشد و تکثیر سلول های مغز، ذهن و هوشیاری کودکان بسیار مهم و ضروری است که از طریق شیر، جذب بدن کودک می شود. ویتامین ب۹ برای رشد و تکامل استخوانی کودک بسیار ضروری می باشد.

     ویتامین ب ۱۲

     کوبالامین نام دیگر ویتامین ب ۱۲ است که علاوه بر تقویت رشته های عصبی در مغز و دیگر بافت های بدن می تواند به بهبود رشد کودک نیز کمک کند و باعث افزایش هوش کودک نیز گردد.

     

     آیا استفاده از قرص تقویتی لاکتاول در شیردهی مناسب است؟

     

    مصرف قرص تقویتی لاکتاول در دوران شیردهی به دلیل آنکه باعث تقویت و تامین انواع ویتامین های مورد نیاز بدن مادر می شود و همچنین باعث غنی تر شدن کیفیت شیر مادر تا یک سالگی نوزاد می گردد برای رشد و تکامل بدن نوزاد بسیار مفید می باشد و همچنین استفاده از این قرص تقویتی در دوران شیردهی باعث جلوگیری از ریزش مو و تخریب سلول‌های پوستی در خانم ها می شود.

     

    آیا مصرف قرص تقویتی لاکتاول برای کودک شیرخوار ضرر دارد؟

     

     اغلب داروها در دوران شیردهی و یا در دوران بارداری توصیه نمی شود و برای کودک و جنین  ممکن است عوارضی را در پی داشته باشد اما استفاده از قرص تقویت کننده لاکتاول به دلیل اینکه ترکیباتی ویتامینه و سرشار از املاح معدنی دارد مورد تایید پزشکان برای استفاده در بارداری و شیردهی می باشد.

     

     آیا مصرف تقویتی لاکتاول شیر افزا است؟

     

     ترکیبات قرص تقویت کننده لاکتاول ترکیبات ویتامینه است. که باعث تولید و افزایش دهنده شیر مادر می باشد. همچنین به دلیل غنی بودن از مواد کربوهیدرات، چربی و پروتئین ها کیفیت شیر مادر را افزایش می‌دهد. در نتیجه باعث افزایش رشد کودک و وزن گیری مناسب کودک می گردد.

     

     نحوه مصرف

     

     قرص تقویت کننده لاکتاول را روزانه ۲ عدد به همراه صبحانه و عصرانه به همراه یک لیوان آب میل بفرمایید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا