در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص تقویت کننده میلواید اروند فارمد - 60 عددی

    شناسه محصول: 6261111193973
    شناسه محصول: 6261111193973
    دسته بندی: ویتامین ها
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    359٬700
    305٬000 54٬700 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Nano Hayat Darou Myeloaid

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص تقویت کننده میلواید اروند فارمد - 60 عددی
    نقد و بررسی
    Nano Hayat Darou Myeloaid
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    خستگی در طول روز، احساس ضعف و بی حالی، عصبی بودن، کاهش اشتها و... علائمی است که می تواند از کمبود ویتامین در بدن باشد و باعث کاهش انرژی و کیفیت کارهای روزانه شود. که توسط یک تغذیه سرشار از ویتامین ها و مکمل های ویتامینه قابل رفع و درمان است. بیماری های روانی، افسردگی، تنش در خلق و خو نیز می‌تواند از دیگر علائم کمبود انواع ویتامین ها در بدن باشد.

     

    معرفی قرص تقویت کننده میلواید 

    قرص تقویت کننده میلواید اروند فارمد دارو یک مکمل غذایی است که حاوی انواع ویتامین‌های گروه ب، ویتامین آ، ویتامین ای و ... می‌باشد که به منظور تقویت سلامت عمومی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن طراحی و تولید می شود. قرص تقویت کننده میلواید نانو با کمک به عملکرد دستگاه گوارش، سیستم قلب و عروق قلبی، کلیه ها، کبد و ...می‌تواند در سلامتی بدن نقش مهمی ایفا کند. همچنین این قرص تقویتی با کمک به رفع احساس ضعف در ماهیچه ها، احساس ضعف عمومی، خستگی و بی حالی و ... باعث ایجاد شادی و نشاط و سلامتی بدن می باشد.

     

    ویژگی قرص تقویت کننده میلواید 

     

     حاوی ترکیبات ویتامینه

     حاوی املاح معدنی مورد نیاز بدن

    تقویت کننده سیستم دفاعی بدن

     کمک به رشد و تکامل استخوان ها

    کمک به رفع احساس ضعف در بدن

     تقویت کننده دستگاه قلب و عروق قلبی

    کمک به رفع خستگی مفرط، بی حالی و اختلالات روانی

     افزایش دهنده اشتها 

     

    ترکیبات قرص میلواید چیست؟

     

    ویتامین آ

    ویتامین آ، یک  ویتامین محلول در چربی است. بدن مقدار مورد نیاز خود از این ویتامین را برطرف می کند و مابقی را در کبد ذخیره سازی می کند. ویتامین آ یک ویتامین مورد نیاز برای سلامتی چشم ها و کمک به بینایی است. ویتامین آ برای کمک به رشد طبیعی بدن، تقویت کنندگی دستگاه ایمنی بدن و کمک به عملکرد صحیح  روده ها لازم و ضروری است. و با کمک به سلامتی پوست از خشکی پوست، چین و چروک و ..جلوگیری و پوست را محافظت می کند.

     

    ویتامین د۳

     ویتامین د۳ یک ویتامین محلول در چربی است که باعث افزایش جذب کلسیم و فسفر در روده ها شده و به سلامتی استخوان ها کمک می کند. ویتامین د۳ با کمک به جذب کلسیم مصرف می شود و جذب کلسیم به جهت  حفظ و تقویت عضلات ضروری است.

     

     ویتامین ای

    ویتامین ای، نیز یکی از ویتامین های جاذب در کبد می باشد و جز ویتامین های محلول در چربی است. استفاده از ویتامین ای، هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی برای سلامتی پوست مفید می باشد. ویتامین ای، یک آنتی اکسیدان قوی است که از سلول های بدن در برابر عوامل مخرب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

     

     ویتامین ث

    ویتامین ث، یک ویتامین محلول در آب است که بدن قادر به ساخت این ویتامین نیست. ویتامین ث، در بدن انسان های بیمار باعث کمک به بهبودی سریع آنها شده و دوره نقاهت را کاهش می‌دهد. ویتامین ث، یکی از عوامل سوخت و ساز سلول ها و همچنین کمک به متابولیسم بدن می باشد و با خنثی کردن تأثیرات منفی رادیکال های آزاد بر روی پوست باعث سلامت و شادابی پوست می شود.

     

    ویتامین ب۱

     ویتامین ب ۱، با نام ویتامین تیامین، یکی از ویتامین های اصلی موجود در ساختار اعضای اصلی بدن مانند: قلب، کبد، مغز و کلیه ها می باشد. ویتامین ب۱، باعث کمک به تولید و ترشح برخی از هورمون ها مانند ترشح هورمون تیروئید می شود.

     

     ویتامین ب۶

    ویتامین ب ۶، با نام انحصاری پیریدوکسین باعث کمک به تولید و تکثیر سلول‌های مغزی و ذهنی می شود. و با کمک به تجزیه کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین ها و تبدیل آنها به انرژی روزانه بدن، به عنوان یک ویتامین تقویت کننده سیستم عمومی بدن محسوب می شود.

     

    ویتامین ب۹

    فولات نام دیگر ویتامین ب ۹ است که با نام فولیک اسید آن بیشتر آشنا هستیم. ویتامین ب۹ یکی از ویتامین های مورد نیاز بدن برای جذب آهن در بدن می باشد. و با کمک به تقسیم و تکثیر سلول ها در سلامتی بدن بسیار مفید و تاثیر گذار است. ویتامین ب۹، با کمک به متابولیزم اسید آمینه ها یک تقویت کننده سیستم ایمنی بدن می باشد.

     

     ویتامین ب۱۲

     کوبالامین نام دیگر ویتامین ب ۱۲، که یکی از اصلی‌ترین ویتامین گروه ب است که باعث تولید گلبول های جدید قرمز در خون می شود و به رفع و درمان کم خونی بسیار کمک می کند. ویتامین ب ۱۲ با کمک به عملکرد صحیح مغز، رشته های اعصاب، باعث آرامش خاطر و تسکین اعصاب نیز می‌شود.

     

     آیا مصرف قرص تقویت کننده میلواید چاق کننده است؟

     

    گاهی کاهش و کمبود ویتامین ها در بدن باعث بروز اختلالاتی مانند کاهش وزن و لاغری می شود که نتیجه آن مرگ سلول ها و از بین رفتن آنهاست. هنگامی که با مصرف قرص تقویت کننده ویتامینه نانو، ویتامین های بدن جبران شود سلول های بدن رشد و تقسیم می شوند که نتیجه آن افزایش اشتها و همچنین افزایش وزن خواهد بود. در کل قرص های تقویت کننده و مولتی ویتامین به تنهایی باعث چاقی و افزایش وزن نمی شوند بلکه افزایش اشتها ممکن است در فردی باعث چاقی شود.

     

     آیا قرص تقویتی میلواید برای تقویت حافظه خوب است؟

     

     قرص تقویت کننده میلواید حاوی ترکیبات ویتامین هایی است که باعث رشد و تقویت سلولهای مغز می باشد. قرص تقویتی نانو حاوی ویتامین های خانواده ب است که به منظور تقویت حافظه و ذهن و هوشیاری به کار برده شده است و به قدرت حافظه و عملکرد صحیح مغز کمک می کند.

     

     آیا قرص تقویتی میلواید برای استفاده در بارداری مناسب است؟

     

     قرص تقویت کننده میلواید یک مکمل غذایی سرشار از انواع ویتامین هاست. بانوان باردار و شیرده در این دوران به استفاده از ویتامین ها بسیار نیازمند هستند و می توانند با مصرف روزانه این مکمل غذایی ویتامین های مورد نیاز بدن خود را جذب کنند. اما زنان باردار باید قبل از استفاده از هر قرص تقویتی با پزشک خود مشورت نمایند.

     

    نحوه مصرف

     

    قرص تقویت کننده میلواید را می توانید به صورت روزانه ۲ عدد همراه با وعده اصلی غذایی مانند صبحانه و ناهار به همراه یک لیوان آب میل کنید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا