در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص جوشان اشتها آور کودکان اپ فیز های هلث - 20 عددی

    شناسه محصول: 6262889400751
    شناسه محصول: 6262889400751
    دسته بندی: افزایش وزن
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Hi Health App Fizz kids

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص جوشان اشتها آور کودکان اپ فیز های هلث - 20 عددی
    نقد و بررسی
    Hi Health App Fizz kids
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کودکان برای تامین انرژی، فعالیت و بازی روزانه خود نیازمند یک تغذیه کامل و سرشار از ویتامین و املاح معدنی هستند. برخی کودکان بر اثر بدغذایی و اشتهای کم در هنگام غذا خوردن دچار کاهش وزن، لاغری و کم تحرکی و غیره می شوند، که برای هر والدینی این مساله ناراحت کننده است. یکی از راه حل های مناسب پیش روی والدین، خرید و استفاده از داروهای اشتها آور کودکان می باشد.

     

     

     معرفی قرص جوشان اشتها آور کودکان آپ فیز های هلث

     

     قرص آپ فیز های هلث، یک نوع قرص مکمل غذایی مخصوص کودکان است که در شکل مصرفی خوشمزه قرص جوشان تولید می شود.  قرص جوشان آپ فیز به منظور تحریک اشتها به غذا در کودکان و تامین انرژی مورد نیاز بدن آنها تولید می شود. قرص جوشان های هلث علاوه بر تامین مواد مغذی و مورد نیاز بدن کودک، یک مکمل غذایی ویتامینه است که به همراه ترکیبات املاح معدنی باعث رشد و نمو سلولها و دیگر بافت های بدن کودکان می شود. این قرص جوشان بدون مواد الکلی و گلوتن تولید شده و دارای طعمی دلچسب برای کودکان می باشد.

     

     

     ویژگی قرص جوشان اشتها آور کودکان

     

    کمک به تحریک اشتهای کودکان

    کمک به تامین انرژی روزانه کودکان

     تقویت کننده سلامتی عمومی بدن کودکان

     تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن کودکان

     حاوی مواد ویتامینه

     کمک به رفع ضعف ماهیچه های بدن

    تقویت سلامتی دستگاه های گوارشی، قلب، عروق قلبی و کلیه ها

    کمک به افزایش وزن کودکان

     

     ترکیبات ویتامینه قرص جوشان های هلث چیست؟

     

    ویتامین ب۱

    ویتامین ب ۱ با نام شیمیایی تیامین برای سلامتی بدن کودکان در حال رشد بسیار حیاتی است.  این ویتامین در عضو های اصلی بدن مانند مغز، کبد، کلیه ها و قلب به وفور وجود دارد و برای کمک به عملکرد صحیح این اعضا بسیار لازم وضروری می باشد. ویتامین ب۱، با کمک به تولید و ترشح هورمون ها در بدن باعث رشد عالی کودکان خواهد بود.

     

     ویتامین ب۶

     پیریدوکسین نام دیگر ویتامین ب ۶ می‌باشد که برای واکنش های آنزیمی بدن خصوصا بدن کودکان بسیار مفید است. ویتامین ب ۶ دارای اسید آمینه های ضروری بدن است و با کمک به تجزیه کربوهیدرات ها، چربی ها و پروتئین های اضافی بدن باعث تولید انرژی در بدن کودکان شده و از اضافه وزن و چاقی های بیماری زا جلوگیری می کند. ویتامین ب ۶ با کمک به تکثیر و فعالیت سلول های مغزی و ذهن کودکان در هوشیاری و خلاقیت آنها نیز بسیار موثر است. ویتامین ب۶،  ویتامین تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن نیز می باشد.

     

    ویتامین ب۱۲

     ویتامین ب ۱۲ یا ویتامین کوبالامین با کمک به تولید گلبولهای قرمز در خون می تواند همراه ماده معدنی آهن باعث رفع و یا کاهش علائم کم خونی در بدن کودکان گردد. ویتامین ب ۱۲ یک تقویت کننده سلول های مغزی و عصبی کودکان است و می‌تواند باعث رشد ذهنی و هوشیاری کودکان شود. همچنین این ویتامین باعث رفع خستگی و بی حالی کودکان شده و با کمک به افزایش اشتها در کودکان می‌تواند باعث افزایش وزن آنها شود.

     

     

    ترکیبات املاح معدنی قرص های هلث چیست؟

     

     آهن

     ماده معدنی آهن در بدن کودکان به منظور ساخت هموگلوبین و میوگلوبین مورد نیاز است تا بتواند بدون مشکل، اکسیژن مورد نیاز خود را از ریه ها به سلول ها و بافت های بدن برساند. ماده معدنی آهن در بدن کودکان می تواند قند خون را به انرژی تبدیل کند و مانع از خستگی مفرط و بی حالی آنها گردد. آهن برای رشد و تکامل جسمی و ذهنی کودکان بسیار مفید است. آهن با کمک به تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن در کودکان باعث می شود تا پس از فعالیت و بازی های روزمره بتوانند انرژی از دست رفته خود را بازیابی کنند همچنین در هنگام بیماری سلول ها و بافت های بدن کودکان را با کمک به تولید آنزیم ها و اسید آمینه ها تقویت می کند.

     

    زینک

    زینک یک ماده معدنی به منظور تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن در ترکیبات قرص، های هلث به کار برده شده است. ماده زینک با کمک به تقویت نورون ها در مغز اثرات مثبتی روی یادگیری و افزایش قدرت حافظه در کودکان به وجود می آورد. استفاده از زینک هنگام سرماخوردگی در کودکان باعث کوتاه تر شدن ۴۰ درصدی دوره بیماری آنها می شود.  زینک با کمک به ترمیم و بازسازی زخم در پوست می تواند محافظت کننده قوی پوست نیز باشد.

     

     پروتئین

    پروتئین یک ماده مغذی مورد نیاز بدن است که برای تامین انرژی بدن لازم و ضروری می باشد. مصرف پروتئین در بدن باعث بهبود عملکرد ماهیچه ها شده و به بازسازی عضلات نیز کمک می‌کند. میزان کیفیت و مصرف پروتئین ها در تولید انرژی و افزایش نیازمندی های بدن بسیار حیاتی است.

     

     آیا استفاده از قرص های هلث کودکان چاق کننده است ؟

     

    گاهی کمبود انواع ویتامین ها در بدن کودکان باعث کاهش اشتها شده و مرگ سلول ها و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را به همراه دارد. با مصرف مکمل ویتامین مانند قرص جوشان های هلث ویتامین های مورد نیاز بدن تامین شده و باعث تامین انرژی بدن می گردد و در نتیجه باعث تکثیر سلول ها و افزایش اشتهای کودکان می‌شود و ما شاهد افزایش وزن و چاقی در کودکان هستیم.

     

     

     از چه سنی استفاده از قرص جوشان مفید است؟

     

    قرص جوشان با توجه به ترکیبات ویتامینه و املاح معدنی مورد نیاز بدن و طعم خاص به کولا، مناسب استفاده کودکان بالای دو سال می باشد. مصرف قرص جوشان های هلث، برای استفاده کودکان زیر دو سال توصیه و تجویز نمی گردد.

     

     آیا مصرف قرص جوشان کودکان باعث افزایش اشتها می شود؟

     

     قرص جوشان های هلث با توجه به دارا بودن ویتامین های ب و آهن می‌تواند باعث کمک به افزایش اشتها و کمک به بد غذایی کودکان گردد و با کمک به رفع علائم کم خونی اشتهای کودکان به طور طبیعی درمان می شود. ماده زینک در این قرص باعث افزایش اشتها در کودکان می‌شود، همچنین طعم دلچسب این قرص باعث می شود که کودک مایل به مصرف این محصول باشد و در نتیجه باعث افزایش اشتها و افزایش وزن کودکان خواهد شد.

     

    نحوه مصرف قرص جوشان اشتها آور کودکان آپ فیز های هلث

     

     مصرف این قرص جوشان به صورت روزانه و یک عدد همراه با غذا توصیه می شود.

    یک عدد قرص جوشان کودکان را در یک لیوان آب انداخته هنگامی که محتویات قرص جوشان کاملاً در آب حل شد میل بفرمایید.

    از خوردن و جویدن قرص جوشان های هلث جلوگیری شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا