در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    قرص چربی سوز قوی شکم و پهلو

    یکی از دغدغه های اصلی خیلی از افرادی که قصد لاغر کردن خود را دارند. آب کردن چربی های اضافه شکم و پهلو بوده است. از این رو استفاده از قرص های چربی سوز شکم و پهلو یکی از گزینه هایی است که این افراد در جهت سوزاندن چربی به سراغ آن میروند. اما برای استفاده از قرص لاغری ، ابتدا باید فعالیت های ورزشی و رژیم های غذایی خود را متناسب با بدن خود برنامه ریزی کنید. قبل از هر چیز به این نکته توجه کنید که این قرص ها هرگز نمیتوانند جایگزینی برای ورزش مداوم و رژیم غذایی سالم باشند.

    بهترین قرص های چربی سوز

    قرص های چربی سوز شکم و پهلو انواع زیادی دارند اما چند مدل از پرفروش ترین آن ها در زیر آمده است:

    • قرص ونوستات: بی خطر ترین قرص چربی سوزی که از طرف سازمان غذا و دارو نیز تایید شده است. استفاده بیش از حد این قرص همانند هر ماده شیمیایی دیگری میتواند با ضرر و زیان همراه باشد و موجب جذب نشدن ویتامین ها به بدن شوند.
    • قرص جی سی: قرص لاغری جی سی از نوع قرص هایی است که دارای ترکیبات گیاهی میباشند. علاوه بر این مصرف کنندگان این قرص میگویند که برای کاهش وزن با این قرص لزوما نباید در کنار آن فعالیت های ورزشی داشت.

    • قرص لاغری آلفا اسلیم: این قرص ترکیبی از میوه ها و گیاهان کمیاب میباشد و برای لاغری میتواند گزینه خولی باشد. اما استفاده بیش از حد آن عوارض جانبی مثل ضربان قلب و فشار خون را به همراه دارد.
    • قرص ادیوس: ادیوس یک قرص چربی سوز شکم و پهلو میباشد که متابولیسم بدن را افزایش داده و باعث سوزاندن چربی های اضافه میشود. تمام ترکیبات این قرص گیاهی میباشد اما باید حتما در کنار ورزش مصرف شود.
    • قرص بلوبری: همانطور که میدانید بلوبری میوه ای بسیار کم کالری و دارای مقدار زیادی ویتامین میباشد. اما باید توجه کرد که در مصرف این قرص نیز زیاده روی نشود.

    قرص لاغری گیاهی یا شمیایی

    قرص های چربی سوز شکم و پهلو در انواع شیمیایی و گیاهی موجود هستند. قرص های شیمیایی طبیعتا در کنار تاثیرات مثبت و سرعت خوبی که برای لاغری دارند، در صورت مصرف مداوم و زیاده روی عوارض جانبی را نیز به بدن تحمیل میکنند. قرص های گیاهی به نسبت داروهای شیمیایی سرعت کمتری در لاغری دارند و به نسبت زمان بیشتری برای تاثیر گذاری آنها طول میکشد اما به دلیل داشتن فرمول ها و ترکیبات گیاهی طبیعی عوارض مصرف آن ها نیز کم تر میباشد. اگر برای سوزاندی چربی های شکم و پهلو، عجله ای ندارید مصرف قرص های گیاهی چربی سوز پیشنهاد داروخانه دکتر یزدیان به شماست.

    نحوه سوزاندن چربی توسط قرص های چربی سوز

    به طور کلی برای کاهش وزن نمیتوان فقط به محصولات چربی سوز و داروها اتکا کرد. اما مصرف این قرص ها به روند کاهش وزن یا سوزاندن چربی ها به روش های زیر کمک میکند:

    • استفاده قرص های چربی سوز تمرکز را هنگام ورزش افزایش میدهد. شما هنگام تمرین با دقت بیشتری به ورزش ادامه میدهید.
    • مقدار کالری بدن را کاهش داده و باعث سوزاندی مقدار بیشتری انرژی میشوند.
    • خوردن این قرص ها همچنین اشتها را کاهش داده و باعث میشوند تا شما در طول روز کمتر احساس گرسنگی کنید.

    انتخاب قرص چربی سوز

    ممکن است در ابتدای مسیر کاهش وزن و سوزاندن چربی، ندانید کدام قرص چربی سوز شکم و پهلو را در جهت کمک به روند لاغری خود انتخاب کنید. از این رو بهتر است با مراجعه به یک پزشک متخصص با توجه به ویژگی های سلامت جسمانی خودتان یکی از این قرص ها را اتنخاب کنید. لازم به ذکر است که مصرف این قرص ها برای افراد زیر 18 سال و بانوان باردار و شیرده ممنوع است و اصلا پیشنهاد نمیشود.

    سخن آخر

    امروزه همه ی افراد در سنین مختلف از جوانی تا میانسالی درگیر تناسب اندام و لاغری هستند. بسیاری از افرادی که به دنبال کاهش وزن و رسیدن به اندامی خوش فرم هستند. یکی از راههایی که خیلی از این افراد آن را ترجیح میدهند، انتخاب قرص های چربی سوز شکم و پهلو میباشد. مصرف این قرص ها باید در کنار یک رژیم غذایی مناسب و انجام تمرینات ورزشی همراه باشد. هم چنین باید به این نکته توجه داشت که در مصرف این قرص ها به هیچ وجه زیاده روی نشود چرا که استفاده بیش از حد داروهای لاغری و چربی سوز موجب عوارض زیادی از جمله فشار خون، افزایش ضربان قلب، سر درد، استرس و اضراب و... شود .

    سوالات متداول

    1. مصرف قرص های چربی سوز شیمیایی بهتر است یا گیاهی؟ قرص های چربی سوز شیمیایی سرعت تاثیر بیشتری دارند اما عوارض آنها نیز بیشتر است. قرص های گیاهی عوارض کمتری دارند ولی سرعت اثرشان در مقایسه با داروهای شیمیایی کمتر است.
    2. بهترین قرص های چربی سوز شکم و پهلو کدام ها هستند؟ قرص لاغری جی سی، قرص ونوستات، قرص چربی سوز آلفا اسلیم و قرص بلوبری از انواع پر فروش این قرص ها هستند.
    1. مصرف قرص های چربی سوز برای چه کسانی ممنوع است ؟ استفاده این قرص ها برای افراد زیر 18 سال و بانوان باردار ممنوع است .

     

    درج نظر

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا