در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی سان سیف - بژ روشن

    شناسه محصول: 6260147702302
    شناسه محصول: 6260147702302
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب +SPF 50 فاقد چربی سان سیف برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است و با کنترل چربی پوست نه تنها پوست را چرب تر نمی کند بلکه از چربی اضافی آن جلوگیری می کند. همچنین از بروز جوش و آکنه نیز پیشگیری می کند. این کرم با رنگ بژ روشن مانند یک کرم پ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 50 فاقد چربی سان سیف - بژ روشن
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب +SPF 50 فاقد چربی سان سیف برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است و با کنترل چربی پوست نه تنها پوست را چرب تر نمی کند بلکه از چربی اضافی آن جلوگیری می کند. همچنین از بروز جوش و آکنه نیز پیشگیری می کند. این کرم با رنگ بژ روشن مانند یک کرم پودر نیز عمل می کند .
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب پوست چرب 50 SPF فاقد چربی سان سیف به صورت بسیار تاثیرگذاری از پوست در مقابل تابش‌های آسیب زای اشعه UVA خورشید به مدت طولانی محافظت می‌ کند.

    تاثیر محصول نامبرده فوق با جذب و بازتابش پرتوهای ماورای بنفش با کمک جاذب‌های شیمیایی و فیلترهای فیزیکی انجام می‌دهد. کرم ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی است و از مسدود شدن منافذ پوستی، تجمع چربی ها، تکثیر و رشد باکتری‌ها و در نهایت ایجاد آکنه در پوست جلوگیری می‌ کند. همچنین باعث تنظیم ترشح چربی غدد پوست و کاهش براقیت آن شده و برای استفاده افرادی که دارای پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط می باشند بسیار مناسب است. 

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب SPF۵۰ فاقد چربی سان سیف

    • پیشگیری از مسدود شدن منافذ پوستی، تجمع چربی
    • جلوگیری از تکثیر و رشد باکتری‌ها
    • پیشگیری از بروز آکنه و جوش ها در پوست صورت
    • متعادل کننده ترشح غدد چربی پوست
    • بدون ترکیبات روغنی، جوش زا و آلرژی زا
    • مناسب پوست‌های چرب، جوش‌دار و مختلط
    • حفاظت از پوست در برابر اشعه ی UVB و UVA
    • درمان جوش‌های صورت
    • دارای ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچ
    • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
    • مقاوم در برابر آلودگی، تعریق و شستشو

     

     

    چطور مصرف کنیم

    • قبل از قرارگرفتن در معرض نور خورشید، مقدار کافی از کرم ضد آفتاب فاقد چربی سان سیف را به طور یکنواخت بر روی سطح پوست بمالید. 
    • مصرف ضد آفتاب فاقد چربی سان سیف را هر ۲ تا ۴ ساعت یکبار تجدید کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • این نکته لازم به ذکر است که در تمام فصل های سال حتی در روزهای ابری و بارانی، باید از کرم ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.
    • بعد از مصرف کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سان سیف در صورت مشاهده هرگونه التهاب و یا آلرژی مصرف را قطع کنید و سپس با پزشک مشورت کنید.
    • از مصرف کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سان سیف در اطراف چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز خودداری کنید.
    • مصرف کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی سان سیف را هر دو ساعت یکبار تجدید کنید.

     

     

    شرایط نگهداری

    • کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف را در محیط خشک و در دمای 15 تا 13 درجه سانتیگراد و به دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری کنید.
    • کرم ضد آفتاب رنگی سان سیف را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    ضدآفتاب بدون چربی مناسب چه افرادی است؟

    لازم به ذکر است، یکی از عوامل مهم که برای سالم ماندن پوست ضروری و مفید می باشد، چربی های مفید و به میزان نرمال پوست است. زیرا با بالا رفتن سن افراد، ضخامت چربی زیر پوست کاهش پیدا می کند و باعث بروز چین و چروک در دوران میانسالی می شود. ضمنا، زمانی که افراد به مدت طولانی در مقابل نور خورشید قرار می‌گیرند، پوست آن ها آب و چربی خود را از دست می‌دهد. در نتیجه چربی های طبیعی که در کرم‌های ضد آفتاب وجود دارد، برای افرادی که پوست خشک دارند، مفید می باشد. 

    اما افرادی که پوست چرب دارند، با مصرف این ضد آفتاب ها جوش و آکنه آن ها شدت پیدا می کند. بنابراین متخصصان همیشه توصیه می کنند، افرادی که پوست چرب دارند از ضد آفتاب‌ های فاقد چربی و غیر کومدون زا استفاده کنند.

     

     

    بهترین کرم ضد آفتاب پوست چرب چیست؟

    بسیاری از افرادی که پوست چرب دارند خیلی علاقه ای به استفاده از ضد آفتاب ندارند. زیرا باور دارند ضد آفتاب پوست آن ها را چرب تر می‌کند. اما باید به این نکته اشاره کنیم، مواردی هستند که باید برای انتخاب کرم‌های ضد آفتابی که مناسب پوست های چرب می باشد رعایت شود. ضرورت انتخاب درست و استفاده از کرم های ضد آفتاب پوست چرب و جوشدار دارند عبارتند از:

    همانطور که توضیح داده شد، بسیاری از افراد که پوست چرب دارند، به علت ترس از بروز جوش از کرم ضد آفتاب استفاده نمی کنند. زیرا این گروه، تجربه استفاده ی کرم های ضد آفتابی که کیفیت بالایی نداشته اند را دارند.  اما این نکته لازم به ذکر است که در زمان خرید، باید یک انتخاب آگاهانه داشته باشید تا با استفاده از کرم ضد آفتاب مشکلی بابت بروز جوش نداشته باشید.

    یادآوری می شود که استفاده از کرم های ضد آفتابی که مخصوص پوست چرب و مستعد آکنه تولید شده اند، جزو اقدامات مهم و ضروری برای مراقبت از پوست این افراد می باشد. و در صورت عدم استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، پوست دچار آسیب های جبران ناپذیری خواهد شد که در این بخش به بعضی از آن ها اشاره می کنیم:

     

    پیری زودرس پوست

    یکی از مهمترین عوارضی که باعث پیری زودرس پوست در افرادی که پوست چرب دارند می شود، به علت عدم استفاده از کرم ضد آفتاب است. زیرا پیری پوست یک روند کاملا طبیعی است، چه بخواهیم و چه نخواهیم رخ می دهد و اجتناب ناپذیر است. اما بعضی از عوامل طبیعی، به این روند سرعت می بخشند، مانند مصرف سیگار، قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب، کم خوابی های پی در پی و موارد دیگر.

    اما بعضی از عوامل مهم مانند: استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، باعث کاهش روند سرعت پیری در پوست می شوند. زیرا نور خورشید باعث از بین رفتن کلاژن های پوست می شود و در نتیجه پوست به سرعت شل و چروک می شود.

     

    بروز لکه های پوستی

    اشعه های خطرناک آفتاب، در زمان تماس با سطح پوست باعث هدایت کردن رنگدانه ها به سطح پوست می شوند. در نتیجه باعث بروز لک ناشی از آفتاب در سطح پوست می شود. لازم به ذکر است که بعضی از لک های ایجاد شده در اثر نور خورشید هیچ وقت از بین نمی روند. از این رو پیشگیری از به وجود آمدن لک صورت بسیار ساده تر از درمان آن می باشد. به همین علت توصیه می شود استفاده از کرم های ضد آفتابی که مناسب پوست خودتان می باشد را جدی بگیرید.

     

    بیماری سرطان پوست

    مهمترین علت مبتلا شدن افراد به سرطان پوست، عدم محافظت آنها از پوستشان در برابر اشعه های مستقیم نور خورشید می باشد. شاید فکر کنید سرطان پوست، خیلی خطرناک یا شایع نمی باشد. اما لازم به ذکر است که طبق گزارشات منتشر شده در سال ۲۰۱۷، بیش از ۹۰۰۰ نفر در آمریکا از سرطان پوست جان باختند.

     

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا