در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    ماسک مو

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    ماسک مو چیست

    محصول مراقبتی از مو که باید بعد از شستن موها با شامپو استفاده شود. ماسک مو ذرات بسیار ریزتری دارد به همین دلیل نفوذ عمیقتری به کوتیکول مو داشته و باعث تغذیه ، ترمیم و آبرسانی به مو می گردد. ماسک های مو اکثرا حاوی روغن های طبیعی مانند روغن آووکادو، نارگیل، بادام، آرگان، زیتون و جوجوبا می باشند.

     

    بهترین نوع ماسک مو

    شما هر شامپو و نرم کننده‌ای با هر قیمت که به موهایتان بزنید، بعد از شست و شو، از روی موهایتان شسته خواهد شد و تأثیر عمیقی بر موهایتان نمی‌گذارد. تنها محصولی که به عمق موهایتان نفوذ می‌کند و حتی پس از شستن موها هم اثرش باقی می‌ماند، ماسک‌ مو است. اگر می‌خواهید نرمی و صافی موهایتان بعد از حمام هم باقی بماند، حتما از ماسک مو استفاده کنید. ماسک مثل یک لایه‌ی محافظ روی موهایتان باقی‌می‌ماند و تا حمام بعدی، اثرش را حفظ می‌کند. با توجه به تنوع زیاد مصرف کنندگان، ماسک مو برای موهای چرب، برای موهای خشک ، وز ، رنگ شده، نازک، ماسک برای موهای شوره دار، ماسک مو کراتینه ، مغذی ، آبرسان و ...  با تنوع بسیار و برای مصارف مختلف، ساخته شده است. بهترین ماسک تقویت کننده موی سر نیز باید با توجه به نوع موی شما و نیازی که دارید انتخاب شود. 

     

    فواید ماسک مو

    استفاده از ماسک مو فواید زیادی دارد و با توجه به اینکه مواد تشکیل دهنده این نوع محصولات متفاوت است و بسته به نوع جنس مو که اغلب شامل مو چرب، خشک، وز، فر، آسیب دیده و رنگ شده است تولید می شود بر هر نوع جنس مو دارای عملکرد متفاوتی است اما به طور کل اصلی ترین فواید استفاده از آن براق تر و نرم کردن مو، تامین رطوبت اضافی و مورد نیاز مو، رفع خشکی مو، جلوگیری از شکستگی و آسیب های مو، بر طرف کردن وزی مو و تسهیل در شانه پذیری آن، رفع موخوره و در نهایت افزایش مقاومت مو را در بر خواهد داشت.

    ماسک مو

    سؤالات متداول:

    1- چگونه ماسک های مو مصرف کنیم؟

    ماسک مو را باید روی موهای شسته شده بزنید. آن را به صورت یکنواخت در موهای خود پخش کنید، ماسک را از ابتدا تا انتهای مو ماساژ دهید و سپس با انگشتان خود موهای خود را شانه کنید. برای بهینه شدن اثربخشی ماسک، حداقل 10 دقیقه موهای خود را با حوله داغ بپوشانید. توصیه می شود که حداقل هفته ای یک بار از ماسک مو استفاده کنید.

    2- آیا بعد از ماسک مو باید موها را شامپو بزنیم؟

    شما باید ابتدا موهای خود را با شامپو بشویید، سپس ماسک مو را استفاده کنید. شامپو کوتیکول های مو را باز می کند و اجازه می دهد رطوبت ماسک جذب شود و پیوندها دوباره ساخته شوند.

    3- تفاوت ماسک و نرم کننده مو در چیست ؟

    نرم کننده مو رقیقتر است و به مدت حداکثر 3 دقیقه روی موها می ماند. و رشته های مو را نرم  و صاف می کند. اما ماسک موها عمیقتر به مو نفوذ می کنند و علاوه بر نرمی و لطافت موها باعث آبرسانی عمیق به موها و ترمیم و تقویت و تغذیه آن می گردند.

     

    سخن پایانی

    نکته قابل توجه برای خرید بهترین ماسک مو رفتن به سراغ یک محصول با ترکیبات ارگانیک است؛ محصولاتی که در ترکیبات خود حاوی ویتامین ها و ترکیبات ارگانیک باشند در حفظ سلامت و شادابی مو نقش بسیار موثری را ایفا کنند. داروخانه آنلاین دکتر یزدیان بهترین ماسک مو اصل و اورجینال را از بهترین مارک ها و انواع ماسک مو ایرانی و خارجی و با بهترین قیمت عرضه می‌کند. شما می‌توانید در همین صفحه، ماسک مو مورد نظر خود را پیدا کرده و در کمتر از 5 دقیقه خرید خود را نهایی کنید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا