در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    پوست چرب و مختلط

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    کرم مرطوب کننده‌ی مناسب پوست مختلط

    برای پوست مختلط از از کرم مرطوب کننده‌ای استفاده کنند که نه پوست را بیش از حد چرب کند و نه اینکه خشکی را از بین ببرد. پوست نیاز به آبرسانی کافی دارد. بنابراین از کرم مرطوب کننده‌ای که بتواند قسمت‌های خشک پوستتان را به خوبی مرطوب نگه داشته و آب کافی را به آن برساند استفاده نمایید. کرم مرطوب کننده مورد نظرتان را بر روی قسمت‌های خشک که بیشتر ناحیه گونه‌هاست بزنید. برای قسمت‌های چرب از کرم مخصوص آن ناحیه استفاده نمایید. 

     

    بهترین کرم مرطوب کننده پوست چرب

    پوست های چرب دارای منافذ باز ، آکنه و یا جوش های سرسیاه روی پوست هستند. اگر محصول مخصوص پوست چرب استفاده نشود ، چربی اضافی روی پوست باقی می ماند و باعث بسته شدن منافذ پوست می شود که این مساله باعث تحریک پوست و ایجاد آکنه می شود. به همین دلیل باید از کرم مرطوب کننده فاقد چربی استفاده شود تا باعث مسدود شدن منفذ های پوست نشود. مرطوب کننده پوست چرب به این علت که فاقد چربی است از ایجاد لایه چربی روی پوست جلوگیری می نماید. بهتر است در پوست های مستعد آکنه از مرطوب کننده هایی استفاده گردد که علاوه بر تنظیم ترشح چربی پوست ، مواد التیام دهنده نیز داشته باشد تا تحریک ناشی از شستن پوست را از بین ببرد.

    کرم مرطوب کننده پوست چرب و مختلط

    تفاوت مرطوب کننده و آبرسان

    آبرسان ها متشکل از ترکیباتی هستند که علاوه بر خاصیت رطوبت رسانی ، جذب کننده رطوبت نیز هستند. این در حالی است که کرم های مرطوب کننده غالبا دارای ترکیباتی هستند که با تشکیل یک سد محافظتی ، مانع از دست رفتن رطوبت پوست می شوند.  به طور کلی ، محصولات آبرسان و مرطوب کننده حاوی سه ماده جاذب آب ، ترکیبات نرم کننده یا امولیانت و ترکیبات سد کننده هستند. برای پوست های کم آب بهتر است که از محصولات حاوی ترکیبات جذب کننده استفاده شود. این ترکیبات، مولکول های آب را از هوا و لایه های زیرین پوست جذب کرده و در خود نگه می دارد.

     

    نحوه استفاده مناسب از کرم مرطوب کننده 

    بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده بلافاصله بعد از شستشوی صورت است. آب گرمی که در هنگام شستشوی صورت استفاده می‌کنید، چربی‌‌ها را از بین می‌برد و پوست شما را تا جایی که ممکن است تمیز می‌کند. وقتی که صورتتان خشک و تمیز است، از مرطوب کننده استفاده کنید. پوست شما مرطوبت کننده را جذب می‌کند. بعد از مصرف مرطوب کننده ۶۰ ثانیه صبر کنید تا جذب پوست شود. سپس، از کرم پودر و دیگر محصولات آرایشی استفاده کنید.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا