در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پوشک بچه مای بیبی سایز 2 بسته 44 عددی

    شناسه محصول: 6263957100092
    شناسه محصول: 6263957100092
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پوشک کامل مای بیبی در سایز 2 مناسب استفاده نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است. این پوشک با چسب هایی محکم، لایه کشسانی فوق العاده، لایه بیرونی و داخلی نرم و لطیف و وجود لایه تنفسی یکی از بهترین پوشک ها برای کودکان است. در این پوشک از عصاره بابونه برای نرمی پ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پوشک بچه مای بیبی سایز 2 بسته 44 عددی
    نقد و بررسی
    پوشک کامل مای بیبی در سایز 2 مناسب استفاده نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است. این پوشک با چسب هایی محکم، لایه کشسانی فوق العاده، لایه بیرونی و داخلی نرم و لطیف و وجود لایه تنفسی یکی از بهترین پوشک ها برای کودکان است. در این پوشک از عصاره بابونه برای نرمی پوست کودک استفاده کرده است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پوشک بچه مای بیبی سایز 2 برای کودکان 3 تا 6 کیلوگرم در نظر گرفته شده است. استفاده از این محصول پوست کودک شما را از ایجاد حساسیت دور می کند چرا که حاوی عصاره بابونه می باشد. همچنین پوشک مای بیبی از چسب های مطمئن و نوار های کشسانی راحتی و لایه های نرم و جاذب تهیه شده است.

    لایه رویی پوشک مای بیبی مانند پنبه نرم می باشد و لایه تنفسی تعبیه شده در آن، هوا را به خوبی در آن عبور می دهد. همچنین دور ران پای کودک، لایه ی کشسان راحتی قرار گرفته است که به کودک حس آزادی را القا می کند. لایه عمودی محافظ کشسان پوشک نیز مانع از نشت ادرار به بیرون از پوشک می شود.

    در این محصول از چسب های مطمئن و محکمی استفاده شده است که نوارهای کناری آن از 30 درصد کشسانی بیشتری برخوردار می باشند و این ویژگی این امکان را به والدین می دهد که مطابق با آناتومی بدن کودک، پوشک را به او ببندند تا او بتواند آزادانه تحرک داشته باشد. طراحی روی پوشک بسیار شاد و رنگارنگ بوده که باعث زیبایی در پوشش و علاقه بیشتر کودک به پوشک می شود.

    پوشک یکی از ضروری ترین لوازم بهداشتی نوزاد و کودک است که استفاده از برند معتبر و جنس باکیفیت بسیار مهم است.

     

     

    ویژگی های پوشک بچه مای بیبی سایز 2:

    • دارای عصاره بابونه به منظور محافظت بیشتر از پوست کودک در برابر حساسیت
    • دارای لایه بیرونی تنفسی با برخورداری از قابلیت جریان هوا
    • دارای لایه راحت کشسان دور ران پا
    • دارای لایه محافظ عمودی کشسان
    • دارای نوارهای کناری با خاصیت کشسانی بالا
    • دارای لایه رویی بسیار نرم
    • دارای لایه رنگی فوق جاذب
    • دارای چسب های محکم و مطمئن

     

     

    نحوه مصرف:

    پوشک را زیر باسن کودک قرار دهید به صورتی که باسن و پاهای کودک درون پوشک قرار بگیرد، سپس چسب های کناری را مطابق دستور العمل تصویری درج شده روی بسته بندی پوشک ببندید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • توصیه می شود برای سلامتی کودکتان، پوشک او را در فواصل زمانی منظم تعویض کنید.
    • بهتر است پوشک کودک را بین 5 الی 6 ساعت تعویض کنید. اگر در این بین مدفوع کرد به زمان بندی توجه نکنید و همان زمان اقدام به تعویض پوشک کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • پوشک مای بیبی را در محیطی خشک و به دور از نور و گرما و در درمایی کمتر از 30 درجه سانتی گراد قرار دهید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    تفاوت پوشک بچه معمولی با پوشک شورتی در چیست؟

    استفاده از پوشک بچه شورتی زمانی که تحرک بچه زیاد باشد و تعویض کردن او برای شما دشوار بوده و حتی امکانش وجود نداشته باشد، بهتر می باشد. کمر های الاستیک کشی انعطاف پذیر و دارا بودن تناسب با فرم آناتومیک بدن از ویژگی های پوشک های شورتی به حساب می آیند. بنابراین کودک با استفاده از آن ها به راحتی می تواند حرکت کند بدون این که هیچ گونه فشاری در ناحیه پشت و کمر او وارد شود. برای تعویض این نوع پوشک نیز می توانید با فشار آوردن نیروی کمی کش آن را پاره کنید و آن را دربیاورید.

    ولی در پوشک های معمولی نوار چسب های انعطاف پذیری در دو طرف پهلوهای کودک قرار دارد که به راحتی می توان آن را متناسب با بدن کودک تنظیم کرد و برای زمانی که کودک قادر به تغییر وضعیت بدن خود نمی باشد بسیار مناسب است. قدرت چسب های نوارهای کناری آن ها در محصولات باکیفیت نظیر مای بیبی بسیار محکم و مطمئن بوده و می توان آن را به راحتی چسباند و یا چسب آن را به منظور کنترل یا تعویض پوشک کودک باز کرد.

     

     

    شیوه درست پوشک کردن کودک چگونه است؟

    1. وسایل مورد نیاز به منظور تعویض کردن پوشک کودکتان را آماده کنید.( این وسایل عبارتند از: پوشک، دستمال مرطوب، پد یا پارچه ای ضد آب، لباس تمیز کودک، کیسه زباله و کرم ضد حساسیت و ضد خارش)
    2. بعد از آماده کردن وسایل، نوبت به آماده کردن کودک برای تعویض پوشک می رسد.( در این مرحله ابتدا دست هایتان را تمیز شسته و کودک را بر روی سطحی مطمئن و صاف بخوابانید و اقدام به درآوردن شلوار کودک کنید.)
    3. حالت وقت باز کردن پوشک کثیف می باشد.( در این مرحله پوشک را به سادگی باز کرده و دو پای کودک را با یک دست گرفته و به سمت بالا بکشید. بعد از برداشتن پوشک کثیف از زیر کودک، آن را به درون یک کیسه بیاندازید تا از دسترس کودک خارج شود.)
    4. به مهم ترین مرحله آموزش تعویض پوشک، یعنی تمیز کردن کودک رسیدیم.( به منظور تمیز کردن نوزاد با استفاده از دستمال مرطوب، می بایست پاهای کودک را بالا نگه داشته و تمامی قسمت های بدن و حتی چین و چروک های پوست او را هم کاملا پاک کنید. به منظور جلوگیری از ایجاد عفونت در کودک، عمل پاکسازی را از سمت جلو به عقب انجام دهید. این مسئله در نوزادان دختر از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد. البته اگر تمایل به استفاده از دستمال مرطوب نداشته باشید می توانید بدن کودک را با آب ولرم شستشو دهید.)
    5. قبل از پوشک کردن مجدد کودک، در صورت نیاز مقدار مناسبی کرم یا پودر یا روغن را به قسمت های ملتهب و قرمز پوست کودک بمالید تا از حساسیت های ناشی از پوشک کردن جلوگیری شود.
    6. حالت وقت بستن پوشک جدید به کودک می باشد.( ابتدا یک پوشک جدید را برداشته و باز کنید. پاهای کودک را بالا برده و پوشک را زیر کودک بگذارید. حالا پوشک را از سمت جلو تا کرده و چسب های کناری را طوری به هم می بندید که محکم شود.
    7. حالا تمامی وسایل تعویض پوشک را جمع کرده و پوشک کثیف را درون سطل زباله بیاندازید.

     

     

    در طول 24 ساعت چند مرتبه پوشک کودک را عوض کنیم؟

    برای پاسخ به این سوال باید گفت هیچ زمان دقیقی برای تعویض پوشک نمی توان اعلام کرد چرا که فاصله زمانی و مقدار کثیف کردن در هر کودک و یا در هر روز از یک کودک متفاوت می باشد.

    به طور کلی کودکان پوشک خود را در طول روز بیشتر از شب کثیف می کنند و باید تعویض شوند. طبق نظرسنجی از مادران عزیز، حدود 8 تا 10 پوشک در شبانه روز برای کودکان استفاده می شود که بیشتر این تعداد در طول روز مورد استفاده قرار می گیرد و کودکان در شب، به دلیل این که خواب هستند کمتر پوشک خود را آلوده می کنند.

     

     

    آیا پوشک مای بیبی حساسیت ایجاد می کند؟

    خیر. با توجه به این که پوشک حاوی عصاره بابونه می باشد می توان گفت از ایجاد حساسیت های پوستی نظیر التهاب و قرمزی پوست کودک جلوگیری می شود. ولی در صورت بروز حساسیت در کودک پس از استفاده از این محصول، مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا