در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس - 95 میلی لیتر

    climax honey arginine volumizer gel 95 ml

    شناسه محصول: 6262317401589
    شناسه محصول: 6262317401589
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    ژل حجم دهنده کلایمکس حاوه عسل و آرژنین بوده و می تواند سبب افزایش میل و قوای جنسی در آقایان شده و سرد مزاجی را در آنان رفع کند. این ژل با افزایش خون رسانی به بافت تناسلی باعث افزایش حجم و استحکام آلت تناسلی مردان بوده و در بهبود اعتماد به نفس و کارای...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس - 95 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    ژل حجم دهنده کلایمکس حاوه عسل و آرژنین بوده و می تواند سبب افزایش میل و قوای جنسی در آقایان شده و سرد مزاجی را در آنان رفع کند. این ژل با افزایش خون رسانی به بافت تناسلی باعث افزایش حجم و استحکام آلت تناسلی مردان بوده و در بهبود اعتماد به نفس و کارایی جنسی آنان موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    آرژینین یکی از اسیدهای آمینه است که فواید بسیاری دارد، از جمله ساخت پروتئین و عضله سازی. این اسید آمینه به نیتریک اسید تبدیل می‌شود که باعث افزایش جریان خون با اکسیژن بیشتر در رگ‌ها و حفظ سلامت قلب می‌شود.

    فواید دیگر آرژنین شامل افزایش حجم دستگاه تناسلی آقایان است. برای رفع مشکل کوچکی دستگاه تناسلی، بسیاری از مردان به روش‌های مختلفی روی می‌آورند؛ اما بسیاری از این روش‌ها عوارض جبران ناپذیری دارند. به‌طور مثال، تزریق ژل زیر پوست در قسمت آلت تناسلی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات در پوست و عدم حس در ناحیه آلت تناسلی شود.

    روش‌های دیگری شامل استفاده از دستگاه‌هایی هستند که باعث کشش آلت تناسلی می‌شوند و باعث اختلال در خون‌رسانی به بافت آلت تناسلی می‌شوند. همچنین، روش وکیوم باعث تورم آلت تناسلی می‌شود و ممکن است باعث اختلال در نعوظ شود. روش جراحی نیز ممکن است عوارض جبران ناپذیری از جمله افتادگی شدید آلت تناسلی را به دنبال داشته باشد.

    با وجود این همه مشکلات، ژل حجم دهنده آرژنین عسل کلایمکس روشی مطمئن و بدون عوارض است. این ژل حاوی عصاره‌ی موثر آرژینین و ترکیبات خاصی است که باعث افزایش حجم آلت تناسلی به میزان قابل توجهی می‌شود. این ژل باعث افزایش گردش خون و دما در ناحیه تناسلی می‌شود و میزان خون‌رسانی نیز در ناحیه تناسلی زیاد شده و باعث رشد اندام تناسلی می‌شود. به دلیل اینکه این محصول بر پایه‌ی آب است، پس از مصرف به‌راحتی می‌توان آن را از روی آلت تناسلی شست.

    جالب است بدانید که همان‌طور که بسیاری از زنان دچار سرد مزاجی در رابطه‌ی جنسی هستند، بسیاری از مردان نیز دچار سردمزاجی در رابطه با شریک جنسی خود هستند. به‌همین دلیل، استفاده از ژل حجم دهنده آرژینین می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و خودباوری در مردان کمک کند و بهبود کیفیت زندگی جنسی آن‌ها را بهبود ببخشد.

    بنابراین، ژل حجم دهنده آرژینین می‌تواند یک راه حل بسیار موثر و بدون عوارض برای افزایش حجم آلت تناسلی مردان باشد و به عنوان دارو برای تقویت قوای جنسی مردان نیز کاربرد دارد.

     

     

    ویژگی های ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس 

    • دارای عسل
    • دارای ویژگی های آنتی باکتریالی
    • دارای آرژنین با خاصیت حجم دهندگی
    • افزایش میل جنسی در مردان
    • مختص استفاده ی آقایان

     

     

    روش مصرف 

    برای مصرف ژل حجم دهنده آرژنین، ابتدا باید دستگاه تناسلی را با آب و صابون شستشو داده و خشک کرد، سپس به مقدار کافی از ژل را روی آلت تناسلی و پوست اطراف آن بمالید. 

    میزان مصرف ژل حجم دهنده آرژنین باید به میزان توصیه شده توسط تولید کننده بوده و بیشتر از این مقدار استفاده نشود. 

     

     

    موارد احتیاط

    از تماس ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس با اندام تناسلی بانوان خودداری کنید.

    بعد از مصرف ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس و در صورت بروز حساسیت از مصرف آن خودداری کنید. 

    از تماس ژل حجم دهنده و روان کننده آرژنین عسل کلایمکس با چشم خودداری کنید و در صورت تماس با آب فراوان چشم ها را شستشو دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    دستگاه تناسلی مردان چیست؟

    دستگاه تناسلی مردان شامل اندام‌هایی است که در تولید و انتقال اسپرم و هورمون‌های جنسی نقش دارند. این اندام‌ها شامل آلت تناسلی خارجی، دستگاه های تناسلی داخلی و همچنین سیستم دفع ادرار می‌باشد. 

    آلت تناسلی خارجی شامل قسمت‌های بیرونی آلت تناسلی مردان است که لوله ادرار و بافت‌های محیطی را شامل می شود و آلت تناسلی داخلی شامل قسمت‌های درونی آلت تناسلی مردان است که در تولید، نگهداری و انتقال اسپرم نقش دارند.

     

     

    چرا آلت مرد در حین رابطه جنسی شل می شود؟

    به طور کلی، در حین رابطه جنسی، فعالیت جنسی و تحریکات جنسی باعث افزایش جریان خون به آلت تناسلی مرد می‌شود و عضلات و عروق آلت تناسلی به شدت انقباض و تحریک می‌شوند که باعث سفت شدن و سخت شدن آلت تناسلی مرد می‌شود. اما در برخی موارد، عواملی مانند استرس، اضطراب، خستگی، مشکلات روانی و فیزیکی و یا مشکلات جسمی مانند بیماری های قلبی، عروقی و یا اختلالات هورمونی ممکن است باعث کاهش جریان خون به آلت تناسلی شود. در این حالت، عضلات و عروق آلت تناسلی کمتر به شدت تحریک می‌شوند و باعث شل شدن آلت تناسلی مرد می‌شوند.

     

     

    آیا قد، سن یا وزن در اندازه و قطر آلت مرد مهم است؟

    قطر و اندازه آلت تناسلی مرد، به طور طبیعی، بین مردان مختلف متفاوت است و بسته به عوامل ژنتیکی، سن، وزن و سایر عوامل مختلف ممکن است متغیر باشد. با این حال، قطر و اندازه آلت تناسلی مرد بر روی کارکرد جنسی و رضایت جنسی تاثیر زیادی ندارد.

    به طور کلی، عوامل دیگری مانند سطح هورمون‌های جنسی، سلامت جسمانی، روحی و روانی، فعالیت بدنی منظم و نوع رابطه جنسی بر روی کارکرد جنسی و رضایت جنسی تاثیر بیشتری دارند. 

     

     

    آیا اندازه آلت تناسلی مرد مهم است؟

    به طور کلی، اندازه آلت تناسلی مرد بر روی کارکرد جنسی و رضایت جنسی تاثیر زیادی ندارد. برخلاف باورهای رایج، اندازه آلت تناسلی مرد با قابلیت ارائه رضایت جنسی و سلامت جنسی مرتبط نیست. در واقع، بسیاری از مردان با آلت تناسلی کوچک نیز می‌توانند به ارائه رضایت جنسی برای خود و شریک خود بپردازند.

    به همین دلیل، مهمترین عوامل برای رضایت جنسی شامل سطح هورمون‌های جنسی، سلامت جسمانی، روحی و روانی، فعالیت بدنی منظم و نوع رابطه جنسی هستند. 

     

     

    اندازه طبیعی آلت تناسلی مرد، قطر آلت مردانه چقدر است؟

    طول و قطر آلت تناسلی مردان بستگی زیادی به عوامل مختلفی دارد، از جمله ژنتیک، سن، وزن و سایر عوامل. بر اساس بررسی‌های انجام شده، میانگین طول و قطر آلت تناسلی در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

    متوسط اندازه طول آلت تناسلی مرد عبارتند از:

    طول آلت تناسلی مردان در حالت خوابیده: ۷-۱۰ سانتی متر

    دور آلت تناسلی مردان در حالت خوابیده: ۹-۱۰ سانتی متر

    طول آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ: ۱۲-۱۶ سانتی متر

    دور آلت تناسلی مردان در حالت نعوظ: ۱۲ سانتی متر.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا