در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضدآفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب - بژ متوسط

    Margritte Margritte Sun Screen Cream SPF50 65mL

    شناسه محصول: 6262222296294
    شناسه محصول: 6262222296294
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضدآفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب - بژ متوسط
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کومدوژنیک 

    زمانی که سبوم پوست از حالت استاندارد بیشتر ترشح شود، سلول‌های مرده روی پوست بیشتر می شود و به علت چربی زیاد آلودگی‌‌های محیط خیلی سریع توسط پوست جذب می شوند. در نتیجه همه ی این عوامل باعث بسته شدن منافذ پوست می شود و کومدون که حالت برجسته دارد ایجاد می‌شود. اگر این آلودگی‌ها در منافذ باز پوست جمع شوند اما منافذ را مسدود نکنند کومدون باز یا جوش‌های سرسیاه ایجاد می‌شود. اگر منافذ پوست از سبوم یا سلول‌های مرده مسدود شوند، کومدون بسته یا جوش‌های سرسفید و التهاب ایجاد می شود.

    محصولاتی که ترکیبات جوش زا یا ترکیبات کومدوژنیک دارند معمولا باعث تشدید آکنه‌ یا جوش های قبلی ‌می‌شود. ترکیبات جوش زا مانند: الکل، روغن‌های معدنی، سدیم لوریل سولفات، لانولین، روغن نارگیل، شی باتر، کره کاکائو و بسیاری از روغن‌های دیگر می باشند.

    ترکیبات کومدوژنیک مثل یک چسب عمل می‌کنند و سلول‌های مرده پوست را خیلی بیشتر و سریعتر به هم می چسباند و باعث ایجاد جوش‌های سرسیاه و سرسفید می‌شوند.

     

    معرفی کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب - بژ متوسط

    کرم ضد آفتاب SPF30 مارگریت رنگی پوست معمولی تا چرب پوست شما را در مقابل طیف وسیعی از UVA و UVB حفظ می کند و از آفتاب سوختگی و تیره شدن پوست جلوگیری می کند. فیلترهایی که در ضد آفتاب مارگریت استفاده شده است مورد تایید FDA می باشند. رنگ بژ روشن و پخش پذیری عالی و یک دست ضد آفتاب مارگریت روی پوست باعث میگردد تا رنگی کاملا طبیعی و پوششی یکنواخت روی پوست ایجاد شود.

    کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت در برابر تعریق و آب مقاوم می باشد که خطوط چهره و کناره های صورت را جمع نمی کند. کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت فاقد ماده ی کومدوژن می باشد و احساس بسیار سبکی روی پوست دارید. در نتیجه تمام افراد خصوصا افرادی که پوست های چرب و آکنه ایی دارند می توانند با خیالی آسوده از کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت استفاده کنند. ویتامین E موجود در ضدآفتاب مارگریت از پوست در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند و با مواد گیاهی که در ترکیبات خود دارد از بروز التهاب در اثر آفتاب سوختگی جلوگیری می نماید.

     

    ویژگی‌ها کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت

    • با استفاده مداوم و روزانه ضدآفتاب مارگریت لک های پوستی ناشی از نور خورشید محو و از بین می روند.
    • ماندگاری 4 ساعته و اثر بخشی بالا در برابر اشعه خورشید
    • مناسب مصرف تمام اعضای خانواده
    • قدرت پخش پذیری بالا و یک دست روی پوست
    • مقاوم در مقابل تعریق و شستشو
    • کم کردن تحریکات پوستی و التهابات
    • دارای ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی
    • فاقد ترکیبات کومدوژنیک و چربی برای پیشگیری از بروز آکنه
    • فاقد الکل برای پیشگیری از خشکی پوست 
    • ضدآفتاب رنگی بژ متوسط

     

    آیا ضد آفتاب رنگی لک می آورد؟

    آیا مطالبی در خصوص بروز لک روی پوست صورت به خاطر استفاده از ضدآفتاب رنگی چیزی خوانده اید؟ اگر از این دسته مطالب را در گوگل سرچ کنید، با مطالب ضد و نقیض زیادی روبرو خواهید شد. اصولا ضدآفتاب باید از پوست صورت شما در برابر اشعه مضر خورشید و رادیکال‌های آزادی که در محیط وجود دارند محافظت کند؛ و اگر کرم ضدآفتاب موجب آسیب رساندن به پوست شود و ایجاد لک کند، باید چه چیزی استفاده شود؟ آیا این مطالب درست است یا نادرست؟

    ضدآفتاب‌ رنگی تمام ترکیبات حفاظتی کرم ضد آفتاب معمولی را دارد. تنها تفاوت این دو ضد آفتاب، وجود رنگ‌دانه‌ که از اکسید آهن برای تولید آن استفاده می‌شود، می باشد. طبق تحقیقات انجام شده این رنگ‌دانه‌ها هیچ تاثیری در بروز لک روی صورت ندارد. بلکه فقط برای پوشاندن عیوب صورت مانند جوش، مشکلات پوستی و برای زیرسازی آرایش مورد استفاده قرار میگیرد.

     

    چرا ضد آفتاب باعث سوزش چشم میشود؟

    قطعا استفاده از ضد آفتاب امری حیاتی و ضروری برای داشتن پوستی سالم و زیبا می باشد. اما استفاده از ضد آفتاب های معمولی دور چشم، به دلایل زیر اصلا توصیه نمی شود:

    • ممکن است فرد واکنش های آلرژیک و حساسیتی نشان دهد. بیشتر ضد آفتاب ها ممکن است مانند محصولات بهداشتی دارای مواد شیمیایی باشند که باعث خارش و تحریک پوست می شوند. مصرف این محصولات در اطراف چشم، اصولا باعث بروز آلرژی ها و مشکلات حاد می شوند.
    • بعضی از ترکیبات استفاده شده در ضد آفتاب ها مانند الکل، ممکن است موجب خشک شدن پوست شوند و در نهایت چین و چروک در اطراف چشم ایجاد می شود.
    • مصرف زیاد ضد آفتاب که مختص پوست صورت می باشد نه دور چشم می تواند باعث ایجاد کیست های کوچک جوش مانند که به آنها میلیا سید گفته می شود در دور چشم ها گردد.

     

    آیا ضد آفتاب رنگی برای پوست ضرر دارد؟

    چیزی که باعث می شود ضدآفتاب رنگی شود وجود رنگدانه هایی است که جنسشان از اکسید آهن است. پس می توان نتیجه گرفت کرم ضدآفتاب رنگی تمامی مشخصات و حفاظت نوع بی رنگ ضدآفتاب را دارا می باشد و با وجود رنگدانه ها پوشش یک دستی به پوست صورت می دهد.

    اما آیا ضدآفتاب رنگی پوست ضرر ندارد؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر. زیرا رنگدانه ها در ضدآفتاب رنگی اثر خنثی کنندگی روی فاکتور حفاظتی ضد آفتاب ندارند. اما باید نکات مربوط به مصرف درست ضد آفتاب در مورد ضدآفتاب رنگی هم رعایت شود. به عنوان مثال:

    • ضد آفتاب را هر دوساعت یکبار تمدید کنید.

    اصولا افراد میزان مناسبی از ضد آفتاب را در هر بار مصرف به پوست صورت نمی مالند. میزان مناسب مصرف ضدآفتاب در هر بار استفاده به اندازه ۲ بند انگشت می باشد.

    متخصصان همیشه توصیه میکنند ضد آفتاب بی رنگ را شب ها قبل از خواب حتما با پاک کننده و شوینده های مناسب پاک کنید. این نکته در مصرف ضد آفتاب های رنگی بیشتر اهمیت پیدا میکند تا پوست همیشه شاداب بماند.

     

    روش مصرف ضد آفتاب:

    • به مقدار کافی از کرم ضدآفتاب را حدودا ۲۰ الی۳۰ دقیقه قبل از خروج از خانه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، روی پوست بمالید.
    • برای محافظت بیشتر در صورت اینکه مدت زیادی در بیرون از خانه هستید هر دو ساعت تکرار شود.

     

    نکات مصرف ضد آفتاب:

    • در صورت مشاهده حساسیت و آلرژی از ادامه مصرف خودداری کنید.
    • دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
    • از هر گونه تماس با چشم خودداری شود.

    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا