در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب - بژ روشن

    Margritte Sun Screen Cream SPF50 65mL

    شناسه محصول: 6262222296287
    شناسه محصول: 6262222296287
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب - بژ روشن
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کومدوژنیک چیست؟

    نوع خاصی از برجستگی های سطح پوست که باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند را کومدوژنیک می گویند و در نهایت این برجستگی‌ها به جوش یا آکنه تبدیل می شوند. محصولات مراقبتی و آرایشی که در ترکیبات سازنده ی خود کومدوژنیک دارند با مسدود کردن منافذ پوست، کومدون ایجاد می‌کنند و این کومدون‌ها به جوش یا آکنه تبدیل می‌شود. محصولات مراقبتی و آرایشی که بدون کومدوژنیک یا غیرکومدون‌زا هستند، باعث مسدود شدن منافذ پوست نمی شوند در نتیجه جوشی ایجاد نمی شود.

    بسیاری از افراد برای درمان جوش و آکنه صورت خود به مدت طولانی با استفاده از اسکراب‌ها و شوینده‌ها تلاش می کنند تا سلول‌های مرده سطح پوست را از بین ببرند تا باعث آکنه نشود. اما توجه نمی‌کنند که بعضی محصولات مراقبتی باعث آکنه های شدید تر خواهد شد.

    بیشتر محصولات مراقبتی و آرایشی دارای ترکیبات کومدون‌زا هستند و تا زمانی که از این محصولات استفاده ‌شود پاک کردن سلول‌های مرده و درمان‌ آکنه، تاثیرگذار نخواهد بود. این نکته را در نظر بگیرید که حذف کامل کومدون آکنه را درمان نمی‌کند ولی از شدت آکنه روی پوست‌های چرب جلوگیری می‌کند. در نتیجه اگر شما پوستی مستعد جوش و آکنه دارید ضروری است تا ترکیبات کومدون‌زا را بشناسید.

     

    معرفی کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت پوست معمولی تا چرب

    کرم ضد آفتاب SPF30 مارگریت رنگی پوست معمولی تا چرب پوست شما را در مقابل طیف وسیعی از UVA و UVB حفظ می کند و از آفتاب سوختگی و تیره شدن پوست جلوگیری می کند. فیلترهایی که در ضد آفتاب مارگریت استفاده شده است مورد تایید FDA می باشند. رنگ بژ روشن و پخش پذیری عالی و یک دست ضد آفتاب مارگریت روی پوست باعث میگردد تا رنگی کاملا طبیعی و پوششی یکنواخت روی پوست ایجاد شود.

    کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت در برابر تعریق و آب مقاوم می باشد که خطوط چهره و کناره های صورت را جمع نمی کند. کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت فاقد کومدوژن می باشد که احساس بسیار سبکی روی پوست ایجاد می کند. در نتیجه تمام افراد خصوصا افرادی که پوست های چرب و آکنه ایی دارند می توانند با خیالی آسوده از کرم ضدآفتاب رنگی مارگریت استفاده کنند.

    ویتامین E موجود در ضدآفتاب مارگریت از پوست در برابر اثر مخرب رادیکال های آزاد محافظت می کند و با مواد گیاهی که در ترکیبات خود دارد از بروز التهاب در اثر آفتاب سوختگی جلوگیری می نماید.

     

    ویژگی‌ها کرم ضد آفتاب SPF 30 مارگریت

    • با استفاده مداوم و روزانه ضدآفتاب مارگریت لک های پوستی ناشی از نور خورشید محو و از بین می روند.
    • ماندگاری 4 ساعته و اثر بخشی بالا در برابر اشعه خورشید
    • مناسب مصرف تمام اعضای خانواده
    • قدرت پخش پذیری بالا و یک دست روی پوست
    • مقاوم در مقابل تعریق و شستشو
    • کم کردن تحریکات پوستی و التهابات
    • دارای ویتامین E با خاصیت آنتی اکسیدانی
    • فاقد ترکیبات کومدوژنیک و چربی برای پیشگیری از بروز آکنه
    • فاقد الکل برای پیشگیری از خشکی پوست 
    • ضدآفتاب رنگی بژ روشن

     

    چرا ضد آفتاب بزنیم؟

    • نور خورشید با تمام مزایای بسیار خوبی که برای جسم و روح ما دارد، حاوی اشعه‌هایی می باشد که در بلند مدت موجب بروز مشکلات جدی پوستی مانند: التهابات پوستی، لک‌های قهوه‌ای یا سرطان پوست می‌شود. اما کرم‌های ضدآفتابی که تولید شده اند با ترکیباتی که دارند اثرات مخرب اشعه‌ها خورشید را کمتر می کنند.
    • هیچ شرکت تولید کننده ای تا به امروز ادعا نکرده که محصولاتش به‌طور ۱۰۰% می‌تواند جلوی آثار مخرب نور خورشید را بگیرد. زیرا بهترین کرم ضد آفتاب هم تا حدودی، توانایی پوشش ‌دهی پوست صورت و مراقبت را دارد. ولی این موضوعات دلیل نمی‌شود که افراد مصرف کرم ضدآفتاب را جدی نگیرند. چون با مصرف کرم ضدآفتاب پوست در مقابل پرتوهای UVA و UVB که عامل پیری زودرس پوست هستند، محافظت می‌شود.

     

    آیا ضد آفتاب باعث جوش میشود؟

    • یکی از موارد نگران کننده و شکایت افرادی که پوست چربی دارند، زیاد شدن جوش‌های ریز چرکی یا جوش‌های زیر پوستی بعد از مصرف کرم‌های ضدآفتاب می باشد. اما طبق توضیحاتی که در اول مقاله داده شد علت جوش مواد کومدوژنیک داخل محصولات مراقبتی و آرایشی می شود نه صرفا خود ضد آفتاب. کومدون ها و چربی بیش از اندازه پوست صورت باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و در نتیجه باعث ایجاد جوش یا آکنه می شود.
    • اگر فردی با پوست چرب بعد از مصرف یک ضد آفتاب چرب که حاوی کومدون می باشد خیلی طبیعی است که جوش بزند، یا جوش‌های صورتش ملتهب تر و بیشتر شوند.
    • در نتیجه استفاده از یک کرم ضد آفتاب مناسب با ترکیبات غیر کومدون زا و غیر چرب باعث پیشگیری از بروز جوش و آکنه می شود.

     

    چرا ضد آفتاب میزنم عرق میکنم؟

    بعضی از افراد پس از استفاده کرم‌ ضد آفتاب دچار تعریق زیاد در صورت خود می‌شوند. و گمان می‌کنند علت بی‌ کیفیت بودن کرم ضد آفتاب، سازگار نبودن با پوست خودشان، فاسد بودن کرم و مواد تشکیل دهنده نامناسب می باشد. اما باید بدانید دلیل اصلی چیز دیگری است.

    اگر بعد از مصرف کرم ضدآفتاب، پوست صورتتان دچار عرق زیاد می شود، علت آن فقط به خاطر افزایش دمای بدن در اثر فعالیت می باشد. زیرا کرم های ضدآفتاب با لایه اضافی که روی پوست در برابر اشعه های مخرب و مضر خورشید ایجاد می کنند باعث مراقبت پوست می شوند. این لایه حفاظتی کل پوست را می پوشاند و تمام منافذ پوستی را می بندد، در نتیجه پوست برای نفس کشیدن خود و ایجاد اکسیژن شروع به تولید چربی می کند که به صورت خیسی و عرق روی ظاهر پوست نمایان می شود.

    زمانی که صورت دچار تعریق می شود، این لایه محافظتی پاک شده و ضدآفتاب اثر حفاظتی خود را از دست می دهد. با در نظر گرفتن این نکته و برای پیشگیری از عرق شدید صورت، کرم‌ های ضدآفتاب ضد تعریق تولید شده اند. کرم ضدآفتاب مارگریت خاصیت ضد تعریقی دارد و بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشد.

     

    روش مصرف ضد آفتاب مارگریت:

    • به مقدار کافی از کرم ضدآفتاب را حدودا ۲۰ الی۳۰ دقیقه قبل از خروج از خانه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، روی پوست بمالید.
    • برای محافظت بیشتر در صورت اینکه مدت زیادی در بیرون از خانه هستید هر دو ساعت تکرار شود.

     

    نکات مصرف ضد آفتاب مارگریت:

    • در صورت مشاهده حساسیت و آلرژی از ادامه مصرف خودداری کنید.
    • دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
    • از هر گونه تماس با چشم خودداری شود.

    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا