در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول آهن فرو پلاس یورویتال - 60 عددی

    Eurho Vital Ferro Plus 60 Capsules

    شناسه محصول: 6260661801567
    شناسه محصول: 6260661801567
    دسته بندی: مکمل کم خونی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول آهن فرو پلاس یورویتال - 60 عددی
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    فقر آهن علاوه برایجاد مشکلات جسمی بر روی ظاهر و روح و روان افراد نیز تاثیر منفی می گذارد. آهن یکی از مواد معدنی ضروری می باشد که مهم ترین نقش آن مشارکت در ساختار هموگلوبین گلبولهای قرمز خون است.

    افرادی که در معرض خطر کمبود آهن قرار دارند حتما باید ازقرص های مکمل آهن استفاده کنند البته طبق دستورپزشک. افرادی مانند:ز نان باردار، زنان با خونریزی های ماهیانه شدید، اهدا کنندگان مکرر خون، افراد دچار سرطان، افرادی که اختلالات گوارشی و یا جراحی گوارشی داشته اند و افراد با نارسایی قلبی بیشتر از سایرین در معرض خطر کمبود آهن هستند. پیشنهاد مناسب برای تامین آهن مورد نیاز بدن این افراد، کپسول آهن فرو پلاس یورویتال است.     

     

    معرفی کپسول آهن فروپلاس یورویتال – 60 عددی

    هر کپسول آهن فرو پلاس یورویتال حاوی 21 میلی گرم آهن به فرم پیروفسفات است و علاوه بر ماده معدنی آهن حاوی ویتامین های گروه ب، ویتامین ث، و ویتامین دی نیز می باشد. کپسول فروپلاس یوروویتال به تامین آهن مورد نیاز روزانه، پیشگیری از ابتلا به کم خونی،  فقر آهن و رفع علائم ناشی از کم خونی و فقر آهن مانند عدم تمرکز، احساس خستگی و ریزش مو کمک می کند.

     

    ترکیبات موجود در کپسول آهن یورویتال بدین شرح است:

    فولیک اسید      

    فولیک اسید یکی از ویتامین های محلول در آب است که به عنوان فولات، فولاسین و ب9 هم شناخته می شود. این ویتامین نقش مهمی در ساخت اسیدهای نوکلئیک و و متابولیسم اسید آمینه ها دارد.

    ویتامین ث

    ویتامین ث علاوه بر عملکردهای بیوسنتز و آنتی اکسیدانی، نقش مهمی را در عملکرد سیستم ایمنی بدن دارد و به جذب آهن نیز کمک می کند.

    ویتامین دی

    ویتامین دی محلول در چربی است و به آن ویتامین نور خورشید نیز گفته می شود.

    بیوتین

    بیوتین یا ویتامین ب7 یکی از ویتامین های گروه ب و یکی از ترکیبات ضروری مورد نیاز بدن است. این ویتامین در تعدادی از مواد غذایی وجود دارد و یا به صورت مکمل های غذایی موجود است. بیوتین فعال کننده مهمترین آنزیم های موثر در متابولیسم کربوهیدرات، چربی و پروتئین است و در بیان ژن و انتقال پیام داخل سلولی نقش دارد.

    ویتامین ب2

    نقش این ویتامین در فرآیندهای تولید انرژی از مواد مغذی، رشد و تمایز سلولی و تجزیه داروها است.

    و همچنین ترکیباتی دیگر نظیر ویتامین ب 1،  نیاسين که به عنوان ویتامین ب 3 هم شناخته می شود، پانتوتنیک اسید که نقش حیاتی درمتابولیسم دارد و ویتامین ب 12 که باعث تشکیل گلبول های قرمز سالم می شود و ویتامین ب 6 که به تقویت سیستم ایمنی و کاهش علایم سندروم پیش از قاعدگی کمک می کند جز مواد تشکیل دهنده قرص  آهن یورویتال می باشند

     

    موارد احتیاطی که به آن باید دقت شود:

    از مصرف بیش از میزان توصیه شده خودداری گردد.

    با توجه به تاثیری که کلسیم در میزان جذب آهن در بدن دارد، توصیه می شود که مصرف مکمل های حاوی آهن و کلسیم، در فواصل زمانی مختلف در روز، انجام پذیرد.

    در دوران بارداری و شیردهی، طبق دستور پزشک و یا دکتر داروساز مصرف شود.

     

    کپسول فرو پلاس با چه داروهایی تداخل دارد؟

    شرکت سازنده کپسول فرو پلاس اعلام کرده است که از مصرف کردن همزمان داروهای لوودوپا و لوتیروکسین با مکمل های حاوی آهن خودداری کنید. زیرا خطر تداخل دارویی و شدت یافتن بیماری وجود دارد. همچنین، کسانی که به بیماری تالاسمی مینور مبتلا هستند، نباید این کپسول را استفاده کنند، در غیر اینصورت سلامتی آنها تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

     

    آهن موجود در کپسول یوروویتال از چه نوع است؟

    آهن غذایی به دو شکل وجود دارد:

    آهن غیر هم که معمولا در مواد غذایی گیاهی مانند غلات، حبوبات، سبزیجات و میوه جات وجود دارد و آهن هم که در هموگلوبین و میوگلوبین موجود در گوشت قرمز، مرغ و ماهی موجود است. جذب آهن هم به طور معمول 25 درصد و آهن غیرهم 5 درصد است. که آهن موجود در مکمل ها عموماً از  نوع غیر هم است.

     

    آیا قرص آهن باعث چاقی می شود؟

    طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده چاقی بر اثر مصرف کردن قرص های مکمل آهن تایید نشده است بلکه  افزایش وزن بیشتر جزء عوارض کمبود ماده معدنی آهن در بدن است تا مصرف قرص آهن.

    علت این مسئله این است که برای فعال کردن هورمون‌های تیروئیدی که در متابولیسم نقش دارند، بدن انسان به سطوح مناسبی از عنصر آهن نیاز دارد. کمبود آهن، سطوح پایین هورمون تیروئید را در پی دارد و با ایجاد اختلال در متابولیسم ممکن است منجر به افزایش وزن شود.

    از طرفی کمبود آهن با علائمی چون ضعف و خستگی همراه است. احساس خستگی مداوم موجب می‌شود تا فرد مبتلا به کم‌خونی، توانایی کمتری برای فعالیت فیزیکی و ورزش داشته باشد. این مسئله کنترل وزن را سخت کرده و در واقع بی‌تحرکی و نسوزاندن کالری منجر به افزایش وزن خواهد شد. احساس خستگی زیاد همچنین ممکن است میل به غذا خوردن را در برخی اشخاص بیشتر کرده و بدین ترتیب موجب چاقی شود.

     

    آیا قرص آهن باعث یبوست میشود؟

    پاسخ به این سوال بله می باشد . مصرف قرص های آهن علاوه بر دل درد و حالت تهوع، باعث یبوست هم می شوند. یبوست از شناخته شده ترین عوارض جانبی در مصرف این داروها است به این خاطر که جذب آهن از مواد غذایی و همین طور مکمل ها به کندی انجام می شود.

    به طور متوسط، بدن خانم ها ده درصد و بدن آقایان پنج درصد از آهن موجود در غذا را می تواند جذب کند هنگامی که میزان آهن در بدن کم می شود، جذب این ماده معدنی تا بیست درصد بالا می رود. در این شرایط که بدن نمی تواند آهن را جذب کند، باکتری های بد بیماری زا در روده از این آهن برای رشد خود تغذیه می کنند. از این رو، بروز یبوست یک نشانه ناشی از وجود باکتری بد در روده بزرگ است. البته کهنسالان حتی اگر قرص آهن را مصرف نکنند هم بیشتر از سایرین دچار یبوست می شوند.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا