در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول گیاهی تقویت مفاصل میکسودین هولیستیکا - 32 عددی

    شناسه محصول: 6265581500774
    شناسه محصول: 6265581500774
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    210٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کپسول میکسودین هولیستیکا یک ترکیب گیاهی از زردچوبه و فلفل سیاه و زنجبیل است که برای درمان التهابات مفاصل و استخوان ها مصرف می شود. این کپسول درد و التهاب مفصل را تسکین داده و دامنه حرکتی شخص را افزایش می دهد و نه تنها برای سالمندان یا بیماران مبتلا ب...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول گیاهی تقویت مفاصل میکسودین هولیستیکا - 32 عددی
    نقد و بررسی
    کپسول میکسودین هولیستیکا یک ترکیب گیاهی از زردچوبه و فلفل سیاه و زنجبیل است که برای درمان التهابات مفاصل و استخوان ها مصرف می شود. این کپسول درد و التهاب مفصل را تسکین داده و دامنه حرکتی شخص را افزایش می دهد و نه تنها برای سالمندان یا بیماران مبتلا به آرتروز و ... موثر است بلکه برای ترمیم آسیب های ورزشکاران هم کاربردی است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کپسول گیاهی میکسودین هولیستیکا یک مکمل غذایی است که به دست آمده از ترکیب چندین گیاه دارویی مختلف است که به تقویت و بهبود عملکرد مفاصل و استخوان ها کمک می کند. 

    این کپسول شامل موادی مانند، فلفل سیاه، زردچوبه و زنجبیل است که به دلیل داشتن خواص ضد التهابی، ضد درد و آنتی اکسیدانی، می تواند به بهبود و تقویت سلامت مفاصل و استخوان ها کمک کند.

     

     

    ترکیبات کپسول میکسودین

    زردچوبه 

    زردچوبه یکی از گیاهان دارویی است که در سنت های درمانی مختلف از جمله طب سنتی هند، ایران و چین به کار می‌رود. زردچوبه دارای ترکیباتی است که به عنوان یک ضد التهاب طبیعی شناخته می‌شوند و می‌توانند به کاهش التهاب و درد مفاصل کمک کنند. به همین دلیل، زردچوبه می‌تواند در درمان بیماری‌های مفصلی مانند آرتروز و روماتوئیدی مفید باشد و به بهبود عملکرد مفاصل کمک کند و بهبود حرکت و انعطاف‌پذیری مفاصل را تسهیل کند. همچنین دارای ترکیباتی است که به حفظ سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری‌های استخوانی مانند اوستئوپوروز کمک می‌کنند. زردچوبه دارای ترکیباتی است که به عنوان یک آنتی اکسیدان طبیعی عمل می‌کنند و می‌توانند به حفظ سلامت مفاصل کمک کنند.

     

    فلفل سیاه

    فلفل سیاه یکی از انواع ادویه‌هایی است که برای تقویت سلامت مفاصل مورد استفاده قرار می‌گیرد. فلفل یکی از منابع طبیعی ضد التهاب است و می‌تواند به کاهش التهاب مفاصل کمک کند. به همین دلیل، مصرف فلفل سیاه می‌تواند در درمان بیماری‌های مفصلی مانند آرتروز، روماتوئیدی و غیره مفید باشد. این ادویه می‌تواند به کاهش درد مفاصل کمک کند و به عنوان یک درمان طبیعی درد مفاصل مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به بهبود حرکت مفاصل کمک کند و بهبود عملکرد مفاصل را تسهیل کند. فلفل به دلیل دارا بودن مقدار زیادی مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم و فسفر، می‌تواند در حفظ سلامت استخوان و پیشگیری از بیماری‌های استخوانی مانند اوستئوپوروز کمک کند.

     

    زنجبیل

    ماده‌ای به نام جینجرول دارد که به عنوان یک ضد التهاب طبیعی شناخته می‌شود و می‌تواند به کاهش التهاب و درد در بیماری‌های مختلف مانند آرتروز، التهاب روده و آسم کمک کند. این ادویه به عنوان ضد عفونی کننده طبیعی شناخته شده است و می‌تواند در مبارزه با باکتری‌ها و ویروس‌ها کمک کند. همین طور می‌تواند به بهبود عملکرد گوارشی کمک کند و ناراحتی‌های مربوط به گوارش را کاهش دهد.همچنین می‌تواند به کاهش سطح قند خون کمک کند و در درمان دیابت مفید باشد.

     

     

    ویژگی های کپسول میکسودین هولیستیکا

    • در درمان التهابات و درد مفاصل موثر است
    • کاهش اثرات آسیب های آلاینده‌ها روی سلول‌ها
    • بهبود و تقویت حفظ تعادل سلولی
    • دارای ترکیبات کاملا گیاهی

     

     

    نحوه مصرف قرص میکسودین

    • برای پیشگیری و محافظت از سلامت عمومی بدن: به صورت روزانه ۲ کپسول میکسودین هولیستیکا یک روز در میان به مدت یک ماه مصرف شود.
    • برای کاهش و بهبود التهابات و دردهای مختلف: به صورت روزانه ۲ الی ۳ کپسول میکسودین هولیستیکا را مصرف کنید.
    • کپسول میکسودین هولیستیکا را به همراه وعده‌های اصلی غذایی میل کنید.

     

     

    عوارض کپسول میکسودین

    • کپسول میکسودین یک مکمل غذایی گیاهی است که برای تقویت مفاصل و بهبود عملکرد استخوان ها و مفاصل استفاده می شود. این محصول عموماً از ترکیب گیاهان دارویی مختلف تشکیل شده است و به طور کلی دارای اثرات جانبی کمی است.

     

     

    بهترین زمان مصرف کپسول میکسودین

    • بهترین زمان برای مصرف این کپسول هنگام ظهر و به همراه وعده غذایی اصلی نهار می باشد.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • در صورتی که به هر دلیلی در حال مصرف داروهای دیگر هستید، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا از عدم تداخل این دارو با داروهای دیگر مطمئن شوید. 
    • مصرف کپسول میکسودین هولیستیکا در بارداری و شیردهی توصیه نمی شود.

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    قرص میکسودین برای چیست؟

    مصرف کپسول میکسودین، معمولاً برای تقویت و بهبود عملکرد مفاصل و استخوان ها توصیه می شود. موارد زیر می توانند باعث شوند که نیاز به مصرف کپسول میکسودین پیشنهاد شود:

    • افرادی که آسیب دیدگی در مفاصل خود دارند، مانند آرتروز، روماتوئید آرتریت، اسپوندیلوزیس و غیره، ممکن است توصیه شوند که کپسول میکسودین را درمان همراه با درمان های پزشکی معمولیشان مصرف کنند.
    • ورزشکاران و افرادی که از تمرینات سنگین ورزشی استفاده می کنند، ممکن است به دلیل فشار زیاد بر روی مفاصل و استخوان های خود، به کپسول میکسودین نیاز داشته باشند.
    • برخی از بیماری های مفصلی مانند آرتروز، معمولاً در سنین پایین آغاز می شوند. در این موارد، مصرف کپسول میکسودین می تواند به عنوان پیشگیری از توسعه بیماری مفید باشد.
    • با پیشرفت سن، استخوان ها و مفاصل افراد ضعیف تر و آسیب پذیرتر می شوند و ممکن است به کمک کپسول میکسودین در تقویت و بهبود سلامت مفاصل و استخوان ها کمک کند.

     

     

    آیا قرص میکسودین بر لاغری تاثیر دارد؟

    کپسول میکسودین یک مکمل غذایی است که برای تقویت و بهبود عملکرد مفاصل و استخوان ها استفاده می شود و معمولا بر لاغری تاثیری ندارد. 

    با این حال، برخی از مواد موجود در کپسول به علت خاصیت آنتی اکسیدانی که دارند (زردچوبه و زنجبیل) می‌توانند باعث افزایش متابولیسم چربی‌ها در کبد شوند و در نتیجه، به رسیدن به وزن سالم و مناسب کمک کنند. 

    همچنین، در صورتی که مشکلات مفصلی باعث کاهش فعالیت بدنی و افزایش وزن شده باشد، کپسول میکسودین می تواند به بهبود عملکرد مفاصل و کاهش درد و التهاب همراه با فعالیت بدنی کمک کند.

    به هر حال، برای کاهش وزن بهتر است رژیم غذایی سالم و مناسب و فعالیت بدنی منظم را رعایت کنید. 

     

     

    آیا میکسودین برای همه مناسب است؟

    کپسول میکسودین، همانند سایر مکمل‌های غذایی، برای همه مناسب نیست.

    • در صورتی که شما به هر یک از ترکیبات موجود در این مکمل غذایی حساسیت دارید، بهتر است از مصرف کپسول میکسودین خودداری کنید.
    • برخی از ترکیبات موجود در کپسول میکسودین ممکن است با برخی داروهای خاص تداخل داشته باشند و باعث افزایش یا کاهش اثرات داروهای دیگر شوند. در صورت مصرف همزمان هر دارویی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.
    • برخی از بیماری هایی مانند بیماری های کلیوی، کبدی، قلبی و مشکلات خونی ممکن است باعث شود که مصرف کپسول میکسودین برای شما مناسب نباشد. در این موارد، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.
    • نیاز به مصرف کپسول میکسودین در دوران بارداری و شیردهی باید با پزشک مشورت شود.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا