در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول نرم تقویت کننده مولتی دیلی دانا - 30 عددی

    شناسه محصول: 6260156710268
    شناسه محصول: 6260156710268
    دسته بندی: مکمل تقویت حافظه
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    96٬750
    72٬500 24٬250 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Dana Multi Daily 30 Caps

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول نرم تقویت کننده مولتی دیلی دانا - 30 عددی
    نقد و بررسی
    Dana Multi Daily 30 Caps
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     بدن انسان ها علاوه بر تغذیه سالم به همراه ورزش، برای داشتن سلامتی و انرژی لازم برای انجام امور روزمره نیازمند دریافت ویتامین ها و املاح معدنی است. بدن انسان با تغذیه مناسب قادر بر ساختن برخی ویتامین ها می باشد و برخی دیگر از ویتامین ها از طریق تغذیه جذب بدن می گردد. اما دسته ای از ویتامین ها هستند که می بایست به صورت روزانه توسط مکمل های دارویی استفاده شود و جذب بدن گردد.

    ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن در مولتی ویتامین وجود دارد که در دوز های متفاوت در بازار موجود می باشد. برای یک انتخاب و خرید مناسب به این مکمل های ضروری  با پزشک خود مشورت نمایید.

     

     

     کپسول نرم تقویت کننده مولتی دیلی دانا

     کپسول نرم مولتی دیلی دانا بهترین مولتی ویتامین و مکمل غذایی، ویتامینه است که سرشار از وجود انواع ویتامین ها و املاح معدنی می باشد و یک محصول تقویت کننده بدن است که در برند داروسازی دانا طراحی و تولید شده است. مولتی دیلی به مجموعه ای از ویتامین های آ، ث، د و آهن مورد نیاز بدن است که هرکدام از آن ویتامین ها برای انرژی و فعالیت های روزانه بدن لازم و ضروری هستند.

     کپسول نرم مولتی دیلی حاوی ویتامین‌های خانواده ب، آ، کا و دیگر ویتامین های مهم می باشد که علاوه بر تقویت کنندگی سیستم دفاعی بدن، باعث افزایش انرژی بدن نیز می گردد. اغلب مولتی ویتامین ها دارای املاح معدنی مانند آهن، کلسیم و روی می باشند، اما در دوز های متفاوت تهیه می شوند.

     کپسول نرم مولتی دیلی با کمک به سلامتی استخوان‌ها و دندان ها و همچنین حفظ سلامتی قلب و عروق، می تواند بدنی سالم و مقوی را به شما هدیه بدهد و بدن را در مقابل ورود میکروب ها و باکتری ها ایمن کرده و باعث بهبود سریع برخی بیماری های مزمن نیز می گردد.

     

     

     ویژگی های کپسول نرم تقویت کننده مولتی دیلی

     تقویت کننده سیستم دفاعی بدن

     تقویت کننده عمومی کل بدن

     کمک به محافظت و تقویت سیستم قلب و عروق

     افزایش دهنده انرژی بدن

     کمک به حفظ سلامتی چشم ها و بینایی

    درمان کننده و یا جلوگیری از بیماری کم خونی

     محافظ سلامت استخوان ها و دندان ها

    حفظ سلامتی پوست و مو

     محافظت از پوست در برابر عوامل محیطی

     

     

    ترکیبات کپسول نرم مولتی دیلی چیست ؟

    کپسول نرم مولتی دیلی سرشار از ویتامین‌ها و املاح معدنی مانند ب۱، ب۲، ب۳، ب۶، ب۹، ب۱۲، ویتامین آ، ای، ث، کلسیم، روی و آهن است که خواص هرکدام عبارتند از:

    ویتامین ب۱

     ویتامین ب۱ و یا همان تیامین مانند دیگر هم گروهی های خود، یک ویتامین محلول در آب است و نیازمند مصرف روزانه می باشد و به منظور بهبود دستگاه گوارش، سیستم قلب و عروق، عملکرد صحیح ماهیچه ها و سیستم مغز در بدن نیاز است.

     ویتامین ب۲

     ریبوفلاوین نام دیگر ویتامین ب۲ است که به منظور سلامتی بینایی و چشم‌ها، کمک به عملکرد صحیح کلیه ها و کمک به عملکرد صحیح سیستم عصبی در بدن مورد نیاز است.

     ویتامین ب۳

    نیاسین و یا ویتامین ب۳ برای سلامتی پوست، شفافیت و درخشانی پوست نیاز بدن است. ویتامین ب ۳ به دلیل اینکه در بدن قابل ذخیره نیست و یک ویتامین اصلی برای دستگاه گوارش می باشد، نیازمند مصرف روزانه است.

    ویتامین ب۶

     پیریدوکسین نام شیمیایی ویتامین ب۶ است که در عملکرد متابولیسم بدن و تجزیه کربوهیدرات ها و پروتئین ها و چربی ها و تبدیل آنها به انرژی بدن موثر است. ویتامین ب ۶ در بدن کمک می کند تا علائم آلزایمر کاهش پیدا کرده و گاهی از این بیماری نیز جلوگیری می کند.

    ویتامین ب۹

    که آن را با نام اسید فولیک می‌شناسید. اسید فولیک در کاهش بیماری های قلبی و عروقی بسیار موثر است و به عنصر آهن کمک می کند تا به راحتی جذب بدن گردد. اسید فولیک باعث کاهش و از بین رفتن سلولهای سرطانی شده و برای زنان باردار و شیرده بسیار حیاتی می باشد.

     ویتامین ب۱۲

    اصلی ترین و با اهمیت ترین عنصر خانواده ویتامین ب، ویتامین ب ۱۲ و یا همان ویتامین کوبالامین است که به عنوان یک درمان کننده قوی و پیشگیری کننده قوی از بیماری‌هایی مانند آسم، سردردهای میگرنی، پوکی استخوان، افسردگی، نازایی و غیره نیاز بدن است. همچنین ویتامین ب ۱۲ می تواند یک خنثی کننده قوی عوارض رادیکال های آزاد در بدن بوده که با کمک به این عوارض می تواند برای سلامتی بدن و سلامتی پوست و مو نقش مهمی را داشته باشد.

     ویتامین آ

     ویتامین آ اصلی ترین و مهمترین وظیفه ای که دارد برای کمک به بهبود بینایی است. ویتامین آ، با وجود بخش وسیعی از پروتئین که قابلیت جذب نور را در چشم دارد، می تواند به سلامتی چشم ها نیز کمک کند. یکی از ویتامین هایی که در قرنیه چشم به طور طبیعی وجود دارد ویتامین آ است.

    ویتامین ای

     ویتامین ای، یک آنتی اکسیدان قوی است که به منظور مقابله با عوارض رادیکال های آزاد در بدن بسیار لازم و حیاتی می باشد. ویتامین ای به راحتی با سلول‌های سرطانی مقابله کرده و آن‌ها را از بین می‌برد. ویتامین ای برای سلامتی بینایی، دستگاه تولید مثل، سیستم مغز و سلامتی و زیبایی پوست نقش مهمی را ایفا می کند.

     ویتامین ث

    ویتامین ث، یک ویتامین درمان کننده و یا پیشگیری کننده نیست، تنها با استفاده از ویتامین ث دوره درمان بیماری کوتاه می شود و علائم بیماری به راحتی کاهش می‌یابد. ویتامین ث، تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن است و باعث تولید کلاژن می شود و در سلامتی پوست بسیار مهم است.

     ویتامین د۳

     ویتامین د ۳ یک ویتامین محلول در چربی است که با کمک به جذب بهتر کلسیم و فسفر به سلامتی استخوان‌ها و دندان‌ها کمک فراوانی می کند. ویتامین د۳ یک تقویت کننده قوی سیستم ایمنی و دفاعی بدن است و می‌تواند یک محافظ قوی دستگاه تنفسی باشد و با پیشگیری از بیماری‌های تنفسی مانند آسم، به سلامتی بدن کمک فراوانی می کند.

     

     

    آیا کپسول نرم مولتی دیلی چاق کننده است؟

    در برخی افراد کمبود ویتامین ها در بدن باعث کاهش اشتها و مرگ سلول ها می شود، پس نتیجه آن لاغری و سوء هاضمه است.

     با مصرف قرص های مولتی ویتامین، سلول ها تکثیر شده و با افزایش اشتهای سلولی و همچنین افزایش اشتهای فرد، وزن فرد نیز افزایش می یابد ولی در صورت تحرک بدنی مناسب هیچ انباشت چربی اتفاق نمی افتد و بدن به شکل سلامت رشد می کند.

     

     

     آیا کپسول مولتی دیلی در بارداری مناسب است؟

    بدن بانوان باردار و شیرده نیازمند مصرف مکمل های ویتامینه می باشد که با استفاده از آن ها هم انرژی دو برابر داشته باشند و هم سلامتی جنین و سلامتی ذهنی و هوشیاری جنین افزایش یابد. در نتیجه استفاده از مکمل مولتی دیلی با نظر پزشک در بارداری توصیه می شود.

     

     

    آیا مولتی ویتامین باعث سیاه شدن رنگ مدفوع می شود؟

     در ترکیبات کپسول نرم مولتی دیلی آهن و روی به کار برده شده است که تاثیر این دو املاح معدنی در بدن باعث تغییر رنگ و تیره شدن رنگ مدفوع می شود. این مسئله طبیعی است و جای نگرانی ندارد.

     

     

     نحوه مصرف

    کپسول نرم مولتی دیلی را روزانه یک عدد به همراه غذا و یک لیوان آب مصرف کنید.

     برای جوابدهی بهتر می توانید کپسول مولتی دیلی را همراه صبحانه میل بفرمایید تا انرژی روزانه شما را تامین کند.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا