در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    کرم دور چشم چیست و چه زمانی باید استفاده شود؟

    جمعه 4 خرداد 1403 ساعت 23:48 بازدید: 29 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 0
    کرم دور چشم چیست و چه زمانی باید استفاده شود؟

    کرم دور چشم چیست؟

    کرم دور چشم یکی از بهترین کرم‌های موجود در بازار است که ساختار متفاوتی با سایر کرم‌ها دارد. این کرم‌ها از آب و گلیسیرین تشکیل می‌شوند به همین جهت خیلی راحت جذب پوست می‌شوند و تأثیرگذاری فوق‌العاده‌ای دارند. کرم‌های دور چشم انواع مختلفی دارند و با هدف جلوگیری از پیری دور چشم و همچنین برطرف کردن مشکلات پوستی روانه بازار می‌شوند. این کرم‌ها به‌عنوان یک کرم بهداشتی و درمانی شناخته می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید چشمان خود را زیباتر از قبل در معرض نمایش قرار دهید.

     

    مزایای استفاده از کرم دور چشم

    کرم دور چشم یکی از بهترین و کاربردی‌ترین محصولات موجود در بازار است. این کرم‌ها خواص و مزایای بسیار زیادی دارند به همین جهت بیشتر از سایر کرم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند. در حالت کلی از کرم دور چشم برای سلامتی پوست زیر چشم و انعطاف‌پذیری آن مورد استفاده می‌شود؛ اما مزایای کرم دور چشم محدود به این دو مورد نیست و فواید بسیار زیادی دارد. به‌طور کلی مزایای استفاده از کرم دور چشم عبارت‌اند از:

     

    • جلوگیری از پیری زودرس: کرم دور چشم حاوی ترکیباتی مغذی و سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان و مواد مرطوب‌کننده است. بهره‌مندی از این ترکیبات به شما این امکان را می‌دهد که از تیره شدن پوست، پف زیر چشم، خسته و بی‌نشاط شدن پوست جلوگیری کنید و دچار پیری زودرس نشوید.
    • کاهش چین و چروک‌های اطراف چشم: افزایش سن، کاهش سطح آب پوست دور چشم و عواملی محیطی باعث بروز چین و چروک‌های متعدد اطراف چشم می‌شوند. استفاده از کرم دور چشم به شما این امکان را می‌دهد که مشکلات به وجود آمده را برطرف کنید و پوستی عاری از چین و چروک داشته باشید.
    • کاهش پف زیر چشم: پف کردن قسمتی زیرین چشم یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که افراد با آن روبه‌رو می‌شوند. این موضوع دلایل مختلفی دارد و شما با کمک کرم دور چشم می‌توانید این مشکلات را به‌طور کامل برطرف کرده و چشمانی زیبا و جذاب داشته باشید.
    • کمک به آبرسانی دور چشم: اطراف چشم جزو نقاط حساس بدن هستند که نیاز به آبرسانی دارند. کرم‌های آبرسان حاوی ترکیبات منحصر‌به‌فرد هستند و این موضوع کمک می‌کند که بتوانید نیازهای پوست دور چشم را برطرف کرده و پوستی شاداب و مرطوب داشته باشید.
    • آماده‌سازی پوست برای آرایش کردن: معمولاً اطراف چشم در درازمدت دچار تیرگی و افتادگی می‌شوند و باعث بروز مشکلاتی همچون پف زیر چشم می‌شود. با استفاده از کرم دور چشم می‌توانید این مشکلات را برطرف کرده و پوست خود را برای انجام آرایش یکنواخت آماده کنید.

     

    سن مناسب برای استفاده از کرم دور چشم

    کرم دور چشم یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است که خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد. استفاده از این کرم‌ها به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید پف‌های زیر چشم را از بین ببرید و از پیری زودرس جلوگیری کنید. در حالت کلی برای استفاده از کرم‌های دور چشم هیچ زمان خاصی تعیین نشده است و هر زمان که بخواهید می‌توانید از این محصولات استفاده کنید؛ اما هر چقدر زودتر استفاده از کرم چشم را شروع کنید برای شما بهتر خواهد بود. چرا که با این کار می‌توانید به رفع تیرگی چشم، از بین بردن چین و چروک، کاهش پف زیر چشم و… کمک کنید. پس بهتر است از سنین جوانی استفاده از کرم دور چشم را شروع کنید تا پوستی شاداب، جذاب و زیبا داشته باشید.

     

    کرم دور چشم

    روش استفاده از کرم دور چشم

    برای این که نتیجه مطلوبی از کرم دور چشم به دست آورید باید روش استفاده از آن را به‌طور کامل یاد بگیرید. برای استفاده از کرم دور چشم باید با لطافت عمل کنید چرا که پوست اطراف و زیرین چشم کاملاً لطیف و نرم است. نحوه صحیح استفاده از کرم دور چشم به صورت زیر است:

    • ابتدا صورت خود را با استفاده از یک شوینده ملایم بشویید.
    • از تونر استفاده کنید تا فرآیند پاک سازی صورت به صورت کامل انجام شود.
    • با استفاده از سرم صورت یا کرم مرطوب‌کننده پوست خود را ماساژ دهید تا به اندازه کافی مرطوب شود.
    • مقداری از کرم دور چشم را روی نوک انگشت خود بریزید و با ملایمت به اطراف چشم بمالید و به آرامی ماساژ دهید.

    نکته: کرم دور چشم یک محصول تقویت و درمان کننده است که فواید بسیار زیادی به همراه دارد. برای این که تأثیرگذاری این کرم‌ها را افزایش دهید باید استفاده از آن‌ها را به‌عنوان روتین روزانه مراقبت از پوست اجرا کنید. همچنین باید کرم دور چشم را با لطافت استفاده کنید تا آسیبی به پوست اطراف چشم وارد نشود.

    معیارهای انتخاب کرم دور چشم

    کرم‌های دور چشم انواع مختلفی دارند و توسط برندهای مختلف به بازار عرضه می‌شوند. این موضوع باعث می‌شود که گزینه‌های بیشتری برای خرید داشته باشید و بتوانید محصولاتی متناسب با نیاز خود خریداری کنید. برای این کار لازم است که بدانید معیارهای انتخاب کرم دور چشم چیست. به‌طور کلی معیارهای مهم برای انتخاب بهترین کرم دور چشم عبارت‌اند از:

    • برند سازنده محصول
    • قیمت کرم دور چشم
    • بررسی ترکیبات سازنده کرم
    • خواص و کاربردهای کرم دور چشم
    • سازگاری با پوست

     

    کرم دور چشم

    عوارض کرم دور چشم چیست؟

    در قسمت قبلی متوجه شدیم که مزایای کرم دور چشم چیست. این محصولات فواید بسیار زیادی دارند و به زیبایی و سلامتی پوست اطراف چشم کمک می‌کنند. با این حال، کردم دور چشم دارای یک سری معایب و عوارض نیز هست. شناخت این عوارض به شما این امکان را می‌دهد که شناخت بهتری نسبت به کرم دور چشم داشته باشید و استفاده بهتری از این محصولات داشته باشید. به‌طور کلی اصلی‌ترین عوارض کرم دور چشم عبارت‌اند از:

    • ایجاد حساسیت پوستی
    • سوزش پوست
    • بروز تحریکات پوستی به دلیل وجود رتینول
    • واکنش آلرژیک به ویتامین k

    نکته: در حالت کلی کرم دور چشم عوارض چندان خطرناکی ندارد. مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم تنها در صورت استفاده نادرست و زیاد از کرم دور چشم به وجود می‌آید.

     

     

    کرم دور چشم چیست و چه زمانی باید استفاده شود؟ کرم دور چشم چیست و چه زمانی باید استفاده شود؟ کرم دور چشم چیست و چه زمانی باید استفاده شود؟
    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا