در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته

    معرفی بهترین ضد آفتاب

    یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 ساعت 12:29 بازدید: 33 امتیاز: 0 / 5 از 0 نظر نظرات: 1
    معرفی بهترین ضد آفتاب

    در هر سنی که باشید داشتن پوستی سالم برای ظاهری زیبا از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و باعث افزایش حس اعتماد به نفس در شما می‌شود. اگرچه مراقبت از پوست تنها جنبه‌ی زیبایی ندارد و می‌تواند در سلامت عمومی بدن تاثیرگذار باشد. با روند پیری ایجاد لک‌های پوستی و چین و چروک یک امر طبیعی و عادی است اما عواملی می‌توانند در کنار افزایش سن، روند پیری شما را سرعت ببخشد. نور خورشید با تمام فوایدی که برای انسان دارد می‌تواند در پیری زودرس و تغییر رنگ چهره‌ی شما اثرگذار باشد.اگر به سلامتی و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهید استفاده از کرم ضد‌آفتاب باید بخش جدایی‌ناپذیر برنامه مراقبتی پوستی شما باشد. به ویژه بانوان که زیبایی پوست برایشان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد باید بدانند که هیچ کرم آرایشی نمی‌تواند جای ضد‌آفتاب را بگیرد و کرم‌های ضد‌آفتاب نقش بسیار ارزنده‌ای در جلوگیری از پیری زودرس ایفا می‌کند.

    استفاده از کرم ضد‌آفتاب علاوه بر آن که می‌تواند پوستی زیبا و شفاف را به شما هدیه دهد به میزان قابل توجهی در پیشگیری از سرطان پوست موثر است. دانستن چندین نکته می‌تواند شما را در انتخاب بهترین کرم ضد آفتاب متناسب با پوستتان کمک کند. با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با بهترین کرم ضد‌آفتاب، روش صحیح استفاده و نکات مهم هنگام خرید کرم ضد‌آفتاب آشنا کنیم.

    فهرست مطلب

    نکات قابل توجه هنگام خرید کرم ضد‌آفتاب

    نکات قابل توجه هنگام خرید کرم ضد‌آفتاب

    • ضد‌آفتاب باید متناسب با پوست شما باشد

    بهتر است برای خرید کرم ‌ضد‌آفتاب ابتدا پوست خود را به خوبی بشناسید و متناسب با پوست خود کرم ضد‌آفتاب انتخاب نمایید. ضد‌آفتاب انتخابی شما باید با چرب بودن و یا خشک بودن پوست شما تناسب داشته باشد. در ادامه این مقاله کرم ضد‌آفتاب مناسب با هر نوع پوست و ویژگی‌های آن را بیان خواهیم کرد.

    • هر دو اشعه‌ی مضر خورشید را پوشش دهد

    اشعه‌ی فرابنفش خورشید شامل دو طول موج UVA و UVB می‌باشد. اشعه‌ی UVA نفوذ زیادی به لایه‌ی زیرین پوست ندارد و باعث آسیب رساندن به سطح پوست می‌شود و عامل اصلی آفتاب سوختگی می‌باشد. اشعه‌ی UVB به لایه‌های عمیق پوست نفوذ می‌کند و باعث آسیب رسیدن به کلاژن پوست می‌شود به همین دلیل عامل اصلی پیری پوست محسوب می‌شد. پس ضد‌آفتاب مناسب و کامل ضد‌آفتابی است که بتواند هر دو اشعه‌ی مضر خورشید UVA و UVB را پوشش دهد. از دیگر مواردی که هنگام خرید ضد‌آفتاب باید روی بسته بندی به آن‌ها توجه شود:

    • غیر کومدون زا
    • فاقد چربی
    • فاقد پارابن
    • فاقد عطر و اسانس
    • مقاوم به آب
    • حداقل Spf 30

    فاکتور حفاظتی (Spf) چیست؟

    فاکتور حفاظتی (Spf) چیست؟

    SPF  مخفف عبارت sun protection Factor  است و در واقع فاکتور محافظت در مقابل نور خورشید می‌باشد. اعداد Spf به فرد نشان می‌دهد که تا چه میزان می‌تواند زیر نور بماند و پوست دچار آفتاب‌سوختگی نشود و در واقع تا حدودی این زمان را محاسبه می‌کند. افراد بدون ضد‌آفتاب با گذشت 10 دقیقه دچار آفتاب‌سوختگی می شوند. اگر فردی از ضد آفتابی استفاده کند که دارای  Spf 15 است این بدان معنی است که آن فرد با گذشت 150 دقیقه دچار آفتاب سوختگی خواهد شد یعنی spf15 این زمان را برای او 15 برابر افزایش می‌دهد.

    آیا Spf بالاتر به معنای بهتر بودن ضد‌آفتاب است؟

    یکی از باورهای غلط این است که هر چه Spf یک ضد آفتاب بالاتر باشد قدرت محافظت آن ضد‌آفتاب بیشتر است. Spf بالاتر به معنای بهتر بودن ضد آفتاب نیست و جالب است بدانید که بررسی‌های سازمان غذا و داروی آمریکا برای Spf بالاتر از 50 هیچ گونه ارزشی قائل نشده است. Spf در کرم‌های ضد‌آفتاب در برابر نفوذ اشعه‌ی فرابنفش B بدین‌گونه محاسبه می‌شود:

    • Spf15 93 درصد
    • Spf30  97 درصد  
    • Spf50  تا 98 درصد می‌تواند جلوی نفوذ اشعه‌ی فرابنفش را بگیرد.

    در واقع هیچ ضد‌آفتابی نمی‌تواند به طور 100 درصد جلوی اشعه‌ی مضر فرابنفش B را بگیرد. حداقل میزان Spf کرم ضد‌آفتاب باید 15 باشد و آکادمی پوست آمریکا آن را 30 بیان می‌کند. در واقع بهترین کرم ضد‌آفتاب باید دارای Spf30  تا spf50  ‌باشد که می توانند تا 97 درصد پوست شما را از آسیب های ناشی از اشعه ی مضر خورشید محافظت کنند. همچنین باید بدانید که Spf های بالاتر می‌توانند به پوست آسیب بزنند زیرا سطح شیمیایی آن‌ها افزایش می‌یابد و عوارض زیادی همچون خطر ابتلا به ملانوما را در افراد افزایش می‌دهند. همچنین با نفوذ به لایه‌های پوست باعث آسیب بافتی و اختلالات هورمونی می‌شوند.

    تفاوت کرم‌های ضد‌آفتاب فیزیکی و شیمیایی چیست؟

    تفاوت کرم‌های ضد‌آفتاب فیزیکی و شیمیایی چیست؟

    • ضد‌آفتاب فیزیکی

    دو ماده مینرال ( معدنی ) فعال به نام دی‌اکسید‌تیتانیوم و اکسید‌روی از مهم‌ترین ترکیبات اصلی تشکیل شده در ضد‌آفتاب فیزیکی می‌باشند. ضد‌آفتاب فیزیکی بدون آنکه جذب پوست شود روی پوست در بالاترین سطح قرار می‌گیرد و پرتوهای مضر خورشید را انعکاس می‌دهد. ضد‌آفتاب فیزیکی بلافاصله بعد از آن که مورد استفاده قرار می‌گیرد اثرش سریعا آغاز می‌شود و می‌توانید بلافاصله در معرض نور خورشید قرار بگیرید. این ضد آفتاب بیشتر مناسب افرادی است که پوست حساسی دارند زیرا پوست را تحریک نمی‌کند همچنین برای مادران باردار و کودکان گزینه مناسب و ایمن‌تری خواهند بود. ضد‌آفتاب فیزیکی مرطوب‌کنندگی بیشتری دارد و یک لایه ضخیم روی پوست تشکیل می‌دهد و هنگام استفاده سنگینی آن روی پوست احساس می‌شود.  که ممکن است برای افراد اذیت کننده باشد اما به آسانی پاک می شود و به همین دلیل به مراقبت بیشتری نیاز دارد. همچنین ممکن است رد سفید رنگی روی پوست بر جای بگذارد که در پوست‌های تیره نمایان تر است.

    • ضدآفتاب شیمیایی

    ترکیبات شیمیایی همچون اکتینوکسات، اکسی‌بنزن، آووبنزون ... از مهمترین ترکیبات فعال در ضد‌آفتاب‌های شیمیایی می‌باشند. این نوع ضد‌آفتاب اشعه‌ی مضر خورشید را منحرف و پراکنده می‌کند و یا آن را جذب کرده و تبدیل به گرما می‌کند و در نتیجه گرما از پوست آزاد می‌شود یعنی نقش بازتاب دهنده نور خورشید را ایفا می‌کند. این نوع ضد‌آفتاب در برابر شستشو و تعریق مقاومت بیشتری دارد و روی پوست احساس سنگینی نمی‌کند و به آسانی روی پوست پخش می‌شود. اگر پوست تیره‌تری دارید و عرق زیادی می‌کنید استفاده از ضد‌آفتاب شیمیایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد زیرا به آسانی از روی پوست پاک می‌شود و رد سفید بر جای نمی‌گذارد.

    ضد‌آفتاب شیمیایی را باید 20 دقیقه قبل از خروج از منزل استفاده کرد زیرا طول می‌کشد که به لایه‌های مختلف پوست نفوذ کند و اثرش را آغاز کند. ضد آفتاب شیمیایی پوست را بیشتر تحریک می‌کند و برای کسانی که پوستی حساس دارند و برای اطراف چشم مناسب نیستند و در پایان فرقی نمی‌کند که کدام ضد‌آفتاب را انتخاب می‌کنید هر دو ضد‌آفتاب به یک اندازه از پوست شما مراقبت می‌کنند. هر دو نوع ضد‌آفتاب باید به طور مرتب تجدید شوند تا بتوانند به خوبی از پوست شما محافظت کنند.

    انواع مدل ضد‌آفتاب بر اساس بافت

    انواع مدل ضد‌آفتاب بر اساس بافت

    بافت‌های مختلفی از ضد‌آفتاب به بازار عرضه شده‌اند که برای آشنایی بیشتر شما به بررسی آن‌ها می‌پردازیم:

    • کرم

    کرم مانند یک سد دفاعی روی پوست عمل می‌کند در ساختار کرم‌ها معمولا از روغن و آب استفاده می‌شود و چربی آن‌ها بیشتر است. به همین دلیل غلظت کرم زیاد است و کمی با تاخیر جذب پوست می‌شود. کرم‌های ضد‌آفتاب بیشتر مناسب افرادی که دارای پوست‌ خشک هستند می‌باشد زیرا به حفظ رطوبت و جلوگیری از خشکی پوست کمک می‌کنند.

    • لوسیون

    کرم و لوسیون‌ها  شباهت‌های بسیاری به هم دارند که حتی ممکن است با یکدیگر اشتباه گرفته شوند. لوسیون‌ها بر پایه آب و روغن هستند و درصد آب موجود در ساختار آن‌ها معمولا بیشتر و چربی موجود در ساختار آن‌ها کنترل شده است به همین دلیل دارای بافتی سبک و غلظت کم می‌باشند و جذبی سریع و خاصیت مرطوب کنندگی دارند. لوسیون ضد‌آفتاب برای استفاده‌ی کل بدن مناسب می‌باشد و به هنگام آفتاب گرفتن و کنار دریا مورد استفاده قرار می‌گیرد و در فصول گرم سال بهترین گزینه برای پوست‌های چرب می‌باشد.

    •  ژل کرم

    ژل‌ها ساختاری مابین کرم و لوسیون دارند و همانند ژل‌های خوراکی دارای بافتی سبک و نرم می‌باشند. سرعت جذب بالایی دارند و هیچ ردی از خود بر‌جای نمی‌گذارند، بدون رنگ و کاملا شفاف هستند. ژل ضد‌آفتابی که بر پایه آب باشد برای کسانی که داری پوست چرب و مستعد جوش هستند مناسب می‌باشد. ژل‌ها ماندگاری کمتری دارند و هنگامی که در معرض سرما، گرما و باد قرار می‌گیرند راحت‌تر از بین می‌روند.

    • فلوئید

    فلوئیدها از نظر بافت ساختاری شبیه لوسیون‌ها دارند با این تفاوت که رقیق‌تر و به اصطلاح آبکی‌تر هستند و خیلی سریع‌تر از لوسیون‌ها جذب پوست می‌شوند و هیچ ردی از خود بر‌جای نمی‌گذارند. و باید به دفعات بیشتری مورد استفاده قرار گیرند. فلوئید‌ها از نظر ظاهری شبیه به شیر می‌باشند و این ساختار برای کسانی که پوست حساسی دارند و یا کسانی که دارای منافذ باز هستند بسیار مناسب می‌باشد.

    • اسپری

    این محصول هم مانند بقیه انواع ضد‌آفتاب می‌تواند پوست را در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت کند. گرچه ممکن است محافظت آن نسبت به کرم کمتر باشد اما اگر به میزان کافی استفاده شود می‌تواند نتیجه‌ی دلخواه شما را داشته باشد. استفاده از اسپری ضد‌آفتاب بسیار سریع و راحت می‌باشد و احساس چربی روی پوست ایجاد نمی‌کند و فورا روی پوست خشک می‌شود و مهمترین مزیت آن این است که می‌توان در تمامی نقاط بدن از آن استفاده کرد و برای کسانی که پوست حساسی دارند گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. اسپری مانند کرم جذب پوست نمی‌شود و فقط روی پوست می‌نشیند و برای آن که لایه‌ی نازکی روی پوست ایجاد کند باید چندین مرتبه استفاده شود تا ضخامت کافی را پیدا کند.


    طرز صحیح استفاده از کرم ضد آفتاب

    مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد ضد‌آفتاب به آن توجه شود فارغ از نوع ضد‌آفتاب و میزان SPF آن استفاده مرتب و صحیح از آن می‌باشد. رعایت نکات زیر باعث می‌شود تا ضد‌آفتاب بهترین اثربخشی و نتیجه را برای پوست شما داشته باشد:

    1. تا وقتی هنوز در معرض نور خورشید قرار نگرفته‌اید باید ضد‌آفتاب بزنید و بهتر است یک ربع تا نیم ساعت قبل از خروج از خانه از ضدآفتاب استفاده شود زیرا تقریبا نیم ساعت طول می‌کشد تا ضدآفتاب جذب پوست شود و اثرش را آغاز کند.

    2. ضد‌آفتاب فقط برای پوست صورت نیست بلکه تمامی قسمت‌هایی از بدن که در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند باید با استفاده از ضدآفتاب محافظت شوند. از قبیل ( پشت و روی گوش، پشت دست‌ها و روی پاها، قفسه سینه و خطر گردن )

    3. ضد‌آفتاب باید هر دو ساعت یکبار تجدید شود. زیرا بعد از این مدت تاثیر آن به میزان قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. هنگام شنا کردن و تعریق زیاد سعی کنید بازه‌ی زمانی تجدید آن را کوتاه‌تر کنید. همچنین برای تجدید کردن ضدآفتاب نیازی به شستن و پاک کردن ضد‌آفتاب قبلی نیست.

    4. در هوای ابری نیز همچون هوای آفتابی نباید از مصرف ضد‌آفتاب غافل شوید زیرا ابرها نمی‌توانند اشعه‌ی ماورابنفش خورشید را جذب کنند و تقریبا در هوای ابری نیز 80 درصد اشعه‌ی مضر خورشید به پوست می‌رسد.

    5. در استفاده از ضد‌آفتاب خساست به خرج ندهید. میزان استفاده از ضد‌آفتاب باید به حدی باشد که بتواند یک لایه نازک روی پوست شما تشکیل دهد تا بتواند اثر محافظتی خود را اعمال کند.

    تحقیقات نشان می‌‌دهد که اکثر افراد به میزان کافی از ضدآفتاب استفاده نمی‌کنند و تنها 25 تا 50 درصد از مقدار مورد نیاز از آن را استفاده می‌کنند که این می‌تواند اثر بخشی ضدآفتاب را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد.

    علائم پوست چرب

    علائم پوست چرب

    پوست چرب پوستی است که ترشح سبوم در آن زیاد می‌باشد و پوست ظاهری چرب و براق دارد. با افزایش ترشحات غدد چربی و مسدود شدن منافذ پوست و انباشته شدن سلول‌های مرده روی هم، جوش‌های سرسیاه و آکنه بر سطح پوست نمایان می‌شوند.

    ضد‌آفتاب مناسب برای پوست‌های چرب

    همیشه سخت‌ترین انتخاب برای لوازم آرایشی و بهداشتی برای افرادی است که پوست چرب دارند. معمولا افرادی که دارای پوست چرب هستند به استفاده از کرم ضد‌آفتاب علاقه‌ی زیادی ندارد. زیرا بر این باورند که استفاده از کرم ضد‌آفتاب می‌تواند پوست آن‌ها را چرب‌تر و براق‌تر کند که باوری کاملا غلط است. ضد‌آفتاب‌های مناسب برای پوست چرب باید علاوه بر محافظت از پوست، فاقد چربی و بر پایه آب باشد و بتواند چربی پوست آن‌‌ها را متعادل و کنترل کند و از ایجاد جوش و آکنه در پوست آن‌ها جلوگیری کند.

    بهترین کرم ضد‌آفتاب برای پوست چرب

    1. کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بی رنگ SPF30 لافارر پوست چرب
    2. کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی SPF 50 الارو مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار
    3. کرم ضد‌آفتاب پوست چرب SPF50 اویدرم - بژ طبیعی G2

    کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بی رنگ SPF30 لافارر پوست چرب

    کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بی رنگ SPF30 لافارر پوست چرب

    کرم ضد‌آفتاب لافارر دارای فرمولاسیونی سبک و فاقد چربی می‌باشد و از ایجاد آکنه جلوگیری می‌کند. ترکیبات موجود در این ضد‌آفتاب گیاهی و ضد حساسیت می‌باشد و از بروز چین‌و‌چروک جلوگیری کرده و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود. این کرم ضد‌آفتاب، ضد‌لک نیز می‌باشد و لک‌های پوستی را از بین برده و از بروز آن‌ها روی پوست جلوگیری می‌کند.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب لافارر پوست چرب

    • بدون رنگ
    • حاوی عصاره گیاهی پاپایا
    • جلوگیری از ایجاد لک صورت
    • فاقد چربی و مهار کننده ترشح سبوم
    • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
    • کنترل‌کننده چربی پوست
    • مات‌کننده پوست
    • ضد حساسیت
    • SPF30
    • حجم میلی لیتر

    نحوه‌ی مصرف کرم ضد‌آفتاب لافارر پوست چرب:

    • 15 دقیقه قبل از خروج از منزل آن را به مقدار مناسب روی پوست خود بمالید.
    • هر 2 الی 4 ساعت آن را تجدید نمایید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب لافارر پوست چرب کلیک کنید.

    کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی SPF 50 الارو مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار

    کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی SPF 50 الارو مناسب پوست‌های چرب و جوش‌دار

    کرم ضد‌آفتاب الارو فاقد چربی بوده و خاصیت ضد‌میکروبی و تنظیم‌کننده ترشح سبوم پوست را دارد. ضد‌آفتاب الارو ضد‌حساسیت می‌باشد و در برابر تعریق و آب مقاوم است. این کرم ضدآفتاب تا 98% پوست را در برابر اشعه‌ی مضر خورشید محافظت می‌کند.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی الارو

    • خاصیت آنتی‌باکتریال
    • دارای ماده سبومین SB12 برای جلوگیری از آکنه و متعادل‌کننده چربی پوست
    • مات کننده پوست صورت
    • مقاوم در برابر آب
    • حفاظت از پوست در برابر هر دو اشعه‌ی UVA و UVB
    • محافظت در برابر اشعه‌ی مادون قرمز
    • فاقد چربی و مناسب برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه
    • فاقد پارابن
    • SPF50
    • 40 میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی الارو

    • نیم ساعت قبل از خروج از منزل مقدار مناسبی از کرم را روی پوست بمالید.
    • هر دو 2 ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب فاقد چربی الارو کلیک کنید.

    کرم ضد‌آفتاب پوست چرب SPF50 اویدرم - بژ طبیعی G2

    کرم ضد‌آفتاب پوست چرب SPF50 اویدرم - بژ طبیعی G2

    این کرم دارای ترکیبات موثری است که ترشح سبوم را در پوست کنترل می‌کند. همچنین فاقد مواد شیمیایی مضر می‌باشد و پوست را در برابر تمام اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. این کرم قدرت جذب بالایی دارید و سریع جذب می شود و حالت چربی روی پوست بر جای نمی‌گذارد.

    ویژگی‌های ضد‌آفتاب پوست چرب اویدرم

    • ضد التهاب و آنتی‌باکتریال
    • پوشانندگی مناسب
    • حفاظت 360 درجه در برابر تمامی اشعه‌ی مضر خورشید
    • مات‌کننده پوست
    • قدرت جذب بالا
    • حاوی ویتامین E با خاصیت آنتی‌اکسیدانی
    • رطوبت رسان و آبرسان
    • تنظیم‌کننده ترشحات غدد چربی پوست
    • SPF50
    • 40 میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف ضد‌آفتاب پوست چرب اویدرم

    • 30 دقیقه قبل از خروج از منزل آن را روی پوست بمالید
    • هر دو ساعت یک بار کرم ضد‌آفتاب را تجدید نمایید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب پوست چرب اویدرم کلیک کنید.

    علائم پوست خشک

    پوست خشک معمولا با ظاهری خشک و بی‌آب و با علائمی همچون پوسته پوسته شدن، خارش، احساس کشیدگی در پوست، تغییر رنگ پوست (به رنگ قرمز، خاکستری) همراه است.

    ضد‌آفتاب مناسب برای پوست‌های خشک

    بهترین ضد‌آفتاب برای پوست‌های خشک باید خواص مرطوب‌کنندگی داشته باشد و بتواند پوست را به طور عمیق آبرسانی کند و رطوبت پوست را حفظ کند. ضد‌آفتاب مناسب برای پوست‌های خشک نباید سبب تحریک و التهاب در پوست شود و باید فاقد الکل و ترکیبات مضر شیمیایی، روغن‌های گیاهی و اسانس مرکبات حساسیت زا باشد زیرا این ترکیبات باعث خشک‌تر و قرمزتر شدن پوست می‌شوند. همچنین باید دارای ترکیبات روغنی بی‌بو، اسیدهای چرب مفید، آنتی‌اکسیدانی‌های ضد چروک، ویتامین E و ترکیبات ترمیم‌کننده مانند سرامید و پپتیدها باشد که بتواند پوست را به خوبی تغذیه کند و آن را  نرم و چروک‌ها را از بین ببرد. هنگام خرید ضد‌آفتاب برای پوست خشک به واژه‌ی (هایپوآلرژیک) روی بسته‌بندی ضد‌آفتاب توجه فرمایید.

    بهترین ضد‌آفتاب برای پوست‌های خشک

    بهترین ضد‌آفتاب برای پوست‌های خشک

    1. کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بژ متوسط پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر
    2. کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک SPF 50 ام کیو MQ - بژ طبیعی
    3. کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم – بی‌رنگ D

    کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بژ متوسط پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر

    کرم ضد آفتاب و ضد لک بژ متوسط پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر copy

    این کرم ضد‌آفتاب دارای فرمولاسیونی سبک و دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی می‌باشد. ترکیباتی همچون آلوئه‌ورا، سدیم لاکتات، اوره، سدیم هیالورونات موجود در این کرم، رطوبت را در پوست حفظ می‌کند و علائم خشکی در پوست را برطرف می‌کند، روند پیری را کاهش داده و باعث جوان‌سازی در پوست می‌شود. همچنین این کرم حاوی عصاره‌های گیاهی همچون پاپایا، بیربری، شیرین‌بیان، گواوا است که در کاهش تولید رنگدانه ملانین موثر است و باعث از بین بردن لک‌های صورت می‌شود. این کرم پوشش‌دهی بسیار مناسبی دارد.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب و ضد‌لک لافارر

    • پیشگیری‌کننده و برطرف‌کننده لک‌های پوستی
    • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید ( UVA و UVB)
    • حاوی عصاره‌‌های گیاهی
    • رطوبت‌رسانی بسیار عمیق
    • کند کردن روند پیری
    • ضد‌حساسیت و ضد‌قرمزی
    • فرمولاسیونی سبک و پوشش‌‌دهی مناسب
    • SPF40
    • 40میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف کرم ضد‌آفتاب و ضد‌لک لافارر

    • 15 دقیقه قبل از خروج از منزل به مقدار مناسبی از کرم را روی پوست خود بمالید.
    • هر 2 الی 4 ساعت یک بار آن را تجدید نمایید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب و ضد لک بژ متوسط پوست خشک و معمولی SPF 40 لافارر کلیک کنید.

    کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک SPF 50 ام کیو MQ - بژ طبیعی

    کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک SPF 50 ام کیو MQ - بژ طبیعی

    این کرم مناسب برای پوست‌هایی هستند که دچار کم‌آبی می‌باشند زیرا حاوی عصاره‌ی‌های گیاهی همچون روغن بادام‌شیرین و روغن دانه‌آفتابگردان می‌باشد که عامل رطوبت‌رسان هستند و مانع از خشکی و کم‌آبی در پوست می‌شوند به همین دلیل این کرم یک مرطوب‌کننده قوی نیز محسوب می‌شود. همچنین حاوی تیتانیوم‌دی‌اکسید می‌باشد که از سوختگی و التهاب و قرمزی در پوست جلوگیری می‌کند. کرم ضد آفتاب ام کیو پوشانندگی مناسبی دارد و پوست را یکدست و صاف می‌کند.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک ام کیو MQ 

    • محافظت‌کننده پوست در برابر هر دو اشعه‌ی مضر UVA و UVB
    • ضد‌تعریق
    • بافتی سبک و جذب سریع
    • مرطوب‌کننده قوی
    • 55 میلی‌لیتر

     

    نحوه‌‌ مصرف کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک ام کیو MQ 

    • 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به میزان کافی از کرم روی صورت بمالید
    • هر 2 ساعت یک بار آن را تجدید نمایید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب پوست معمولی و خشک SPF 50 ام کیو MQ کلیک کنید.

    کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم – بی‌رنگ D

    کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم – بی‌رنگ D

    کرم ضد‌آفتاب اویدرم فاقد مواد شیمیایی مضر می‌باشد و پوست را از هر دو اشعه‌ی مضر فرابنفش UVA و UVB محافظت می‌کند. این کرم همچنین حاوی ترکیبات موثری با تکنولوژی‌های جدید است که پوست را از چروک‌های ناشی از پرتوهای مرئی و مادون قرمز و اشعه‌های ساطع شده از مانیتورها محافظت می‌کند.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم – بی‌رنگ D

    • حفاظت 360 درجه‌ای در برابر تمامی اشعه‌های مضر خورشید
    • پوشش یکنواخت و مناسب روی پوست
    • مرطوب‌کننده و آبرسان و جلوگیری از خشکی پوست
    • خاصیت آنتیاکسیدانی
    • SPF50 بدون داشتن فیلترهای شیمیایی
    • 40 میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم – بی‌رنگ D 

    • 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید کرم ضد‌آفتاب را مصرف نمایید.
    • هر دو ساعت یک بار آن را تجدید کنید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب پوست خشک SPF 50 اویدرم کلیک کنید.

    ضد‌آفتاب مناسب برای انواع پوست

    افرادی که دارای پوستی مختلط هستند یعنی یک ناحیه از پوستشان خشک و ناحیه دیگر مانند بینی و یا گونه‌هایشان دارای پوستی چرب است در دسته پوست‌های مختلط قرار دارند. این گونه افراد باید از ضد‌آفتابی استفاده کنند که مناسب برای پوست‌های مختلط باشد. اگر دارای پوستی مختلط و جوش‌دار هستید بهترین انتخاب برای کرم ضد‌آفتاب برای شما ضد‌آفتاب برای انواع پوست می‌باشد.

    کرم ضد‌آفتاب رنگی SPF 63 انواع پوست دکتر ژیلا

    کرم ضد‌آفتاب رنگی SPF 63 انواع پوست دکتر ژیلا

    کرم ضد‌آفتاب دکتر ژیلا به صورت مطلوب پوست را در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند و هر دو اشعه‌ی مضر فرابنفش UVA و UVB را پوشش می‌دهد. این کرم حاوی ترکیبات موثری همچون عصاره‌ی آلوئه ورا، جوانه ی گندم، چای سبز، روغن آووکادو، و ویتامین ث می باشد. کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا چربی پوست را کنترل کرده و ضد‌التهاب و ضد‌قرمزی پوست می‌باشد. همچنین در کاهش تعریق پوست و رطوبت‌رسانی در پوست نقش موثری ایفا می‌کند. این کرم فاقد چربی است و برای انواع پوست‌های چرب و معمولی قابل استفاده می‌باشد.

    ویژگی‌های کرم ضد‌آفتاب دکتر ژیلا

    • کاهش عرق پوستی
    • خاصیت مرطوب‌کنندگی
    • کنترل‌کننده چربی پوست
    • ضد‌التهاب و ضد‌قرمزی پوست
    • حاوی عصاره‌های گیاهی
    • مناسب برای انواع پوست
    • SPF 63
    • 50 میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف کرم ضد‌آفتاب دکتر ژیلا

    •  30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید مقدار مناسب از کرم ضد‌آفتاب را روی پوست استفاده نمایید
    • هر 2 ساعت یکبار آن را تجدید نمایید.

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب رنگی SPF 63 انواع پوست دکتر ژیلا کلیک کنید.

    کرم ضد‌آفتاب  SPF 40 با پوشش کرم پودر مدیسان مناسب انواع پوست - بژ طبیعی 

    کرم ضد آفتاب SPF 40 با پوشش کرم پودر مدیسان مناسب انواع پوست - بژ طبیعی

    این کرم علاوه بر ضد‌آفتاب، شما را از استفاده از کرم‌پودر بی‌نیاز می‌کند و دارای پوشش مناسب و یکنواخت با ماندگاری بالا می‌باشد. این کرم ضد‌آفتاب حاوی ماده ضد‌چروک (ماتریکسیل) می‌باشد که پوست در برابر چروک محافظت کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند. کرم ضدآفتاب کرم پودری مدیسان دارای فیلترهای فیزیکی و شیمیایی می‌باشد و پوست را در برابر هر دو اشعه‌ی مضر نور خورشید (UVA و UVB) محافظت می‌کند.

    ویژگی کرم ضد‌آفتاب مدیسان

    • مناسب برای استفاده ی روزانه
    • حاوی ماده موثر ضد‌چروک (ماتریکسیل)
    • ضد‌آب و ضد‌تعریق
    • ماندگاری و پوشش‌دهی مناسب معادل پوشش کرم‌پودر
    • محافظت پوست در برابر هر دو اشعه‌ی UVA و UVB
    • حاوی عصاره‌ی گیاهی
    • حاوی ترکیبات موثر با خاصیت رطوبت رسان
    • جلوگیری از ایجاد آکنه و حساسیت
    • مناسب برای انواع پوست
    • SPF 40
    • 30 میلی‌لیتر

    نحوه‌ی مصرف ویژگی کرم ضد‌آفتاب مدیسان

    • نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید به میزان مناسبی از کرم ضد‌آفتاب روی پوست استفاده نمایید
    • هر دو ساعت یکبار آن را تجدید نمایید

    برای خرید کرم ضد‌آفتاب SPF 40 با پوشش کرم پودر مدیسان مناسب انواع پوست کلیک کنید.

    سخن پایانی

    استفاده از ضد‌آفتاب و همچنین رعایت نکات زیر می‌تواند شما را از مضرات نور خورشید در امان نگه دارد و از پیری زودرس پوست شما جلوگیری کند. باید بدانید که حتی با وجود زدن ضد‌آفتاب بین ساعت 10 صبح تا 4 بعدازظهر در معرض نور خورشید قرار نگیرد و علاوه بر استفاده از ضد‌آفتاب از کلاه و عینک آفتابی استفاده کنید. تا جایی که برایتان امکان دارد از سایه حرکت کنید و در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و برای تامین ویتامین D مورد نیاز خود از مکمل‌های ویتامین D استفاده نمایید. از این که تا آخر این مقاله همراه با ما بودید کمال تشکر را داریم.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا