در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    اسپری دهانی کلداماریس تروت سیگمافارم - 20میلی لیتر

    Coldamaris RachenSpray 20 ml

    شناسه محصول: 9003751428650
    شناسه محصول: 9003751428650
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    284٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    اسپری دهانی کلداماریس یک داروی بسیار موثر در کاهش مشکلات تحریک گلو، رطوبت رسانی مجاری و گلو می باشد. این اسپری در جلوگیری از بیماری عفونی، تسکین درد گلو و جلوگیری از سرماخوردگی کاربرد دارد و حتی برای افراد سیگاری و خوانندگان توصیه میشود. این اسپری ب...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    اسپری دهانی کلداماریس تروت سیگمافارم - 20میلی لیتر
    نقد و بررسی
    اسپری دهانی کلداماریس یک داروی بسیار موثر در کاهش مشکلات تحریک گلو، رطوبت رسانی مجاری و گلو می باشد. این اسپری در جلوگیری از بیماری عفونی، تسکین درد گلو و جلوگیری از سرماخوردگی کاربرد دارد و حتی برای افراد سیگاری و خوانندگان توصیه میشود. این اسپری برای افراد بالای یک سال مناسب است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کلداماریس تروت (Coldamaris Throat Spray) اسپری دهانی است که برای درمان التهابات دهان، گلو و حلق استفاده می‌شود. این اسپری دهانی توسط شرکت سیگما فارم تولید می‌شود و با تقویت سیستم ایمنی بدن و رفع التهابات مجاری تنفسی در سرعت یافتن بهبودی بیمار تاثیرگذار است.

    استفاده از کلداماریس تروت برای درمان علائمی مانند درد و سوزش گلو، التهاب گلو، التهاب حلق، سرفه، عطسه و خشکی دهان مناسب است. همچنین، این اسپری دهانی می‌تواند به کاهش علائم عفونت‌های تنفسی و بهبود سریعتر شما کمک کند.

     

     

    ویژگی های اسپری دهانی کلداماریس تروت

    • پیشگیری و کمک به کاهش مشکلات ناشی از خشکی یا تحریک گلو
    • مرطوب نگه داشتن مخاط ریه
    • قابل استفاده برای کودکان بالای یکسال و بزرگسالان
    • جلوگیری از عفونی شدن مجاری تنفسی توسط ویروس ها
    • پیشگیری از سرما خوردگی و تسکین دهنده گلو درد
    • مناسب برای افرادی سیگاری و خوانندگان
    • مرطوب نمودن مخاط نواحی دهان و حلق
    • دارای فیلتر استریل فوق العاده

           

     

    مقدار مصرف اسپری کلداماریس

    نحوه استفاده از این اسپری دهانی بسیار آسان است. ابتدا بطری را خوب تکان دهید تا ترکیبات آن یکدست شود.سپس یک پاف از اسپری را به دهان و حلق خود بزنید.

    اسپری را تا سه بار در روز هم می توانید استفاده کنید.

    قبل از استفاده از کلداماریس تروت، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر شما دچار هرگونه حساسیت یا مشکل پزشکی هستید.

     

     

    لطفاً دقت کنید

    قبل از استفاده از هر نوع دارویی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا از مزایا و معایب استفاده از این دارو برای شما مطلع شوید و راهنمایی لازم را در خصوص نحوه مصرف و دوز مناسب بگیرید.

    همچنین، این محصول برای کودکان زیر ۳ سال، زنان باردار و شیرده، و افرادی که دارای حساسیت به هر یک از مواد موجود در این محصول هستند، مناسب نیست.

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    کاراژلوز چیست؟

    یک پلی‌ساکارید طبیعی است که در صنایع بهداشتی از جلبک دریایی قرمز تولید می شود. این ماده در بسیاری از محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی و صنعتی به‌کار می‌رود.

    در صنایع دارویی، کاراگینان به‌عنوان یک روان‌کننده، ضد التهابی و ضد عفونی‌کننده به‌کار می‌رود. این ماده در تولید قرص، کپسول، شربت و اسپری به‌کار می‌رود.

     

     

    برای پیشگیری از سرماخوردگی چه کنیم؟

    شستشوی دست‌هایتان به‌طور مکرر با آب و صابون، به‌ویژه قبل و بعد از خوردن و بعد از استفاده از حمام، می‌تواند از شیوع عفونت‌های تنفسی جلوگیری کند.

    استفاده از ماسک صورت در محیط‌هایی که احتمال انتقال ویروس‌های تنفسی بالاست، مانند حمل‌ونقل عمومی و مراکز خرید، می‌تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.

    در فصل سرما، از لباس‌های گرم و مناسب برای شرایط هوایی استفاده کنید و از تماس با آب یخ‌زده و هوای سرد به‌طور مداوم جلوگیری کنید.

    با مصرف مواد غذایی سالم و متنوع، ورزش منظم و خواب کافی، سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

    مراقبت از دستگاه تنفسی، می‌تواند به پیشگیری از سرماخوردگی کمک کند.

    با انجام این اقدامات، شما می‌توانید خود را در مقابل سرماخوردگی و بیماری‌های تنفسی دیگر محافظت کنید. همچنین، در صورت بروز علائم سرماخوردگی، باید از دیدن پزشک و درمان مناسب استفاده کنید.

     

     

    تفاوت اسپری کلداماریس قرمز و آبی چیست؟

    کلداماریس یک محصول آلمانی است که برای درمان سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی استفاده می‌شود. این محصول به دو نوع اسپری قرمز و آبی تولید می‌شود که در زیر تفاوت‌های این دو نوع اسپری را بیان می‌کنیم:

    اسپری کلداماریس قرمز:

    این نوع اسپری حاوی مواد ضد التهابی و ضد عفونی کننده است که به‌عنوان یک درمان موضعی برای سرماخوردگی، التهاب گلو و عفونت‌های تنفسی، مانند سینوزیت و تنفسی گرفتگی، به‌کار می‌رود. این نوع اسپری دارای رنگ قرمز است و به‌عنوان یک ضد التهابی و ضد عفونی کننده قوی عمل می‌کند.

     

    اسپری کلداماریس آبی:

    این نوع اسپری حاوی مواد ضد ویروسی و ضد التهابی است که به‌عنوان یک درمان موضعی برای سرماخوردگی، التهاب گلو و عفونت‌های تنفسی، مانند التهاب بینی و سینوزیت، به‌کار می‌رود. این نوع اسپری دارای رنگ آبی است و به‌عنوان یک ضد ویروسی و ضد التهابی کننده قوی عمل می‌کند.

    به‌طور کلی، اسپری کلداماریس قرمز و آبی هر دو برای درمان سرماخوردگی و عفونت‌های تنفسی به‌کار می‌روند، اما با توجه به تفاوت در مواد موجود در هر نوع اسپری، هر کدام برای درمان بیماری خاصی توصیه می‌شوند.

     

     

    اسپری دهانی کلداماریس تروت برای چه افرادی مناسب است؟

    اسپری دهانی کلداماریس تروت یک محصول آلمانی است که برای درمان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی دستگاه تنفسی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا، التهاب گلو، تنفسی گرفتگی، سینوزیت و برونشیت به‌کار می‌رود. این اسپری دارای مواد ضد ویروسی، ضد باکتریایی و ضد قارچی است که می‌تواند به کنترل عفونت‌های دستگاه تنفسی کمک کند.

    استفاده از این اسپری برای افرادی مناسب است که دچار عفونت‌های تنفسی مانند سرماخوردگی، آنفلوانزا و سایر عفونت‌های دستگاه تنفسی هستند. همچنین، این اسپری برای افرادی که در محیط‌هایی با احتمال بالای ابتلا به عفونت تنفسی هستند، مانند افرادی که با بیماران عفونی در تماس هستند، مناسب است.

     

     

    آیا اسپری دهانی کلداماریس برای درمان سینوزیت موثر هستند؟

    بله، اسپری‌هایی که شامل مواد ضد التهابی، ضد ویروسی و ضد باکتریایی هستند، به عنوان یک درمان موضعی برای سینوزیت (التهاب حفرات بینی) موثر هستند. سینوزیت علایمی مانند سردرد، درد و فشار در منطقه صورت، عطسه، آبریزش بینی و آلودگی نفس بندی را ایجاد می‌کند که می‌تواند با استفاده از اسپری‌های دستگاه تنفسی کنترل شود.

    اسپری‌هایی مانند کلداماریس (Coldamaris)، نازومر (Nazomer) و نازوفرین (Nazofrin) حاوی مواد ضد التهابی، ضد ویروسی و یا ضد باکتریایی هستند که می‌توانند به درمان سینوزیت کمک کنند. همچنین، اسپری‌های دیگری مانند فلونازول (Flonase) و ناسوکورت (Nasacort) نیز برای درمان سینوزیت و التهاب حفرات بینی به‌کار می‌روند.

    هرچند که این اسپری‌ها می‌توانند در درمان سینوزیت موثر باشند، اما بهتر است قبل از استفاده از هر نوع دارویی، با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین درمان را برای شما تعیین کند. همچنین، برای داشتن نتیجه بهتر، باید اسپری‌ها را به صورت منظم و به‌مدت زمان تعیین‌شده توسط پزشک مصرف کنید.

     

     

    آیا می‌توانم اسپری دهانی کلداماریس را همراه با داروهای دیگر استفاده کنم؟

    در حالت کلی، بله، می‌توانید اسپری‌های دستگاه تنفسی را همراه با داروهای دیگر مصرف کنید، اما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

    قبل از هر چیز، با پزشک خود مشورت کنید. پزشک شما می‌تواند شما را در مورد تعداد و نوع داروهایی که می‌توانید همراه با اسپری‌های دستگاه تنفسی استفاده کنید، راهنمایی کند.

    اطمینان حاصل کنید که داروهای دیگری که مصرف می‌کنید، با اسپری دستگاه تنفسی شما تداخل ندارند. برخی از داروها ممکن است با این دستگاه‌ها تداخل داشته باشند و باعث کاهش اثربخشی داروها یا افزایش عوارض جانبی شوند.

    رعایت دستورالعمل‌های مصرف داروها بسیار مهم است. بعضی از داروها باید در فاصله زمانی خاصی پس از مصرف اسپری دستگاه تنفسی مصرف شوند.

    رعایت دوز و زمان مصرف داروها بسیار مهم است. گاهی اوقات، مصرف بیش از حد داروها می‌تواند باعث افزایش عوارض جانبی شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا