در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    ضد عفونی کننده

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    52٬600 تومان
    ناموجود

    کاربرد ضد عفونی کننده‌ ها

    ضدعفونی‌کننده‌ها از عفونت،پوسیدگی جلوگیری می‌کنند. استفاده از ضدعفونی‌کننده‌ها برای تأمین سلامتی بسیار ضروری است و از عوامل مهم پیشگیری از بیماری‌ها به‌خصوص، بیماری‌های مسری می‌باشد. تفاوت اصلی میان ضدعفونی‌کننده و پادزیست یا آنتی‌بیوتیک در این است که مواد ضدعفونی‌کننده فقط استعمال خارجی دارند و باکتری‌ها را نابود می‌سازند در حالی که پادزیست‌ها پس از مصرف خوراکی یا تزریقی وارد خون می‌شوند و عوارض کمی برای بدن دارند. همچنین از مواد ضدعفونی‌کننده برای ساخت مواد گند زدا استفاده می‌شوند. برخی از این مواد، میکروب ها را از بین می‌برند در حالی که برخی دیگر فعالیت و تکثیر میکروبها را مهار می‌کنند.

     

    انواع ضد عفونی کننده‌

    • ژل ضدعفونی کننده

    ژل ضدعفونی کننده ترکیب غلیظ‌تری از مواد ضدعفونی و آنتی باکتریال بر پایه الکل و با اسانس‌های متفاوت است. این محصول در رایحه‌ها و حتی رنگ و شکل‌های مختلف در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان موجود می باشد. ژل‌های ضدعفونی نه تنها در زمان شیوع بیماری‌های خطرناک بلکه در هر زمان و مکانی به عنوان یکی از مهم‌ترین و راحت‌ترین محصولات برای رعایت بهداشت مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها تاثیر سریع‌تری روی باکتری‌ها دارند و نیازی به شست و شو، آبکشی و خشک کردن پس از استفاده ندارند.

    • اسپری ضدعفونی کننده

    اسپری‌ها ترکیبی از الکل رقیق شده به همراه اسانس‌های متفاوت هستند که پس از مصرف، روی دست یا سطوح دیگر خشک شده و نیازی به آبکشی ندارند. به دلیل اینکه استفاده بیش از حد الکل ضدعفونی ممکن است باعث ایجاد تاثیرات مخرب بر روی سیستم تنفسی و بروز خارش، آلرژی و حساسیت شود، کارشناسان با اضافه کردن این اسانس‌ها و رقیق کردن محصول، بوی تند الکل را به حداقل رسانده و با فرمولاسیونی نوین و استاندارد از خارش، قرمزی، خشکی و آلرژی دست شما تا حد امکان جلوگیری نمودند

    ضد عفونی کننده

    نکات ایمنی و احتیاط های زمان استفاده از ضد عفونی کننده ها

    • ضدعفونی کننده های دست و سطح در ساختار خود از اتانول برای از بین بردن ریز ارگانیک ها استفاده می‌کنند. پس باید محلول یا ژل خود را دور از تابش مستقیم آفتاب یا شعله نگهداری کنید.
    • ژل و اسپری‌های ضدعفونی کننده را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا خوردن آنها باعث ایجاد مسمومیت شده و در برخی موارد حتی دارای خطر مرگ است.
    • ضدعفونی کننده ها برای استفاده روی دست و سطوح فرموله شده‌اند و هرگز نباید از آن‌ها روی پوست حساس صورت استفاده کرد.
    • ژل و محلول ضدعفونی کننده به 30 ثانیه زمان برای از بین بردن میکروب‌ها، ویروس‌ها، باکتری‌ها و قارچ‌ها نیاز دارند. پس قبل از آن از لمس سطوح یا دست زدن به صورت، دهان و مواد غذایی خودداری کنید. همچنین شستشوی دست‌ها را پس از رسیدن به محل کار، منزل و یا قبل از غذا خوردنفراموش نکنید

     

    سخن پایانی

    از خرید هرگونه برند نامعتبر و متفرقه جلوگیری کنید، چرا که ممکن است اثر گذاری درستی صورت نگیرد و با عواقب بدی همراه شود. همچنین در کنار خرید محلول‌های ضدعفونی به خرید کرم‌های مرطوب کننده دست هم توجه داشته باشید زیرا این محلول‌ها باعث خشکی و تحریک‌پذیری پوست می‌شوند و بی‌توجهی به این نکته نیز باعث به خطر افتادن سلامت پوستتان می‌شود.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا