در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو - 30 عددی

    شناسه محصول: 6260232350197
    شناسه محصول: 6260232350197
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    72٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    قرص ليورگل با داشتن ترکیبات گیاهی در بیماری هایی نظیر هپاتیت مزمن و حاد ویروسی، کبد چرب و سیروز کبدی موثر است. این قرص اثرات سمی داروهای ضد سرطان را کاهش می دهد و در بهبود اختلالات کبد و صفرا کاربرد دارد. قرص لیورگل باعث بازسازی سلول های کبد و پانکرا...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو - 30 عددی
    نقد و بررسی
    قرص ليورگل با داشتن ترکیبات گیاهی در بیماری هایی نظیر هپاتیت مزمن و حاد ویروسی، کبد چرب و سیروز کبدی موثر است. این قرص اثرات سمی داروهای ضد سرطان را کاهش می دهد و در بهبود اختلالات کبد و صفرا کاربرد دارد. قرص لیورگل باعث بازسازی سلول های کبد و پانکراس می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو دارای ماده مؤثره موجود در عصاره خشک خار مریم می باشد. این قرص دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی ای می باشد و می تواند کبد چرب و هپاتیت مزمن و حاد را درمان کند و عوارض مضر داروهای ضد سرطان را اندام های داخلی  کاهش دهد.

    گیاه خارمریم دارای مجموعه ترکیبات پلی فنلی نظیر سیلی کریستین، سیلی بین، سیلی دیانین و مشتقات 2 و 3 دهیدروسیلی بین می باشد که سیلیمارین نام دارد و از دیرباز برای درمان مشکلات کبدی مورد استفاده قرار می گرفته اند. هر قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو دارای 70 میلی گرم سیلیمارین می باشد. این ترکیب که به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی شناخته شده است می تواند به طور مستقیم وارد عمل شده و آثار مخرب و سمی رادیکال های آزاد را از بین ببرد. همچنین باعث افزایش سوپر اکسید دیس موتاز و گلوتاتیون داخل سلولی می شود. سیلیمارین با مهار کردن تشکیل لوکوترین ها، باعث افزایش فعالیت آنزیم RNA پلی مراز  در هسته سلولی شده و سنتز پروتئین های ریبوزومال را تحریک می کند و بدین ترتیب باعث افزایش قدرت نوسازی سلولی کبد می شود.

    سیلی بین موجود در مجموعه سیلیمارین، می تواند در برابر استرس های اکسیداتیو از کبد محافظت کرده و باعث مهار فرآیندهای التهابی ای شود که به واسطه ی رادیکال های آزاد و سیتوکین های ثانوی تحریک می شوند.

    طبق تحقیقات انجام شده، تایید شده است در ضایعات سلولی بسیار از نسوج، التهاب و استرس اکسیداتیو دخیل بوده اند و در بیمارانی که داروی های ضد سرطان مصرف می کنند، منجر به واکنش های نسجی می شود. در چنین شرایطی استفاده از تأثیرات درمانی و محافظتی سیلیمارین به ویژه سیلی بین توصیه می شود، چرا که باعث می شوند آثار سمی و مخرب آن ها، در افرادی که به سرطان مبتلا هستند کاهش پیدا کند.

     

     

    ویژگی های قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو:

    • مؤثر در بیماری هایی نظیر هپاتیت مزمن و حاد ویروسی، کبد چرب و سیروز کبدی
    • دارای ویژگی آنتی اکسیدانی بسیار قوی و از بین برنده رادیکال های آزاد سمی و مخرب
    • کاهش دهنده عوارض سمی داروهای ضد سرطان
    • افزایش توان نوسازی سلول های کبدی
    • مؤثر در بهبودی اختلالات کبدی و صفراوی

     

     

    نحوه مصرف:

    2 عدد قرص لیورگل 70 میلی گرم گل دارو را 3 نوبت در روز به همراه کمی آب و یا طبق تجویز پزشک مصرف نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • در مواردی که حساسیت به این محصول بیش از حد بوده و انسداد شدید مجاری صفراوی اتفاق می افتد نباید دارو را مصرف نمایید.
    • در دوران بارداری و شیردهی می توان طبق تجویز پزشک از این دارو استفاده کرد، چرا که تاکنون هیچ گونه تأثیر منفی از مصرف این دارو در این دوران گزارش نشده است.
    • معمولا پس از مصرف این دارو، یک اثر ملین ملایم ظاهر می شود.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • محصول را در محیطی خشک و خنک نگهداری کنید.
    • فرآورده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    مقدار مصرف قرص لیورگل چگونه است؟

    در شرایط نرمال، روزانه 3 نوبت و در هر نوبت 1 عدد قرص لیورگل، و در شرایط حاد و مزمن روزانه 3 نوبت و در هر نوبت 2 عدد قرص لیورگل باید مصرف شود.

    لازم به ذکر است که نیمه عمر سیلیمارین یا همان ترکیب فعال بیولوژیکی موجود در گیاه خارمریم، تقریبا 6 ساعت برآورد شده است. بنابراین به منظور اثربخشی بیشتر و بهتر و همچنین برجای گذاشتن عوارض جانبی کمتر، توصیه می شود، حتما این فرآورده را در دوزهای منقسم مصرف نمایید. یعنی همان 3 مرتبه در روز.

     

     

    پس از مصرف قرص لیورگل چه مدت طول می کشد تا اثر بگذارد؟

    تعیین زمان اثرگذاری دارو به میزان دوز مصرفی و همچنین علت تجویز دارو بستگی دارد. بنابراین این زمان در افراد مختلف، متفاوت می باشد. معمولا در اثر مصرف مداوم و پی در پی از این فرآورده می توان گفت پس از گذشت 2 هفته، اثرات مفید و مؤثر آن ظاهر می شود.

    لازم به ذکر است که به منظور مشاهده تأثیرات محسوس در پارامترهای آزمایشگاهی و تست های تشخیصی، می بایست 2 تا 3 ماه به طور مداوم از این محصول استفاده نمایید.

     

     

    آیا مصرف قرص لیورگل 70 برای درمان دیابت مناسب است؟

    با توجه به ترکیبات فعال موجود در گیاه خارمریم می توان گفت این امکان وجود دارد که این دارو بتواند در درمان دیابت مؤٍثر واقع شود. چرا که این ترکیبات قند خون را کاهش داده و و با افزایش حساسیت به انسولین، نوسازی سلول های بتای پانکراس را نیز افزایش می دهند.

    البته توصیه می شود که به منظور مصرف این دارو توسط افراد مبتلا به دیابت، بهتر است که با پایش قند خون انجام گیرد.

     

     

    قرص لیورگل 70 در کبدهای چرب با گرید بالا هم اثر درمانی دارد؟

    در حالت کلی، قرص لیورگل 70 (Ursodeoxycholic Acid) معمولاً برای درمان برخی از مشکلات کبدی استفاده می‌شود، از جمله کبد چرب. این دارو عمدتاً با کاهش سطح اسیدهای صفراوی در بدن کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود عملکرد کبد در برخی از موارد مفید باشد.

    اما برای استفاده از این دارو در کبد چرب با گرید بالا، لازم است توصیه و دستورالعمل پزشک را رعایت کنید. همیشه مهم است که هر گونه درمان یا دارویی توسط پزشک متخصص کبد و گوارش تجویز شود، زیرا هر فرد ممکن است شرایط و وضعیت بهداشتی متفاوتی داشته باشد و نیاز به بررسی دقیق داشته باشد.

     

    مصرف قرص لیورگل 70 برای کودکان مجاز است؟

    با توجه به این که تحقیقات کافی در جهت اثبات ایمنی دارو انجام نشده است، بنابراین کودکان زیر 12 سال، بهتر است از این دارو استفاده نکنند، مگر در مواقعی که پزشک مصرف این دارو را برای آنان تجویز کرده باشد.

     

     

    آیا مصرف قرص لیورگل 70 عوارض دارد؟

    چنانچه از این دارو به اندازه دوزهای معمول استفاده شود، ایمن بوده و عوارض جانبی خاصی ایجاد نمی شود و تنها یک اثر ملینی ملایمی بروز پیدا می کند. اما مصرف آن در برخی از افراد می تواند به ایجاد اختلالات گوارشی خفیف نظیر درد شکمی، نفخ، تهوع، اسهال، سوهاضمه، بی اشتهایی عصبی و همچنین واکنش های آلرژیک نیز منجر شود.

     

     

    در چه مواردی باید با احتیاط قرص لیورگل 70 را مصرف کرد؟

    افرادی که به گیاهان خانواده ی کاسنی حساسیت دارند و همچنین خانم های باردار و یا شیرده می بایست احتیاط لازم را به خرج داده و پیش از مصرف این دارو با پزشک و یا دارو ساز مشورت نمایند. همچنین افراد مصرف کننده ی داروهای کاهنده ی قند خون، بهتر است در زمانی که این دارو را مصرف می کنند، قند خون خود را نیز پایش کنند.

     

     

    قرص لیورگل 70 با چه داروهایی تداخل دارد؟

    1. مصرف همزمان داروهای سیمپرویرو یا آمودیاکین با قرص لیورگل توصیه نمی شود.
    2. این قرص سطح سرمی داروهایی نظیر کارودیلول، کانابینوئیدی، بوسنتان، فنی توئین، وارفارین و سلکوکسیب، را که معمولا از طریق CYP2C9 متابولیزه می شوند را افزایش می دهد.
    3. مصرف همزمان داروهای سیرولیموس و یا دی فریپرون با محصولات حاوی گیاه خارمریم، می تواند غلظت خونی این دارو را افزایش دهد.

    بنابراین اگر داروهای فوق را مصرف می نمایید، بهتر است پیش از مصرف قرص لیورگل 70، با پزشک مشورت نمایید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا