در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پوشک بچه سایز 4 ببم بسته 12 عددی

    Bebem New Size 4 Diaper Pack of 12

    شناسه محصول: 6266061104598
    شناسه محصول: 6266061104598
    دسته بندی: لوازم کودک
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Bebem New Size 4 Diaper Pack of 12

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پوشک بچه سایز 4 ببم بسته 12 عددی
    نقد و بررسی
    Bebem New Size 4 Diaper Pack of 12
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پوشک بچه سایز 4 ببم برای کودکانی که وزنی معادل 7 الی 18 کیلوگرم دارند مناسب می باشد. لازم به ذکر است که ساختار محصول نامبرده به فرمی طراحی شده که با فرم بدن کودکان متناسب باشد و کودکان احساس راحتی و حرکت آزادانه بیشتری داشته باشند.

    از دیگر قابلیت های پوشک بچه ببم این است که لایه خارجی بسیار نرمی دارد و به پوست حساس و لطیف نوزادان آسیبی وارد نمی کند. همچنین لایه خارجی محصول نامبرده عبور دهنده هوا است و قابلیت گردش هوا را ایجاد می کند، از این رو از عرق سوز شدن و سوختگی پوست نوزادان پیشگیری می کند.

    در نظر داشته باشید که پوشک ها به حالت چسبی باز و بسته می شوند. از این رو نوارهای کنار پوشک ها دارای قابلیت کشسانی بالایی می باشند، که مادران به راحتی  بتوانند نوزاد را پوشک کنند. 

    از قابلیت های فوق العاده دیگر پوشک بچه ببم می توانیم به لایه ی سبز فوق جاذب محصول نامبرده اشاره کنیم. که دارای قدرت جذب بسیار بالایی می باشند و باعث می شود کودک احساس خشکی بیشتری روی سطح پوشک داشته باشد و با لایه های محافظی که دارد از نشت نم و رطوبت به بیرون جلوگیری می کند. به خاطر همه این دلایل پوشک یکی از مهم ترین لوازم بهداشتی کودک و نوزاد به حساب می آید.

     

     

    ویژگی های پوشک بچه سایز 4 ببم

    • دارای لایه سبز فوق جاذب رطوبت
    • دارای لایه های خارجی پارچه مانند نرم
    • نوارهای کناری پوشک خاصیت کشسانی بالایی برای آزادی حرکت کودکان دارند
    • لایه های داخلی پوشک نرم و قابلیت عبور دهنده جریان هوا را برای محافظت از پوست کودکان دارد
    • لایه های محافظ عمودی پوشک برای پیشگیری کامل از نشت می باشد
    • دارای انحنای مخصوص برای محافظت از بند ناف نوزاد 

     

     

    چطور بچه را پوشک کنیم؟

    • ابتدا کودک خود را روی زیرانداز تعویض بخوابانید.
    • پوشک کثیف کودک را باز کنید. 
    • برای حفظ سلامتی و بهداشت کودک، حتما بعد از مدفوع کردن بدنش را شستشو دهید.
    • اگر هوا به اندازه کافی گرم بود، اجازه دهید کودکتان بدون پوشک مدت زمانی را روی زیرانداز تعویض بخوابد. زیرا ممکن است استفاده مرتب و دائمی از پوشک‌‌‌ باعث بروز راش‌‌‌‌های پوستی شود.

     

     

     پاسخ به سوال های پرتکرار

     

    روزی چند بار باید پوشک بچه را عوض کرد؟

    باید این نکته را در نظر داشته باشید که تنظیم زمان تعویض پوشک کودکان به دفعات دفع ادرار و مدفوع و همچنین میزان حساسیت پوستی که ممکن است کودک داشته باشد بستگی دارد. 

    لازم به ذکر است که در نوزادان تازه متولد شده باید تعویض مرتب پوشک انجام شود. بعضی از کودکان یا نوزادان پوست بسیار حساسی دارند و به محض اینکه پوشک مرطوب می شود باید تعویض شود، زیرا به سرعت پوست‌شان قرمز، ملتهب و خارش دار‌‌‌ می‌شود. 

     ضمنا یادآوری می شود که بعضی دیگر از نوزادان ، مدت زمان بیشتری را می توانند با پوشک خیس بگذرانند، از این رو‌‌‌ می‌توانید پوشک آنها را قبل یا بعد از شیرخوردن تعویض کنید.‌‌‌ اما این نکته لازم به ذکر است که تعویض پوشک در تمام نوزادان به محض دفع مدفوع ضروری می باشد. نوزادان اصولا به 10 تا 12 بار در طول روز به تعویض پوشک نیاز دارند‌‌‌، اما دفعات تعویض پوشک در شیرخواران به 6 تا 8 مرتبه‌‌‌ در طول روز می‌رسد.

     

     

    آیا پوشک بچه تاریخ مصرف دارد؟

    ممکن است بسیاری از والدین تا به امروز بارها این سوال برایشان پیش آمده که: آیا پوشک کودکان نیز تاریخ انقضا دارد؟ با اینکه بسیاری از مادران پوشک­‌های قدیمی و استفاده نشده دارند، جواب این سوال را نمی دانند که: آیا می‌توان پوشک ها را برای فرزند بعدی نگه داشت؟ باید بگوییم سؤالات این مادران عزیز کاملاً منطقی می باشد. این نکته نیز یادآوری می شود که شاید بعضی دیگر از مادران در نظر دارند که پوشک‌­های باقی‌مانده و باز نشده را به یکی از دوستان یا اطرافیان خود هدیه کنند. 

    جواب خوشحال کننده برای این مادران این است که، اگر پوشک های استفاده نشده­ سال گذشته را هنوز دارند، از هدیه‌ دادن به دیگران اصلا ناراحت نشوید و احساس‌ گناهی نداشته باشید. زیرا مشکلی ندارد و آسیبی به پوست نوزادان وارد نمی کند.

    اما این نکته لازم به ذکر است که رنگ، جذب و خاصیت ارتجاعی پوشک ها، از فاکتورهای اصلی می باشد که ممکن است در پوشک­‌های قدیمی‌­تر از دو سال تحت‌ تأثیر زمان قرار گیرند. البته این موضوع نشان‌­دهنده­ منقضی شدن پوشک نمی باشد. 

    ضمنا یادآوری می شود که استفاده از پوشکی که تغییر رنگ داده، شل شده و یا قدرت جذب آن کاهش پیدا کرده اصلا خطرناک نیست، اما ممکن است دلیلی برای استفاده نکردن و خرید پوشک جدید باشد.

     

     

     بهترین پوشک بچه چیست؟

    نکته ی مهمی که لازم به ذکر می باشد، این است که خوب بودن پوشک برای هر نوزاد یا کودکی تعریف مخصوص به خود را دارد و نمی‌توانیم قاطعانه بگوییم که کدام‌ یک از برندهای پوشک بهترین هستند؛ اما این نکته یادآوری می شود که بعضی از نکات کاملا عمومی هستند. که اطلاع داشتن از این نکات به شما کمک می‌کند که محصولی مناسب را خریداری کنید.

    • لایه‌های جاذبی که در پوشک ها وجود دارد از نشت ادرار و مدفوع به بیرون پیشگیری می‌کند و کودک را برای مدت بیشتری خشک نگه می‌دارد.
    • از ویژگی های دیگر خوب برای پوشک این است که علاوه بر داشتن لایه‌های جاذب از لایه‌های تنفسی و لوسیون‌های نرم‌کننده نیز استفاده می‌کنند. 
    • ممکن است یک پوشک همه ویژگی‌های خوب را داشته باشد و سایز پوشک بچه نیز دقیقا درست انتخاب شده باشد اما به پوست کودک شما نسازد.
    • سایز پوشک از مهم‌ترین ویژگی‌های یک پوشک خوب می باشد. پوشک کوچک ممکن است به دستگاه تناسلی کودکان آسیب وارد کنند و همچنین باعث ایجاد عفونت ادراری شود. پوشک گشاد هم در راه رفتن و حرکت کردن کودک مشکل‌ ایجاد می کند و همچنین باعث ایجاد نشتی شود. 

     

     

    نحوه­ صحیح نگهداری پوشک

    به دور از گرما و رطوبت شدید نگهداری کنید. 

    در جای خنک و در دمای ۲۹ درجه سانتی‌گراد به پایین نگهداری کنید.

    توصیه می شود پوشک ها را در جعبه و پلاستیک بسته‌­بندی محصول نگهداری کنید.

    از تماس مستقیم با نور خورشید جلوگیری کنید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا