در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو ضد شوره کودک سیوند - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262222294634
    شناسه محصول: 6262222294634
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    77٬400
    62٬000 15٬400 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Sivand Anti Dandruff Shampoo

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو ضد شوره کودک سیوند - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    Sivand Anti Dandruff Shampoo
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو ضد شوره کودک سیوند دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بوده و علاوه بر کاهش خشکی پوست سر به عنوان یک ضد شوره ملایم مورد استفاده قرار می گیرد.

    شامپو ضد شوره سیوند حاوی مواد مؤثر فوق العاده ای نظیر روغن درخت چای، عصاره گل ختمی، بیزابولول، عصاره اکی ناسه، کالاندولا، عصاره رزماری، اوره، توکوفرول، آلانتوئین و عصاره مورد می باشد و می تواند در درمان انواع شوره سر، ناحیه پلک و ابرو نیز مؤثر عمل کند.

    در این شامپو همچنین از ویتامین B5، گلیسیرین و آلوئه ورا نیز استفاده شده است و با رطوبت رسانی به ساقه مو سبب نرمی و خوش حالتی آن می شود.

    می توان گفت این محصول با توجه به ترکیبات عالی دارای خاصیت ضد قارچ، ضد التهاب، ضد میکروب، ترمیم کننده و التیام دهنده بوده و می تواند چربی پوست را نیز کنترل کند.

    شامپو بچه ضد شوره سیوند کاملا ایمن بوده چرا که شوینده ی آن آمونیوم لوریل اتر سولفات به همراه دی سدیم لوریل اتر سولفات می باشد. در برند سیوند تمامی شامپوهای کودک فاقد شوینده سدیم لوریل اتر سولفات بوده چرا که این ماده اثرات التهاب زدایی دارد. و همچنین لوریل گلوکوزید که به میزان 0.5% در این محصول موجود است از تحریک چشم جلوگیری می کند بنابراین می توان گفت این محصول می تواند باعث کنترل و بهبود گل مژه و التهاب پلک نیز بشود.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات شامپو ضد شوره کودک سیوند:

    روغن درخت چای:

    این روغن دارای خاصیت ضد عفونی کننده و آنتی بیوتیک بوده و قادر می باشد با قارچ های به وجود آورنده شوره سر مبارزه کرده و آن ها را از بین ببرد. علاوه بر درمان شوره سر می تواند به بهبود بیماری هایی پوستی نظیر اگزما، پسوریازیس، درماتیت و دیگر آلرژی هایی که سبب خارش پوست سر می شوند کمک کند. همچنین می تواند باعث جذب راحت و بهتر مواد مغذی توسط پوست سر شود چرا که با آبرسانی سطح پوست باعث پاکسازی منافذ بسته شده روی پوست سر می شود. از دیگر خواص روغن درخت چای می توان به خواص حشره کشی آن اشاره کرد چرا که با داشتن ترکیباتی نظیر سینئول و ترپیننه در خود، قابلیت از بین بردن شپش در مرحله پوره که پس از مرحله تخم هست را دارا می باشد. با استفاده از این روغن می توانید شپش ها را به راحتی از مو شانه کرده چرا که با استفاده از آن، تخم های شپش موجود در ساقه موها جدا شده و پس از شل شدن این تخم ها دیگر چسبندگی شان به ساقه از بین می رود. علاوه بر موارد گفته شده روغن درخت چای فواید بسیار دیگری نظیر درمان خشکی پوست سر و مو،پاک کنندگی عالی و همچنین کمک به رشد بهتر مو را دارد.

     

    عصاره گل ختمی:

    گل ختمی به عنوان یک نرم کننده گیاهی برای مو می تواند با مرطوب کردن حلقه های ایجاد شده خشک بر روی موها، آن ها را نرم و آزاد کند و باعث از بین بردن گره و وزی مو شود. همچنین عصاره این گیاه حاوی انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی می باشد و با جلوگیری از ریزش مو، سبب بهبود و تقویت پوست و موی سر می شوند. این گیاه را همچنین به عنوان رنگ موی طبیعی می شناسند و می تواند در حین حفظ نرمی و صافی موی شما به موهای شما به طور طبیعی رنگ بدهد. بنابراین خواص گل ختمی در شامپو ضد شوره سیوند سبب جلوگیری از ریزش مو، افزایش رشد و لطافت مو، جلوگیری از خارش و شوره سر، کنترل کننده چربی پوست سر، ترمیم و بازسازی ساقه مو و نابود کننده شپش مو می شود. همچنین این گیاه برای تسکین دادن به میگرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

     

     

    ویژگی های شامپو ضد شوره کودک سیوند:

    • دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی
    • سبب کاهش خشکی پوست سر
    • تسکین دهنده و التیام بخش
    • ضد التهاب و ترمیم کننده
    • کاهش خارش سر و پوسته ریزی
    • نابود کننده شوره سر
    • درخشان کننده تارهای مو
    • قابل استفاده برای سر و بدن
    • مناسب برای شوره سر کودکان و بزرگسالان
    • درماتیت سبورئیک

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موهای خود را خیس کرده و سپس به مقدار مناسبی از شامپو را روی ناحیه مرطوب مالیده و به خوبی ماساژ دهید و به مدت 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا کف حاصل بر روی سر باقی بماند و در نهایت با آب ولرم آبکشی کنید. در صورتی که پس از استفاده از این شامپو شاهد کمتر شدن پوسته ریزی در سر شدید می توانید این کار را دو بار در هفته تکرار کنید.

     

     

    هشدار مصرف:

    • این شامپو را در جای خشک و خنک و در دمای 5 تا 35 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • این محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

    سوالات متداول:

     

    علت اصلی ایجاد شوره سر در کودکان چه می باشد؟

    در کودکان به دلیل عدم آبکشی صحیح پس از شستن سر با شامپو های مختلف شوره سر به وجود می آید.  چرا که در این شرایط سلول های مرده پوستی به خوبی از سطح پوست سر جدا نشده و به مرور زمان بر روی پوست تجمع کرده و شوره سر را به وجود می آورند. البته زمان رسیدن به سن بلوغ به دلیل تغییرات هورمونی در بدن نیز شوره در سر آن ها دیده می شود. همچنین داشتن پوست سر چرب، رژیم غذایی نامناسب، قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی خشک، داشتن استرس، خواب ناکافی و همچنین مشکل وراثتی نیز می تواند از علائم دیگر شوره سر در کودکان باشد.

     

     

     

     از شامپو ضد شوره برای کودکان چقدر می توان استفاده کرد؟

    به طور معمول از شامپو ضد شوره کودکان دو بار در هفته استفاده می شود. برای تمیزی و و جلوگیری از تشکیل شوره بر روی سر بهتر است شامپوهای ملایم ویژه کودکان در روزی که از شامپو ضد شوره استفاده نمی شود به کار برده شود.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا