در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    صابون ضد جوش گوگرد سیوند - 90 گرم

    شناسه محصول: 6261934000229
    شناسه محصول: 6261934000229
    دسته بندی: ضد جوش صورت
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    48٬600
    36٬500 12٬100 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Sivand Sulfur Soap

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    صابون ضد جوش گوگرد سیوند - 90 گرم
    نقد و بررسی
    Sivand Sulfur Soap
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    صابون ضد جوش گوگرد سیوند برای افرادی که پوست آن ها دچار جوش و عفونت های انگلی است  مناسب می باشد. این صابون خاصیت آنتی باکتریالی داشته و برای درمان قارچ های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

    زمانی که پوست دچار رطوبت و چربی بیش از حد می شود روی سطح پوست جوش و آکنه پدیدار می شود. بنابراین در این شرایط استفاده از صابون ضد جوش گوگرد می تواند با رفع چربی اضافه صورت، به لایه بردار پوست کمک کرده و باعث خشک شدن و در نهایت از بین رفتن جوش و آکنه و التهاب ناشی از آن نیز می شود. این شوینده صورت قادر است مانع از گرفتگی منافذ صورت توسط چربی و آلودگی هوا شده و به پاکسازی این منافذ بپردازد.

    صابون گوگرد علاوه بر از بین بردن آکنه می تواند موجب نابودی قارچ ها شده و همچنین باعث بهبودی درماتیت سبورئیک شود. این محصول معمولا برای از بین بردن بعضی از مشکلات پوستی مورد استفاده قرار می گیرد چرا که دارای خاصیت ضد باکتری و ضد قارچ می باشد.

    این صابون می تواند در درمان مشکلاتی نظیر روزاسه، شوره سر، درماتیت، پسوریازیس مورد استفاده قرار گیرد و همچنین باعث بهبودی بیماری های قارچی پوست نظیر عفونت پای ورزشکاران و سایر بیماری های عفونی شود.

    در زمانی که در زیر پوست، موجودات ریز میکروسکوپی جمع  می شوند گال که باعث ایجاد حساسیت، خارش و التهاب می باشد تشکیل می شود. این صابون با توجه به وجود گوگرد در ترکیبات خود که برای این موجودات ریز سم محسوب می شود می تواند باعث از بین رفتن آن ها شده و گال را نیز درمان کند.

     

     

    ویژگی های صابون ضد جوش گوگرد سیوند:

    • پیشگیری و درمان قارچ های پوستی
    • خاصیت آنتی باکتریالی و از بین برنده بوی نامطبوع بدن
    • حاوی ترکیبات گیاهی جهت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی
    • درمان عفونت های انگلی پوست
    • درمان گال

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا پوست را با آب ولرم مرطوب کرده و سپس صابون را بر روی پوست خود بمالید تا کف غلیظی بر روی موضع تشکیل شود. برای دستیابی به نتیجه بهتر کف حاصل از صابون را به مدت 1 الی 3 دقیقه بر روی پوست مرطوب خود نگه داشته و سپس با آب ولرم به آرامی و از سمت پایین به بالا صورتتان را آبکشی کنید.

     

     

    هشدار مصرف:

    • این صابون نباید با چشم در تماس باشد و در صورت تماس احتمالی چشم ها را با آب خنک و فراوان بشویید.
    • در صورت مشاهده واکنش های آلرژیک نسبت به این صابون بر روی پوست مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
    • در صورتی که این صابون برای درمان عارضه های پوستی تجویز شده باشد می توانید برای استفاده از آن قسمت مورد نظر را مرطوب کرده و طبق دستور العمل گفته شده شستشو دهید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • علائم خفیفی نظیر تورم ملایم، نرم شدن و پوسته پوسته شدن پوست بعد از استفاده این صابون طبیعی و رایج می باشد و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

     

     

    تداخل دارویی:

    • این صابون با داروهایی که برای درمان کردن جوش و آکنه تجویز شده اند تداخل دارد بنابراین قبل از استفاده از این صابون با پزشک مربوطه مشورت شود.
    • خانم ها در دوران بارداری برای استفاده کردن از هر نوع محصولی که حاوی گوگرد می باشد باید احتیاط کرده و با پزشک خود مشورت نمایند.

     

     

    سوالات متداول:

     

    چگونه می توان بوی گوگرد را در این صابون تحمل کرد؟

    با توجه به این که در ترکیبات این صابون تنها 10 درصد گوگرد به کار برده شده است و 90 درصد باقی مانده این صابون از شوینده ها و عطرهایی که بتوانند بوی گوگرد را خنثی کنند استفاده شده است. بنابراین می توان گفت این صابون بوی نامطبوعی ندارد.

     

     

    آیا استفاده از صابون گوگرد می تواند به عنوان لایه بردار کاربرد داشته باشد؟

    بله. در صورت استفاده از این صابون به صورت موضعی پوست بعد از مدتی پوسته پوسته می شود و به مرور زمان می ریزد. این پوسته ریزی همان پاکسازی یا لایه برداری پوست محسوب می شود.

     

     

    آیا می توان از این صابون به طور خودسرانه و مداوم استفاده کرد؟

    خیر. با توجه به این که از این صابون برای پیشگیری و درمان بعضی از بیماری های پوستی استفاده می شود بهتر است مصرف آن با مشورت پزشک صورت گیرد و معمولا توصیه می شود که از این صابون به صورت مداوم استفاده نکنند.

     

     

    صابون گوگرد چگونه به درمان درماتیت سبورئیک کمک می کند؟

    رشد قارچ ها بر روی پوست، سبب ایجاد درماتیت سبورئیک می شود که قرمزی و التهاب و چربی بیش از حد را روی پوست ایجاد می کند. این مشکل پوستی که امکان به وجود آمدن آن در تمامی نقاط بدن از جمله صورت وجود داشته می تواند با استفاده از صابون گوگرد که سبب نابودی قارچ ها می شود، از بین برود.

     

     

    صابون گوگرد چگونه به درمان روزاسه کمک می کند؟

    علائمی نظیر قرمزی و جوش که روی پوست کف سر، گوش ها، پیشانی، گونه ها، بینی، چانه و گردن دیده می شود نشان دهنده بروز بیماری پوستی روزاسه می باشد. در صورت مشاهده این علائم می توان با استفاده از صابون گوگرد این مشکل را از بین برد چرا که این صابون رطوبت اضافی پوست را خشک کرده و باعث از بین رفتن قرمزی روی سطوح مختلف ذکر شده می شود.

     

     

    آیا استفاده از صابون گوگرد باعث از بین رفتن جوش های سرسفید می شود؟

    بله. طبیعی است که قسمتی از پوست که چرب تر از حالت معمول است دچار آکنه و جوش شود. بنابراین می توان با استفاده از صابون گوگرد به دلیل داشتن خاصیت خشک کنندگی و لایه برداری پوست، التهابات پوست کاهش یافته و همچنین این صابون با کاهش میزان چربی پوست، مانع از بسته شدن منافذ پوست می شود در نتیجه این امر جوش های سر سفید امکان بروز پیدا نمی کنند.

     

     

    آیا استفاده از صابون گوگرد عوارض دارد؟

    این صابون در کنار فوایدی که برای پوست دارد ممکن است عوارضی نیز به همراه داشته باشد. بنابراین قبل از تهیه این صابون این نکته مهم را در نظر داشته باشید که صابونی که انتخاب می کنید باید با نوع جنس پوست شما و همچنین عارضه ای که درگیر آن هستید و قصد درمان آن را دارید مناسب باشد.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا