در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص مولتی ویتامین دوران بارداری پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس - 30 عددی

    شناسه محصول: 5021265221585
    شناسه محصول: 5021265221585
    دسته بندی: مکمل بانوان
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    245٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Vitabiotics Pregnacare Conception

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص مولتی ویتامین دوران بارداری پرگناکر کانسپشن ویتابیوتیکس - 30 عددی
    نقد و بررسی
    Vitabiotics Pregnacare Conception
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    قرص پرگناکر کانسپشن:

    قرص پرگناکر کانسپشن محصول دیگری از شرکت ویتابوتیکس است که مناسب دوران بارداری می باشد ،اهمیت دریافت ریزمغذی ها شامل مواد معدنی و ویتامین ها ومصرف آن ها به دوران بارداری محدود نمی شود و کارشناسان و محققان پزشکی توصیه می کنند که  مصرف ویتامین های از قبل از بارداری شروع و تا پس از اتمام بارداری ادامه یابد.

    زنانی که در سنین بارداری به سر می برند و خصوصا قصد بارداری دارند، استفاده از این ریزمغذی ها برای ایجاد آمادگی برای ورود به دوران بارداری اهمیت زیادی دارد. بسیاری از ریزمغذی ها مانند روی، باعث می شوند فرآیند لقاح (برخورد اسپرم به تخمک و تشکیل سلول اولیه ی جنینی) با قدرت بیشتری انجام شود و احتمال بارداری را بالا می برند. سلول اولیه جنین پس از تشکیل، باید به دیواره ی رحم متصل شود تا ارتباط آن با دستگاه خونی مادر برقرار شود.

    در طول دوران بارداری بدن مادر علاوه بر تامین ریزمغذی های لازم برای کارکرد بدن خود، باید مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تکامل جنین را نیز تامین کند. این مهم، نیازمند حمایت تغذیه ای کاملی است تا هم از ضعف شدن دستگاه های بدن مادر جلوگیری شود و هم رشد جنین در این دوران حیاتی، به بهترین نحو انجام شود. به عنوان مثال در صورت کمبود برخی ریزمغذی های حیاتی ماننداسیدفولیک،ناهنجاری های مادرزادی دستگاه عصبی پدید خواهد آمد.

    استفاده از قرص پرگناکر کانسپشن در دوران بارداری باعث رشد بهتر سیستم عصبی و شناختی نوزاد و تولد او با قد و وزن بیشتری می‌شود. این محصول آهن، اسید فولیک و سایر ویتامین ها و مواد معدنی ضروری روزانه را در این دوران تامین می‌کند، سبب سلامت مادر و جنین می‌شود و از تولد نوزادهای نارس جلوگیری می‌کند.همچنین پس از اتمام دوران بارداری، بدن مادر با کمبود ذخایر مواد معدنی و مغذی مواجه است زیرا در طول دوران بارداری، این ذخایر را در اختیار جنین قرار داده است. به همین خاطر توصیه می شود بین دو بارداری پی در پی، چندین ماه فاصله زمانی وجود داشته باشد تا مادر بتواند ذخایر بدن خود را تامین کرده و آمادگی را برای تحمل دوران بعدی بارداری به دست آورد.

     

    قرص پرگناکر کانسپشن دارای فرمولاسیون بسیار دقیق بر اساس توصیه های سازمان های بهداشتی تولید گردیده است.

     

    فرمولاسیون قرص پرگناکر کانسپشن:

     

    ال-آرژنین:

    ال آرژنین یکی از مواد موثر در قدرت باروی است. این ماده سبب افزایش بارورسازی مردان و زنان از طریق بالا بردن جریان گردش خون در بدن و اندام های تناسلی و افزایش توانایی دستگاه تولید مثل می شود. این آمینواسید، خاصیت آنتی اسیدانی نیز دارد و به تقویت دستگاه ایمنی نیز کمک می کند.

     

    فولیک اسید :

    مصرف مکمل حاوی اسیدفولیک چند ماه قبل از شروع بارداری و در طول ماه های اول بارداری خطر تولد نوزاد مبتلا به نواقص مادرزادی به ویژه نقص لوله عصبی (نخاعی) را به شدت کاهش می دهد.

    نکته: به کسانی که تمایل به بارداری دارند، توصیه می شود سه ماه قبل از قطع روش جلوگیری خود و اقدام برای بارداری ، شروع به مصرف روزانه این مکمل کنند و به این ترتیب از بوجود آمدن نوزادی با نقص هایی در ستون فقرات و نخاع و مغز تا ۷۰ درصد جلوگیری کنند.

     

    اینوزیتول :

    کمبود این شبه ویتامین در دوران بارداری می تواند سبب بروز نقص لوله عصبی در جنین شود. نقش مهمی در تکامل سیستم عصبی و انتقال ریزمغذی ها به داخل سلول ها دارد.

     

    استیل سیستین:

    مطالعات نشان داده اند که دریافت این ماده سبب افزایش قابل توجهی چه از لحاظ بالینی و چه آماری در کیفیت تخمک گذاری و بارداری می شود. شواهد کافی از دو کارآزمایی بالینی معتبر افزایش قابل توجه در میزان تخمک گذاری و بارداری را در افرادی که از این ماده استفاده کرده اند را نشان داده اند. مطالعات نشان داده اند که در افراد مبتلاء به سندرم تخمدان پلی کسیتیک این ماده باعث کمک به درمان ناباروری شده است.

     

    ویتامین D:

    کمبود دریافت این ویتامین تاثیرات منفی به مادر و جنین دارد و باعث بروز مسمومیت دوران بارداری (پره اکلامپسی)، کاهش وزن تولد نوزاد و ناراحتی های استخوانی در نوزاد می شود. این ویتامین در تامین سلامت استخوان، تنظیم رشد سلولی و کمک به تقویت سیستم ایمنی نقش دارد. مصرف ویتامین D باعث استحکام استخوان نوزاد شده علاوه بر این در کاهش احتمال دیابت دوران بارداری و تولد زودرس نیز نقش دارد.

     

    آهن:

    نیاز به آهن در دوران بارداری به طور قابل توجهی افزایش می یابد. دوران بارداری یکی از مراحل مهمی است که به دلیل افزایش حجم خون زن باردار و نیاز جنین برای ساخت سلول های خونی ، بدن به اهن بیشتری احتیاج پیدا می کند که امکان تامین نشدن آن در تغذیه مادر وجود دارد. کم خونی می تواند احساس خستگی و ضعف ایجاد کند و اگر شدید شود و درمان نگردد خطر عوارض جدی مانند زایمان رودرس را افزایش می دهد.

     

    روی:

    مکمل روی باعث بهبود در ساختار ایمنی جنین می شود، سبب کاهش ابتلاء نوزاد به عفونت و بیماریهای عفونی می شود و از نقضهای مادرزادی جلوگیری می کند.

     

    ویتامین های گروه B:

    کمبود ویتامین های گروه B درهنگام بارداری برای جنین می تواند مضر باشد. کمبود این ویتامین ها در دوران بارداری باعث بروز مشکلاتی از قبیل نارسایی قلبی و عقب ماندگی رشد می شود.

    نکته: تحقیقات اخیر مشخص کرده است که ترکیب اسیدفولیک و ویتامین B12 و B6 سطح خونی هموسیستین را پایین آورده که می تواند خطر عوارض پره اکلامپسی را به شدت کاهش دهد . معمولا نقص ویتامین B12 را با نقص اسیدفولیک همزمان مطرح می کنند .

     

    منیزیم:

    برای حاملگی نرمال و رشد و نمو جنین ضروری است. کمبود منیزیم در مادر با تولد نوزاد نارس ارتباط دارد.

     

    سلنیوم:

    سلنیوم یکی از املاح معدنی کمیاب و ضروری برای بدن می باشد. خواص آنتی اکسیدانی آن مانند سایر نقش های این عنصر در عملکرد سلولی ، حفظ ماهیچه ها و توانایی تولید مثل و جلوگیری از سرطان حائز اهمیت است. وجود سلنیوم در خون مادر از ورود سم به بدن جنین جلوگیری می کند.

     

    ویتامین E:

    ویتامین E برای عصب و رشد مغزی جنین در دوران بارداری حیاتی است. کمبود ویتامین E موجب افزایش خطر ابتلا به عفونت ، کم خونی و کاهش رشد جنین در دوران بارداری می شود.

     

    نحوه مصرف :

     روزی ۱ عدد قرص به همراه وعده غذای اصلی مصرف شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا