در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    لوسیون موضعی سی ام باریج اسانس - 15 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260084700584
    شناسه محصول: 6260084700584
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    50٬000
    40٬000 10٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    لوسیون سی ام باریج اسانس به شکل موضعی روی محل درد و آسیب استفاده شده و سبب کاهش درد مفاصل، تاندون های کشیده شده، دردهای اسکلتی و گرفتگی عضلات می شود. این لوسیون از عصاره نعناع و کرفس تهیه شده و هیچ گونه عوارضی ندارد و مناسب همه گروه های سنی است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    لوسیون موضعی سی ام باریج اسانس - 15 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    لوسیون سی ام باریج اسانس به شکل موضعی روی محل درد و آسیب استفاده شده و سبب کاهش درد مفاصل، تاندون های کشیده شده، دردهای اسکلتی و گرفتگی عضلات می شود. این لوسیون از عصاره نعناع و کرفس تهیه شده و هیچ گونه عوارضی ندارد و مناسب همه گروه های سنی است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     لوسیون سی ام باریج اسانس، یک محلول موضعی است که به منظور تسکین دهندگی و التیام‌بخشی دردهای عضلانی، دردهای اسکلتی کشیدگی تاندون ها و گر گرفتگی عضلات به صورت موضعی استفاده می‌شود. این محصول بی نظیر درمان کننده درد مفاصل و استخوان است و برای همه گروه‌های سنی مورد استفاده می باشد.

     لوسیون سی ام باریج اسانس یک محصول گیاهی درمانی است که روی تمامی عضلات بدن مورد استفاده قرار می گیرد.

     

     

     ویژگی لوسیون موضعی سی ام باریج اسانس

    •  کمک به تسکین دردهای عضلانی
    •  کمک به رفع دردهای کشیدگی تاندون ها
    • کمک به رفع درد و درمان گرفتگی عضلات
    •  کمک به رفع و درمان درد آستئو آرتریت
    •  درمان کننده دردهای اسکلتی و عذاب آور
    •  مناسب مصرف همه گروه‌های سنی

     

     

     نحوه مصرف لوسیون موضعی سی ام

     به منظور استفاده از خواص لوسیون موضعی سی ام، می توان روزی چهار مرتبه مقدار مناسبی از محتویات این محصول را نسبت به وسعت موضع درد روی محل استفاده کرد و به خوبی ماساژ دهید.

     

     

    هشدار

    لوسیون موضعی سی ام را در دوران شیردهی و بارداری به هیچ وجه استفاده نکنید.

    حتما دقت کنید که این محصول موضعی چندین ساعت قبل از خواب مصرف شود.

     به هیچ وجه در محتویات لوسیون موضعی روی زخم های باز و یا جراحت های سوختگی مصرف نشود.

    در صورت بروز هرگونه حساسیت و آلرژی پوستی مانند: سوزش، قرمزی و بثورات پوستی از ادامه مصرف این محصول اجتناب کرده و به پزشک مراجعه کنید.

     

     

     ترکیبات لوسیون موضعی سی ام

    عصاره و اسانس کرفس

      عصاره و اسانس گیاهی کرفس، حاوی خواص معجزه‌آسا ای برای تسکین دهندگی و التیام‌بخشی دردهای مفاصلی و نقرس بوده و باعث آرام شدن درد های این نواحی نیز می شود. عصاره گیاهی کرفس باعث کاهش التهاب تورم مفاصل شده یک مسکن قوی دردهای این چنینی بدن می باشد. عصاره کرفس در قالب ترکیبات لوسیون موضعی سی ام یک درمان کننده با قدرت زیاد بیماری آماس مفاصل و نقرس بوده و با کمک به گشاد کردن رگ های، فشار خون را کاهش داده و باعث کاهش تورم عضلات می شود.  همچنین عصاره این گیاه با نفوذ به رشته های عصبی بدن می تواند باعث التیام و تسکین دهندگی دردهای بدن شود.

     

    عصاره و اسانس نعناع

     عصاره گیاهی نعنا باعث به وجود آمدن یک لایه محافظتی و ضد درد روی محل و موضع درد بوده و دردهای التهابی را کاهش می دهد. عصاره نعنا یک روغن موثر در ماساژ درمانی نیز هست و در درمان تمامی دردهای عضلانی در طب سنتی به کار برده می شود. عصاره این گیاه یک تسکین دهنده و التیام بخش کوفتگی و درد های عضلانی و ماهیچه ای است و برای ساکت کردن این نوع درد ها بسیار موثر می باشد.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

     لوسیون موضعی چیست؟

    لوسیون موضعی، یک محلول بی نظیر و ضد درد و تسکین دهنده است که به صورت مایع و قطره تولید می‌شود و به منظور کاهش دردهای عضلانی و مفصلی به کار برده می شود.

     لوسیون موضعی روی پوست ماساژ داده می‌شود و به عمق سلول ها و مفاصل بدن نفوذ می کند و درد های متفاوت مفصلی را التیام می بخشد.

     

     

    فواید مصرف لوسیون موضعی سی ام چیست؟

     همانطور که ذکر شد لوسیون موضعی یک مسکن قوی است که روی پوست ماساژ داده می شود و با تاثیر مستقیم این خواص روی درد مفاصل، باعث کاهش درد شده و آرام بخش رشته های عصبی می باشد.

     از دیگر خواص مصرف لوسیون سی ام، این است که سریع تر از مصرف قرص ها ویا تزریقات مسکن، باعث کاهش درد می شود و سریع تر باعث آرامش بیمار می گردد.

     لوسیون موضعی سی ام، به رگ های بدن نفوذ کرده و با کمک به افزایش گردش خون می تواند به راحتی گرفتگی عضلات که بر اثر ورزش و یا تمرینات سنگین ورزشی، جابجایی وسایل سنگین و...رخ دادت است را درمان می‌کند.

    گاهی تاندون های مفاصل بر اثر عوامل مختلفی مانند: تمرینات ورزشی سخت، کشیده شده و با درد فراوان همراه است، در این صورت لوسیون موضعی سی ام بهترین درمان کننده سریع درد خواهد بود.

    و در آخر مصرف آسان و راحت این محصول و مقرون به صرفه بودن نسبت به محصولات مسکن دیگر موضعی، مصرف را دیگر رقبا ارجع می کند.

     

     

    آیا مصرف لوسیون سی ام در بارداری مجاز است؟

     در بارداری با درد های متفاوتی روبرو می شوید، در صورتی که از مسکن ها و قرص ها نمی توان استفاده کرد.

    مصرف محصولات مسکن، برای تسکین گرفتگی عضلات ناشی از بارداری بسیار آسان تر و مناسب تر است اما لوسیون موضعی سی ام برای درمان و کمک به کاهش دردهای گرفتگی عضلات مناسب نبوده و مخصوصاً در دوران شیردهی نیز با مصرف این محصول توصیه نمی شود.

     

     

    مصرف لوسیون موضعی سی ام عوارضی دارد؟

    مصرف لوسیون سی ام به دلیل این که به صورت موضعی می باشد تا به اکنون هیچ گونه عوارضی را به دنبال نداشته است اما در صورتی که برخی افراد دارای پوست های حساسی هستند، گاهی پوستشان حساس تر شده، و پوست نسبت به نور خورشید واکنش های شدیدتری نشان می دهد و آفتاب سوختگی را به وجود می‌آورد.

    اما به صورت کلی در بین عموم مردم  عوارضی را در پی نداشته است.

     

     

     آیا مصرف لوسیون موضعی سی ام باریج برای درد مفاصل خوب است؟

     همانطور که ذکر شد مصرف لوسیون موضعی سی ام باریج اسانس روی محل دارای درد،  باعث کاهش درد شده و گرفتگی عضلات را نیز درمان می کند.

     این محصول فوق العاده برای کمک به گرفتگی ماهیچه ها و کاهش دهنده درد در مفاصل بوده و می تواند التیام‌بخش دردهای عضلانی نیز باشد.

     قابل به ذکر است در صورتی که لوسیون موضعی سی ام به طور مداوم روی محل ابتلا به آرتروز مصرف شود، می تواند علائم بیماری را با گذشت زمان کاهش داده و در آینده‌ای نزدیک باعث درمان این بیماری نیز باشد.

     

     

     لوسیون موضعی بهتر است یا کرم های مسکن؟

     لوسیون موضعی سی ام به دلیل اینکه به صورت مایع طراحی و تولید شده است و از آب در ترکیبات خود به کار گرفته است، باعث نفوذ راحت تر به مفاصل شده و بدون اینکه پوست چرب شود درد را تسکین و التیام می بخشد در صورتی که کرم های دیگر مسکن باعث چرب شدن پوست می شود و به قدرت این محصول کاهش دهنده درد نیستند.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا