در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب آقایان SPF 40 سان سیف-بی رنگ

    شناسه محصول: 6260147740120
    شناسه محصول: 6260147740120
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب SPF 40 سان سیف بی رنگ است و هیچ رد سفیدی باقی نمی گذارد و با استفاده از ترکیبات طبیعی و تخصصی مخصوص پوست آقایان تولید شده است. این کرم از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کرده و به دلیل ضد تعریق بودن دوام بیشتری دارد.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب آقایان SPF 40 سان سیف-بی رنگ
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب SPF 40 سان سیف بی رنگ است و هیچ رد سفیدی باقی نمی گذارد و با استفاده از ترکیبات طبیعی و تخصصی مخصوص پوست آقایان تولید شده است. این کرم از پوست در برابر اشعه مضر خورشید محافظت کرده و به دلیل ضد تعریق بودن دوام بیشتری دارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF 40 آقایان سان سیف، فاقد چربی بوده و برای محافظت از پوست در مقابل نور خورشید مورد استفاده قرار می گیرد و چربی و درخشندگی غیر طبیعی بر روی پوست ایجاد نمی کند. با استفاده از این محصول هیچ گونه رد سفیدی بر روی پوست خود مشاهده نمی کنید چرا که سرعت جذب آن بالا می باشد.

    بر خلاف عقیده عده ای که فکر می کنند آقایان نیاز به استفاده از ضد آفتاب ندارند باید گفت که هورمون تستوسترون که در آقایان ترشح می شود باعث می شود ترشح چربی در پوست آن ها به نسبت بانوان افزایش بیشتری داشته باشد. بدین ترتیب در چنین شرایطی حفرات سطح پوست آقایان مسدود شده و تکثیر باکتری ها در آن ناحیه افزایش می یابد و باعث می شود پوست آن ها جوش بزند.

    از طرفی به علت قرار گرفتن طولانی تر آقایان به نسبت بانوان در برابر تابش نور خورشید، پوست آن ها بیشتر دچار تعریق می شود و در صورت عدم استفاده از محصولات بهداشتی، می توان گفت پوست آقایان به نسبت بانوان بیشتر در معرض اثرات مخرب محیطی قرار گرفته و آسیب پذیر تر می شود. از این رو برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست آقایان، کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF 40 آقایان سان سیف توسط لابراتور پارس و کمپانی دکتر اشتراتمانز کشور آلمان، به بازار وارد شده است.

    این کرم با فاکتور حفاظتی بالا و دارا بودن جاذب های پرتوهای فرا بنفش فوق العاده، قابلیت حفاظت از پوست در طولانی مدت، در برابر تمامی طول موج های اشعه فرا بنفش UVB را به طور کامل داشته و می تواند با داشتن 5 ستاره در سیستم اندازه گیری بوتس و PA+++ در سیستم اندازه گیری بین المللی ژاپن، در برابر اشعه UVA  نیز از پوست محافظت کرده و از بروز ضایعات بدخیم پوستی جلوگیری به عمل آورد.

    این محصول بدون چربی بوده و با بهره گیری از ترکیبات فعال به کار رفته در خود می تواند ترشح چربی پوست را تنظیم کرده و بدین ترتیب علاوه بر جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست و تجمع چربی، مانع تکثیر رشد باکتری ها و همچنین ایجاد جوش می شود و هیچ گونه براقیت بر روی پوست ایجاد نمی کند.

    در این کرم از ترکیبات مرطوب کننده و ضد التهاب استفاده شده است بنابراین می توان گفت این کرم با داشتن پایداری مناسب، احتمال بروز آلرژی را کاهش می دهد و در طولانی مدت رطوبت پوست را حفظ می کند.

    از دیگر ویژگی های این محصول، می توان به بی رنگ بودن آن اشاره کرد و با خیال راحت نسبت به باقی ماندن اثر سفیدکنندگی بر روی پوست، در اثر تعریق و یا شستشو، از این محصول استفاده کرد.

    این محصول دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی می باشد و می تواند با توجه به این ویژگی، از تأثیر نامطلوب آلودگی ها و دیگر عوامل  محیطی بر روی پوست بکاهد.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات این محصول:

    سپی کنترل A5:

    این ترکیب کاملا سازگار با ساختار طبیعی پوست انسان بوده و می تواند ترشح سبوم را تنظیم کند و مانع از تکثیر باکتری ها در پوست آقایان شود. بنابراین با استفاده از آن می توان از ایجاد جوش و چربی بر روی پوست جلوگیری کرد.

     

    عصاره جینسنگ:

    این عصاره دارای خاصیت آنتی اکسیدانی و شکننده چربی در ترکیبات خود می باشد و می تواند در برابر اشعه های مضر نور خورشید به خوبی از پوست محافظت نماید و همچنین تولید چربی اضافه بر روی پوست را کاهش دهد.

     

    عصاره چای سبز:

    عصاره چای سبز الاستیسیته را افزایش داده و عمل مخرب رادیکال های آزاد را خنثی می کند. بنابراین به کار بردن این عصاره در محصولات بهداشتی سبب می شود حساسیت ها و التهابات پوستی که در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید بر روی پوست ایجاد می شود التیام و بهبود یابند.

     

    سالیسیلیک اسید:

    این ماده علاوه بر خواص کراتولیتیک، ضد باکتری و ضد جوش می باشد و می تواند فرایند پوسته ریزی طبیعی پوست را سرعت بخشد و همچنین با باز کردن منافذ جمع شده پوست، خروج آسان چربی پوست را امکان پذیر می کند.

     

    ویتامین های C وE:

    این ویتامین ها می توانند آثار مخرب به وجود آمده توسط رادیکال های آزاد را خنثی نموده و از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کنند و همچنین با تأمین رطوبت مورد نیاز پوست، روند پیری را به تأخیر بیاندازند.

     

    دکسپانتنول و گلیسیرین: 

    این مواد می توانند رطوبت پوست را حفظ کرده و نسبت آب و چربی را نیز کنترل کنند و بدین ترتیب ساختار پوست را بهبود بخشیده و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و در نهایت باعث سلامت و جوان سازی پوست می شوند.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب آقایان سان سیف:

    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی پوست در طولانی مدت
    • التیام بخش و کنترل کننده آکنه
    • جلوگیری از براقیت پوست
    • قابلیت بالا در محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید
    • تنظیم کننده ترشح غدد چربی پوست
    • محافظت از پوست در طولانی مدت( 6 ساعت)
    • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
    • پایدار در برابر آلودگی و عوامل نامطلوب جوی
    • نامرئی، فاقد رنگ و بدون اثر سفیدکنندگی
    • مناسب برای آقایان

     

     

    نحوه مصرف:

    نیم ساعت قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، مقدار مناسبی از کرم ضد آفتاب را به طور کاملا یکنواخت بر روی سطح پوست بمالید و به خوبی ماساژ دهید.

    لازم به ذکر است که مصرف کرم را می بایست هر 2 الی 4 ساعت یکبار تجدید نمود.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم ضد آفتاب را به دور از تابش نور آفتاب و در دمایی بین 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • در صورتی که پس از مصرف کرم ضد آفتاب، دچار هر گونه التهاب یا آلرژی شدید، به پزشک مراجعه کنید.
    • این کرم نباید به دور چشم ها، سطوح مخاطی و زخم های باز استعمال شود.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    چه نوع ضد آفتابی برای آقایان مناسب می باشد؟

    کرم ضد آفتابی که عملکرد چند گانه داشته باشد برای آقایان مناسب است. به گونه ای که علاوه بر پوشش دهی کامل و مناسب در برابر اشعه های مضر نور خورشید و دیگر آلودگی های محیطی، در برابر تعریق و شستشو مقاوم بوده و هیچ گونه رد یا اثر سفیدی بر روی پوست باقی نگذارد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا