در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم مرطوب کننده دست سینره - 65 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260374000028
    شناسه محصول: 6260374000028
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم مرطوب کننده دست سینره سرشار از ویتامین های E، امگا ۳، امگا ۶ و روغن آووکادو است که با قدرت مرطوب کنندگی بالا به سرعت جذب پوست شده و یک لایه محافظ غیر چرب روی پوست برجای می گذارد. این کرم پوست خشک و آسیب دیده دست را آبرسانی کرده و از خشکی و ترک خ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم مرطوب کننده دست سینره - 65 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم مرطوب کننده دست سینره سرشار از ویتامین های E، امگا ۳، امگا ۶ و روغن آووکادو است که با قدرت مرطوب کنندگی بالا به سرعت جذب پوست شده و یک لایه محافظ غیر چرب روی پوست برجای می گذارد. این کرم پوست خشک و آسیب دیده دست را آبرسانی کرده و از خشکی و ترک خوردگی آن جلوگیری می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم مرطوب کننده دست سینره یک نوع کرم مرطوب کننده است که برای نرم کردن و آبرسانی به پوست دست استفاده می‌شود. این کرم حاوی مواد مرطوب کننده مانند شی باتر، روغن گل مغربی، روغن آووکادو، عصاره آلوئه ورا، روغن دانه آفتابگردان و روغن جوجوبا است. این مواد باعث نرم شدن و خنک شدن پوست دست می‌شوند و به طور کلی بهبود وضعیت پوست دست را افزایش می‌دهند.

     کرم مرطوب کننده دست سینره معمولاً برای استفاده روزانه و در مقابل واکنش‌های پوستی ناشی از خشکی و آلودگی هوا توصیه می‌شود.

     

     

    ترکیبات کرم مرطوب کننده دست سینره:

    شی باتر

    شی باتر یک ماده طبیعی است که از میوه درخت شی باتر به دست می‌آید و در صنایع آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود، از جمله برای محافظت و تغذیه پوست. شی باتر حاوی اسیدهای چرب ضروری، ویتامین‌های A، E و F، مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم و منیزیم است که به پوست کمک می‌کنند تا نرم، لطیف و مرطوب باشد.

    روغن گل مغربی

    استفاده از روغن گل مغربی می‌تواند به بهبود وضعیت پوست و کاهش علائم پیری و آسیب‌های ناشی از عوامل مختلف مانند تابش UV، آلودگی و استرس کمک کند.

    روغن آووکادو

    روغن آووکادو یکی از روغن‌های طبیعی است که از میوه آووکادو به دست می‌آید و در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان یک ماده تغذیه‌ای برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌های A، D و E، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی مانند منیزیم و پتاسیم است که به پوست کمک می‌کند تا نرم، لطیف و جوان‌تر باشد.

    عصاره آلوئه ورا

    عصاره آلوئه ورا یکی از محصولات طبیعی است که از برگ‌های گیاه آلوئه ورا به دست می‌آید و در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان یک ماده تغذیه‌ای برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عصاره حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه است که به پوست کمک می‌کند تا نرم، لطیف و جوان‌تر باشد.

    روغن دانه آفتابگردان

    روغن دانه آفتابگردان یکی از روغن‌های گیاهی است که در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان یک ماده تغذیه‌ای برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌های E و K، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی مانند آهن و روی است که به پوست کمک می‌کند تا نرم، لطیف و جوان‌تر باشد.

    روغن جوجوبا

    روغن جوجوبا یکی از روغن‌های گیاهی است که در صنایع آرایشی و بهداشتی به عنوان یک ماده تغذیه‌ای برای پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد. این روغن حاوی مواد مغذی مانند ویتامین‌های E و B، مواد معدنی مانند روی و سلنیوم، اسیدهای چرب ضروری و آنتی‌اکسیدان‌ها است که به پوست کمک می‌کند تا نرم، لطیف و جوان‌تر باشد.

     

     

    ویژگی های کرم مرطوب کننده دست سینره

    • سرشار از ویتامین های E، امگا ۳، امگا ۶ و روغن آووکادو
    • دارای ویژگی های نرم کنندگی و رطوبت دهی عمیق پوست دست
    • ایجاد کردن یک لایه محافظ غیر چرب روی پوست دست
    • ترمیم پوست‌ دست خشک و آسیب دیده
    • قدرت جذب بسیار بالا مناسب

     

     

    کرم مرطوب کننده دست سینره را چطور مصرف کنم

    • کرم مرطوب کننده دست سینره یک محصول آرایشی و بهداشتی است که به عنوان یک ماده مرطوب کننده برای دست‌های خشک و پوست پیر و خسته کاربرد دارد. برای استفاده صحیح از این کرم، می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:
    • دست‌های خود را با آب و صابون شسته و خشک کنید. 
    • یک مقدار مناسبی از کرم را روی پوست دست خود بمالید. 
    • کرم را به طور کامل و برای حداقل ۳۰ ثانیه به پوست دست‌های خود ماساژ دهید. 
    • پس از اینکه کرم به طور کامل جذب شده است، دست‌های خود را با آب شسته و خشک کنید. 
    • توصیه می‌شود که این کرم را به صورت منظم و حداقل ۲-۳ بار در روز بر روی پوست دست‌های خود استفاده کنید، به خصوص در شرایطی که پوست دست‌های شما خشک و نیاز به مرطوب کننده دارد.
    • همچنین، در صورتی که پوست دست‌های شما بسیار خشک و آسیب دیده است، می‌توانید قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده دست سینره، از یک لایه نازک از یک محصول مرطوب کننده عمیق تر استفاده کنید تا پوست دست‌های شما بهتر و سریع‌تر ترمیم شود.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • کرم را در محیط خشک و خنک نگهداری کنید و از تماس با نور خورشید مستقیم و گرما و رطوبت زیاد خودداری کنید.
    • در صورتی که برای اولین بار از این کرم استفاده می‌کنید، بهتر است قبل از استفاده یک بخش کوچک از پوست خود را با کرم پوشش دهید و منتظر بمانید تا هیچ علائم حساسیتی برای شما ایجاد نشود. 
    • در صورت بروز حساسیت، استفاده کرم را قطع کرده و به پزشک خود مراجعه کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    آیا می‌توانم این کرم را برای صورت هم استفاده کنم؟

    کرم مرطوب کننده دست سینره اصلی‌ترین استفاده‌ی آن برای مرطوب کردن پوست دست است. این کرم به خاطر ترکیب مواد موجود در آن، به خصوص برای پوست خشک و خسته دست‌ها بسیار مناسب است.

    اما در مورد استفاده این کرم برای صورت، باید گفت که بهتر است از استفاده آن برای صورت خودداری کنید. چرا که پوست صورت با پوست دست تفاوت‌های زیادی دارد. به عنوان مثال، پوست صورت ممکن است حساس‌تر و نازک‌تر از پوست دست باشد و استفاده از کرم‌های مخصوص صورت به جای کرم دست برای مرطوب کردن و محافظت از پوست صورت بهتر است.

    اگر می‌خواهید پوست صورت خود را مرطوب کنید، بهتر است از یک کرم مرطوب کننده مخصوص صورت استفاده کنید که ترکیبات مناسبی برای پوست صورت داشته باشد. هرچند که برخی از کرم‌های مرطوب کننده دست ممکن است همچنان برای استفاده روی پوست صورت مناسب باشند، اما همواره باید به نوع پوست و ویژگی‌های آن توجه کنید و از محصولات مناسب برای آن استفاده کنید.

     

     

    آیا کرم مرطوب کننده دست سینره برای پوست حساس مناسب است؟

    کرم مرطوب کننده دست سینره به طور کلی برای پوست‌های خشک و نیازمند مرطوب کننده مناسب است، اما در مورد پوست حساس باید به مواد موجود در این کرم توجه داشت.

    در صورتی که پوست حساس دارید، قبل از استفاده از این کرم، بهتر است یک تست حساسیت انجام دهید. برای این کار، مقدار کمی از کرم را در ناحیه‌ای از پوست که غیر قابل مشاهده است (مثل پشت گوش) بمالید و 24 ساعت منتظر بمانید تا ببینید آیا پوست شما به آن حساسیت نشان می‌دهد یا خیر.






    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا