در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شربت هموبالانس عناب باریج اسانس - 120 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260084716431
    شناسه محصول: 6260084716431
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    70٬000
    56٬000 14٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شربت عناب باریج اسانس از عصاره طبیعی عناب تولید شده و به خوبی کلسترول، تری گلیسرید، قند سرم و فشار خون را کاهش داده و در بهبود کبد چرب موثر است. این شربت غلظت خون را پایین آورده و در کاهش اشتها، تقویت دستگاه گوارش، کاهش اضطراب و کاهش سلول های سرطانی ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شربت هموبالانس عناب باریج اسانس - 120 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شربت عناب باریج اسانس از عصاره طبیعی عناب تولید شده و به خوبی کلسترول، تری گلیسرید، قند سرم و فشار خون را کاهش داده و در بهبود کبد چرب موثر است. این شربت غلظت خون را پایین آورده و در کاهش اشتها، تقویت دستگاه گوارش، کاهش اضطراب و کاهش سلول های سرطانی موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شربت عناب باریج اسانس دارای عصاره میوه عناب و عصاره اندام هوایی آویشن می باشد و با داشتن مزاجی معتدل مایل به گرمی و تری، می تواند به عنوان رقیق کننده و تصفیه کننده خون مورد استفاده قرار بگیرد. از این فراورده برای مشکلات داخلی همچون سندرم متابولیک، کبد چرب و غلظت خون نیز استفاده می شود.

    از مهم ترین آثار دارویی عناب در طب سنتی می توان به اثر آن بر خون اشاره کرد. شربت عناب باریج اسانس در واقع همان ترکیب سنتی و با همان تأثیرات دارویی و درمانی بوده که در شکل نوینی تهیه شده است. می توان گفت در هر قاشق غذاخوری از این فراورده، معادل 10/5 گرم میوه خشک عناب همراه با 1 گرم سرشاخه خشک آویشن نیز وجود دارد.

    لازم به ذکر است در ترکیبات شربت عناب باریج اسانس از هیچ گونه قند طبیعی یا مصنوعی استفاده نشده است.

     

     

    ویژگی های شربت عناب باریج اسانس

    • کمک به درمان سندرم متابولیک، کبد چرب و غلظت خون
    • حفاظت از کبد و جلوگیری از ایجاد کبد چرب
    • کاهش کلسترول، تری گلیسرید، قند سرم و فشار خون
    • دارای اثر عالی درکاهش مقاومت در برابر انسولین و کاهش قند خون
    • رقیق کننده و تصفیه کننده خون
    • کاهش اشتها
    • تقویت کننده دستگاه گوارش
    • برطرف کننده استرس و اضطراب
    • مهار و کنترل سلول های سرطان خون

     

     

    نحوه مصرف:

    روزانه 3 مرتبه و در هر مرتبه به مقدار 2 قاشق غذاخوری از شربت عناب باریج اسانس میل شود.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • بلافاصله بعد از مصرف شربت عناب باریج، درب آن را محکم ببندید.
    • این فراورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری فرموله نشده است.
    • مصرف این فراورده برای بانوان باردار و مادران شیرده ممنوع می باشد.
    • مصرف این فراورده برای کودکان منع مصرف دارد.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • فراورده را دور از نور و در دمایی بین 15 الی 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • شربت عناب باریج را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    سندرم متابولیک چیست؟

    سندرم متابولیک از 5 مشکل تشکیل شده است، این 5 مشکل عبارتند از: بالا رفتن فشار خون، قند خون، تری گلیسرید خون، بالا رفتن کلسترول از نوع LDL و چاقی شکمی.

    اگر سندرم متابولیک به موقع درمان نشود، احتمال دارد فرد مبتلا در آینده ای نزدیک، درگیر بیماری های قلبی_ عروقی، دیابت و سکته شود، در این شرایط می توان از شربت عناب باریج اسانس استفاده کرد و به کمک عملکرد چندگانه آن به طور همزمان، تمامی جنبه ها و مشکلاتی که سندرم متابولیک به وجود آورده از قبیل چربی خون، قند خون، فشار خون و اشتها را کاهش داد.

     

     

    کبد چرب چیست؟

    حالتی برگشت پذیر از تجمع واکوئول های تری گلیسرید واقع در سلول های کبدی را کبد چرب می نامند. همان طور که می دانید در کبد، چربی وجود دارد و این امری طبیعی است ولی در صورتی که میزان چربی موجود در کبد، به بیش از 5 تا 10 درصد وزن کل کبد برسد،  می توان گفت فرد دچار بیماری کبد چرب شده است.

    با توجه به عامل ایجاد کننده ی کبد چرب، این عارضه را به دو دسته (کبد چرب الکلی) و (کبد چرب غیر الکلی) تقسیم بندی می کنند.

    در صورتی که فرد مبتلا به صورت متناوب از نوشیدنی های الکلی استفاده کرده باشد به نوع کبد چرب الکلی دچار شده است. در تعدادی از اختلالات بالینی نظیر چاقی، دیابت و سوء تغذیه، کبد چرب غیر الکلی اتفاق می افتد.

    خوشبختانه در ترکیبات شربت عناب باریج اسانس از میوه عناب استفاده شده است که دارای خواص آنتی اکسیدانی قابل توجهی می باشد. عناب همچنین از خواص محافظت کنندگی کبد نیز برخوردار است و می تواند کبد را به خوبی در مقابل انواع آسیب محافظت کند و در نتیجه آنزیم های کبدی AST و ALT را کاهش دهد و به این ترتیب مانع تشکیل شدن کبد چرب شود.

     

     

    غلظت خون چیست؟ 

    برای بیان کردن میزان خونی که در برابر جاری شدن مقاومت می کند  از شاخصی استفاده می کنند که به آن غلظت خون می گویند. زمانی که غلظت خون بالا می رود، خون در رگ ها به سختی جریان پیدا می کند.

    عوامل متعددی نظیر فشار خون بالا، تری گلیسرید، کلسترول تام، شیلومیکرون ها، LDL، VLDL و دیابت و مقاومت در برابر انسولین، می توانند غلظت خون را افزایش دهند.

    شربت عناب باریج اسانس که برای درمان غلظت خون استفاده می شود می تواند به دلیل داشتن عناب و تأثیر فوق العاده آن در ترکیبات خود، فشار خون را کاهش داده و بدین ترتیب باعث کاهش غلظت خون نیز شود. علاوه بر کاهش قند خون در اثر وجود عناب، در این شربت از عصاره آویشن نیز استفاده شده است و می توان در اثر آن، حساسیت به انسولین و قند خون را نیز کاهش داد. همچنین عصاره آویشن می تواند HDL خون را افزایش داده و بدین ترتیب باعث کاهش غلظت خون شود.

     

     

    آیا شربت عناب باریج اسانس عوارض دارد؟

    خیر. تا هم اکنون هیچ گونه عارضه ی جانبی خاصی در اثر مصرف این فراورده گزارش نشده است. لازم به ذکر است مصرف این شربت برای بانوان باردار و مادران شیرده و همچنین کودکان ممنوع می باشد.

     

     

    آیا می توان گفت هر چه خون تیره تر باشد غلظت آن بیشتر است؟

    خیر. بر خلاف باور عده ای که فکر می کنند هر چه رنگ خون تیره تر باشد پس غلظت آن بیشتر است، باید بگوییم رنگ خون و تیرگی و روشنی آن به میزان اکسیژن موجود در خون وابسته است.

    به گونه ای که اگر خون از ورید گرفته شده باشد رنگ آن به دلیل اکسیژن کمتر، تیره تر می باشد. زمانی که تعداد گلبول های خون به نسبت حجم کل خون بیشتر از حد شده باشد، غلظت خون به وجود می آید که این مورد تنها با آزمایش خون تشخیص داده می شود.

     

     

    آیا شربت عناب برای ناراحتی های معده مفید است؟

    بله. عناب برای معده مفید بوده و قادر به ایجاد یک لایه ی پوششی محافظ در معده می باشد و می تواند در برابر اسیدهای اضافی از بافت معده محافظت نماید. آویشن نیز برای رفع ناراحتی های معده تأثیرگذار می باشد. با توجه به این که شربت عناب دارای دو عصاره گیاهی پرخاصیت نظیر عناب و آویشن می باشد می توان گفت مصرف آن قادر به رفع ناراحتی های معده می باشد.

     

     

    آیا شربت عناب برای سرماخوردگی یا گلودرد مفید است؟

    خیر. شربت عناب باریج باعث رقیق و تصفیه شدن خون شده و به درمان کبد چرب و کاهش فشار خون کمک می کند و هیچ تأثیر در بهبود سرماخوردگی و گلودرد ندارد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا