در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قطره گل سرخ باریج اسانس - 15 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260084700010
    شناسه محصول: 6260084700010
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    148٬750
    135٬000 13٬750 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    قطره خوراکی گل سرخ باریج اسانس از عصاره خالص گل محمدی تولید شده و علاوه بر ایجاد حس نشاط و آرامش اضطراب و افسردگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این قطره سبب افزایش میل و توان جنسی شده و در از بین بردن مشکلات جنسی موثر است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قطره گل سرخ باریج اسانس - 15 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    قطره خوراکی گل سرخ باریج اسانس از عصاره خالص گل محمدی تولید شده و علاوه بر ایجاد حس نشاط و آرامش اضطراب و افسردگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این قطره سبب افزایش میل و توان جنسی شده و در از بین بردن مشکلات جنسی موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    قطره گل سرخ باریج اسانس از اسانس گل محمدی گرفته شده است و می تواند اضطراب و افسردگی را برطرف کرده و میل جنسی در زنان و مردان را افزایش دهد.

    این فراورده از عصاره خالص گل محمدی به دست آمده است و سرشار از ترکیبات فوق العاده ای نظیر نرول، ژرانیول، لینالول، سیترونلول و فنیل اتیل الکل می باشد که تاثیر مستقیمی روی مغز، اعصاب و روان می گذارد.

    قطره گل سرخ دارای غلظت های 10، 20 و 40% بوده و می تواند همانند آمفتامین افسردگی را در افراد کاهش دهد. محققین به این نتیجه رسیده اند که تأثیر ضد افسردگی قطره گل سرخ از تغییر آزادسازی نورآمین های پیش سیناپسی ناشی می شود.

    قطره گل سرخ یکی از محصولات به دست آمده از گل سرخ می باشد که قادر است بیماری های عصبی نظیر افسردگی را بهبود بخشیده و میل و تقویت نیروی جنسی خانم ها و آقایان را افزایش دهد.

    یکی دیگر از اثرات مطلوب قطره گل سرخ، بهبود کم خوابی در افراد می باشد. با مصرف این فراورده علاوه بر بهبود کم خوابی، نشاط در فرد افزایش یافته و استرس و اضطراب ایشان به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

     

     

    ترکیبات مؤثر این محصول:

    اسانس گل سرخ:

    در متون طب ایرانی، گل سرخ به عنوان داروی نشاط آور، ضد اضطراب و ضد افسردگی و در آروماتراپی از این گل به عنوان یک ضد افسردگی ملایم ولی تأثیرگذار و قدرتمند شناخته می شود. گل سرخ باعث افزایش میل جنسی در زنان و مردان شده و همچنین در مراقبت از پوست یک اسانس عالی به حساب می آید. اسانس گل سرخ دارای ویژگی های بسیار فوق العاده ای بوده که می تواند فرد را به آرامش دلخواه برساند. علاوه بر موارد ذکر شده اثر محرک اسانس گل سرخ بر روی مغز انسان مشخص شده است.

     

     

    ویژگی های قطره خوراگی گل سرخ:

    • افزایش میل و تقویت جنسی در خانم ها و آقایان
    • دارای تأثیر مطلوب و فوق العاده بر عوارضی نظیر افسردگی و اضطراب
    • افزایش حس نشاط و شادی
    • دارای خاصیت آرامش بخشی
    • حاوی اسانس گل محمدی
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
    • مناسب برای افراد بزرگسال

     

     

    نحوه مصرف:

    2 مرتبه در روز، هر مرتبه 15 قطره از این فراورده را همراه با مقدار مناسبی آب یا مایعات و نوشیدنی های مورد علاقه خود مصرف نمایید و شاهد تأثیر آن در بدن خود باشید.

    لازم به ذکر است که مایعات و نوشیدنی هایی که می خواهید همراه با قطره گل سرخ مصرف نمایید می تواند سرد یا گرم باشد.

     

     

    تداخل دارویی:

    • مصرف همزمان داروهای آرامبخش و ضد افسردگی همراه با قطره گل سرخ می تواند در تشدید کردن تأثیر آن ها مؤثر باشد.
    • مصرف همزمان داروهای حاوی وارفارین، آلومینیوم، استروژن ها و لیتیوم همراه با قطره گل سرخ می تواند تداخلات احتمالی ایجاد کند.
    • در صورت تمایل به مصرف همزمان قطره گل سرخ با دیگر مکمل های غذایی به ویژه ویتامین C باید احتیاط کرده و با پزشک مشورت کرد.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • بلافاصله پس از مصرف قطره گل سرخ، درب آن را محکم ببندید.
    • این فراورده جهت تشخیص، درمان و یا پیشگیری از بیماری تولید نشده است.
    • استفاده از این فراورده در دوران بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد.
    • افرادی که دارای سابقه بیماری سیکل سل و یا سابقه ابتلا به سنگ های کلیوی اگزالاتی می باشند و همچنین افرادی که سکته ی قلبی را تجربه کرده اند، برای مصرف این دارو باید احتیاط لازم و کامل را انجام داده و با پزشک مشورت نمایند.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • فراورده را در محیطی خشک و دور از نور مستقیم آفتاب و در دمایی بین 15 الی 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • قطره گل سرخ را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    قطره گل سرخ چگونه میل جنسی را در خانم ها و آقایان افزایش می دهد؟

    بدن انسان در اثر کمبود ویتامین E، دچار سرد مزاجی شده و میل جنسی در او به شدت کاهش می یابد. کمبود این ویتامین در آقایان باعث بروز مشکلات جنسی نظیر کاهش تعداد اسپرم ها، کاهش تحرک اسپرم ها، کاهش هورمون تستوسترون و در نتیجه کاهش میل جنسی می شود.

    کمبود ویتامین E در خانم ها نیز باعث کاهش باروری در آن ها می شود. گل سرخ از ویتامین E غنی می باشد و بدین ترتیب می تواند در رفع این مشکلات تأثیر قابل توجهی داشته باشد.

     

     

    قطره گل سرخ چگونه می تواند استرس و اضراب افراد را کاهش دهد؟

    از دیگر عواملی که میل جنسی در خانم ها و آقایان را کاهش می دهد داشتن استرس و اضطراب می باشد. خوشبختانه عصاره گل سرخ دارای مواد مؤثری نظیر سیترونلول و لینالول بوده و می تواند حس نشاط و شادی را در افراد افزایش داده و همچنین استرس و اضطراب ایشان را کاهش دهد.

    همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی که در این فراورده وجود دارد قابلیت مختل کردن تأثیرات منفی رادیکال های آزاد در بدن را داشته و بدین ترتیب استرس و اضطراب را کنترل کرده و کاهش می دهند. بنابراین می توان گفت مصرف کنندگان این فراورده می توانند روابط زناشویی بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنند.

     

     

    آیا قطره گل سرخ در تقویت اعصاب و داشتن آرامش تأثیر دارد؟

    بله. عصاره گل سرخ می تواند خلق و خوی انسان را تنظیم کرده و آرامش مطلوبی را برای او فراهم کند. بنابراین می توان از قطره گل سرخ به عنوان داروی تقویت اعصاب و ضد افسردگی استفاده کرد.

    در صورتی که از این فراورده به صورت مداوم استفاده شود، قدرت تحمل شرایط سخت و تمدد اعصاب، در افرادی که دارای روحیه ی حساس می باشند افزایش یافته و همچنین باعث جلوگیری از ایجاد اختلالات هورمونی در شرایط بحرانی می شود.

     

     

    آیا قطره گل سرخ می تواند بر روی پوست تأثیر مطلوبی ایجاد کند؟

    بله. در قطره گل سرخ ترکیبات آنتی اکسیدانی فوق العاده ای نظیر ویتامین E و ویتامین C وجود دارد. بنابراین می توان گفت با مصرف قطره گل سرخ می توان از ایجاد چین و چروک بر روی پوست جلوگیری کرده و روند پیری را به تأخیر انداخت. همچنین مصرف قطره گل سرخ به صورت خوراکی و یا استفاده موضعی بر روی پوست می تواند آسیب های رادیکال های آزاد بر روی پوست را خنثی کرده و بدین ترتیب علاوه بر از بین بردن چروک های ریز روی پوست صورت، باعث آبرسانی و مرطوب شدن پوست شود.

     

     

    چرا مصرف قطره گل سرخ در بارداری و شیردهی مجاز نمی باشد؟

    در دوران بارداری و شیردهی مصرف قطره گل سرخ توصیه نمی شود چرا که ممکن است در بدن مادر واکنش های آلرژیک ایجاد کرده و همچنین در بدن نوزاد مسمومیت را باعث شود.

     

     

    آیا مصرف قطره گل سرخ می تواند احتمال پسردار شدن را افزایش دهد؟

    بله. با توجه به این که پس از مصرف این فراورده طبع گرم در بدن مادر افزایش پیدا می کند می توان گفت مصرف قطره گل سرخ همراه با دیگر گرمی جات می تواند احتمال پسردار شدن را بالا ببرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا