در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    باند کشی 15 سانتی متر

    Elastic-bandage 1۵

    شناسه محصول: 6262222223412
    شناسه محصول: 6262222223412
    دسته بندی: ملزومات پزشکی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    44٬300 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    باند کشی 15 سانتی متری یک باند با پهنای متوسط است که برای بانداژ کردن قسمت های آسیب دیده ، مفصل های دردناک، محکم کردن باند و گاز استریل روی زخم و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول خاصیت کشسانی بالایی دارد.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    باند کشی 15 سانتی متر
    نقد و بررسی
    باند کشی 15 سانتی متری یک باند با پهنای متوسط است که برای بانداژ کردن قسمت های آسیب دیده ، مفصل های دردناک، محکم کردن باند و گاز استریل روی زخم و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول خاصیت کشسانی بالایی دارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    امروزه استفاده از باندهای کشی که یکی از تجهیزات پزشکی می باشند در میان مردم بسیار رواج دارند. هنگام انجام فعالیت های ورزشی و یا کار زیاد یا بلند کردن وسیله سنگین اگر فرد دچار کشیدگی و یا درد در قسمتی از دست یا پای خود شود از باندهای کشی استفاده می کند.

    این محصول ساخته شده از 70 درصد پلی استر و 30 درصد کش پلی یورتان می باشد و در هنگام استفاده از آن به 3 متر خواهد رسید. از این محصول می توانید در هنگام خواب استفاده کنید و استفاده طولانی مدت از آن، باعث از هم گسستگی و پوسیدگی نمی شود.

    از این باندها می توان جهت کاهش و از بین بردن ورم ها مانند ورم زانو و درمان بیماری های وریدی مثل واریس استفاده کرد. همچنین از این محصول می توانید هنگام آسیب دیدگی ورزشی، بعد از انجام عمل جراحی و یا حتی زمانی که دچار سوختگی شده اید استفاده کنید؛ گرچه توصیه می شود در هنگام سوختگی از باندهای مخصوص سوختگی استفاده شود.

     

    ویژگی های باند کشی 15 سانتی متر

    • قابلیت استفاده در درمان و پیشگیری از اختلالات وریدی، صدمات ارتوپدی و آسیب های ورزشی
    • جلوگیری از ضربه مضاعف به محل آسیب دیده
    • جلوگیری از پارگی پوست
    • جلوگیری از ضایعات پوستی
    • سوختگی های عمیق
    • سبب تسهیل جریان  خون و کاهش ورم عضو آسیب دیده
    • دارای گیره فلزی
    • دارای کشش 180%
    • ساخته شده از 70 درصد پلی استر و 30  درصد پلی یورتان
    • طول محصول به هنگام استفاده 3 متر

     

    نحوه استفاده باند کشی 15 سانتی متر

    جهت راحت تر انجام دادن بانداژ، رول باند را طوری در دست نگه دارید که شروع آن به سمت بالا باشد و باندپیچی را از قبل از محل آسیب دیده شروع کنید و روی ناحیه را بپوشانید و تا بعد از آن ادامه دهید تا مطمئن شوید  که با جابه جایی عضو آسیب دیده، باز هم به خوبی قسمت آسیب دیده پوشانده شده است.

    با هر بار پیچیدن باند کشی، نصف پهنای دور قبل را نیز بپوشانید و گیره فلزی را برای  ثابت نگه داشتن باند استفاده کنید. گیره را روی نقاطی که باعث اذیت شدن هستند مثل (پشت زانو، یا روی آن) نبندید.

     

    نکات مورد توجه هنگام استفاده از باند کشی

    باند را بیش از حد نکشید چون ممکن است جریان خون قطع شود.

    حداقل 2 بار باند را در طول روز باز کنید و اجازه دهید منطقه آسیب دیده هوا بخورد و چند دقیقه آن را نبندید و دوباره به صورت رولی آن را ببندید.

    نباید هنگام بستن باند احساس سوزن سوزن شدن کنید یا اندام تان سرد یا کرخت شود در صورت این موارد باند را باز کنید به آرامی قسمت آسیب دیده را تمیز کنید و مجددا باند را ببندید.

     اگر در زیر باند از ژل های سرد کننده استفاده می کنید باید باند را هر روز بشوید و تا زمانی که باند خاصیت کشسانی خود را از دست نداده است می توانید از آن استفاده کنید.

     روی زخم باز از باند کشی استفاده نکنید و حتما قبل از آن ابتدا با گاز استریل محل را بپوشانید.

    هنگام استفاده از باند کشی در قسمت زانو باید بتوانید به راحتی زانو خود را خم کرده و دامنه حرکتی مفصل زانوی شما بیش از حد کم نشود و شما را در هنگام استفاد از پله، هنگام برخاستن از صندلی و نشستن دچار مشکل نکند.

     

    فواید باند کشی 15 سانتی متر

    استفاده از باند کشی فشار یکنواختی را  بر روی منطقه آسیب دیده وارد کرده و از التهاب و درد جلوگیری می کند. همچنین باعث می شود فرد دچار فراموشی لحظه ای از ناحیه ی آسیب دیده بدن نشود و از ایجاد فشار بیش از حد به این ناحیه جلوگیری کند.

    در هنگام درد کاسه زانو، استفاده از باندهای کشی باعث تسکین درد آن منطقه می شود. مطالعات نشان می دهد در افرادی که انحراف کاسه زانو به سمت خارج می باشد، این ناترازی و درد مفصل با استفاده از باندهای کشی تا حدودی بهبود پیدا می کند. البته بستن باند به همه ی افرادی که در زانوی خود احساس درد دارند کمک نمی کند.

     استفاده از باندهای کشی در ورزشکارانی که دچار کشیدگی و آسیب های خیلی جدی نیستن مورد استفاده است. زیرا با استفاده از این باندها درمان از طریق فشرده سازی به بهبود جریان خود در عضو آسیب دیده کمک می کند.

    برای نگه داشتن یخ و درمان های موضعی می توانیم از باند کشی استفاده کنیم. با سرد کردن ناحیه می توانیم از تورم بیشتر جلوگیری کنیم و برای این موضوع ابتدا بهتر است مقداری از باند کشی روی قسمت آسیب دیده ببنید و بسته یخ را روی آن قرار دهیم و بقیه باند کشی را روی  بسته یخ ببندید. (نباید یخ را به طور مستقیم روی محل آسیب دیده قرار دهید.)

     همچنین ساده ترین درمان در زمان پیچ خوردگی استفاده از باندهای کشی می باشد.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا