در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    بی بی کرم ضدآکنه پوست چرب تا مختلط اریکه بژ طبیعی - 30 میلی لیتر

    Erikeh BB Cream Combination To Oily Skin 30ml

    شناسه محصول: 6261156500583
    شناسه محصول: 6261156500583
    دسته بندی: ضد جوش صورت
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    429٬800
    361٬000 68٬800 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    بی بی کرم ضدآکنه پوست چرب تا مختلط اریکه بژ طبیعی - 30 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شاید برای خانم ها دشوار باشد که هم از کرم ضدآفتاب و هم کانسیلر و کرم پودر مرطوب کننده و... به صورت جداگانه استفاده کنند هم به علت صرف هزینه چند برابری، هم اینکه چندین کرم لایه لایه روی هم زدن. این کار برای همه خانم ها کاری سخت و زمان بر است، به خصوص برای خانم های شاغل که زمان کمی را برای آماده شدن و رفتن به سر کار دارند. 

    پس پیشنهاد ما به این عزیزان، بی بی کرم است، خصوصا که بی بی کرم اریکه ، ضد آکنه نیز هست.

     

    بی بی کرم چیست؟

    بی بی کرم که درفارسی به آن بالم زیبایی یا کرم زیبایی می گویند فقط یک کرم صورت که اخیرا مد شده نیست، بلکه این محصول یک تلفیق از لوازم آرایش و محصولات مراقبت از پوست مانند کرم ضد آفتاب است.

    در واقع بی بی کرم ترکیب چند محصول در یک محصول است: تلفیقی از کرم مرطوب کننده و پرایمر و کانسیلر و کرم پودر و کرم ضد آفتاب. همین استفاده راحت یک کرم به جای چند کرم باعث شد تا بسیار سریع استفاده از این کرم های زیبایی در بین خانم ها رواج پیدا کند.

    عواملی که در انتخاب بی بی کرم موثر هستند عبارتند از:

     نوع پوست

    چون قرار است بی بی کرم زیبایی شما را کامل کند پس باید به دنبال بی بی کرم متناسب با پوست خود باشید. اگر پوست خشک دارید بی بی کرم تغذیه کننده پوست یا آبرسان  کرمی مناسب برای پوست شماست.

    اگر پوست مختلط یا چرب دارید بی بی کرم مخصوصی که میزان چربی را کنترل می کند و مات است بهترین گزینه است، که از براق شدن پوست جلوگیری کرده و جوش صورت و منافذ بزرگ پوست را پوشانده و رنگ پوست را یکدست میکند.

     SPF

    چون اکثر بی بی کرم ها اس پی اف دارند می توانید روزانه از این کرم ها استفاده کنید چون دیگر لازم نیست به صورت جداگانه ازکرم ضدآفتاب استفاده کنید.

    اگر پوست روشن دارید بی بی کرم اس پی اف 30 به بالا برای پوست شما مناسب است و کسانی که پوست تیره  تری دارند از بی بی کرم اس پی اف 15 استفاده کنند تا از پیری پوست به علت تابش خورشید جلوگیری شود.

    رنگ پوست

    ویژگی جالب بی بی کرم ها، میزان پوشانندگی آن است که با توجه به بافت نرمی که دارند به راحتی روی پوست می خوابند و نواقص پوست را پوشانده و با رنگ پوست هماهنگ می شوند. بی بی کرم ها با رنگ های مختلف تولید می شوند و پوست شما هر تناژ رنگی که داشته باشد، می توانید کرم مناسب با رنگ پوست خود را پیدا کنید.

     

    معرفی بی بی کرم ضد آکنه پوست چرب تامختلط اریکه بژ طبیعی -30 میلی لیتر

     بی بی کرم ضد آکنه اریکه رنگدانه و بافتی سبک داشته که باعث ایجاد احساس سنگینی و چربی روی پوست نمی شود و در عین حال نواقص پوستی را پوشش می دهد و پوست را یکدست می کند.

    بی بی کرم اریکه  جلوه و ظاهری مات و مخملی به پوست می دهد و ضد براقی می باشد و ترشح چربی و سبوم را در پوست تنظیم می کند. همچنین دارای نشاسته ذرت است که پاک کننده طبیعی است و چربی اضافی پوست را کنترل می نماید.

    بی بی کرم اریکه قدرت پوشانندگی بالایی داشته و مانند کرم پودر عمل می کند. همچنین به جمع شدن منافذ پوستی کمک میکند و فرمولاسیون این کرم به گونه ای است که باعث تقویت و تغذیه پوست می شود.

    همچنین بی بی کرم اریکه  قدرت رطوبت رسانی داشته  و از خشکی پوست جلوگیری به عمل می آورد و به دلیل وجود ماده نیاسینامید به درمان جوش ها و آکنه های پوستی کمک کرده و از بروز جوش پیشگیری می کند.

     

    ویژگی های بی بی کرم ضد آکنه اریکه:

    تنظیم کننده ترشح سبوم

    رفع براقی پوست

    جمع کننده منافذ باز پوست

    پوشانندگی مشابه کرم پودر

    یکدست کننده رنگ چهره

    مناسب پوست مختلط تا چرب

    فینیش مات

    کمک به درمان انواع جوش 

     

    طرز استفاده از بی بی کرم ضد آکنه اریکه:

    در روزهایی که پوست  صورت شما هیچ جوش و آکنه ایی ندارد و در تمام قسمت های صورت رنگ پوست یکسان است، یک لایه بی بی کرم روی پوست می زنید و همین کفایت می کند. اما برای روزهایی که صورت جوش و آکنه دارد ورنگ پیشانی و گونه ها متفاوت هستند می توانید بی بی کرم را در آن قسمت از پوست مشخصا زده بعد آرایش کرده تا پوست شما یکدست و هماهنگ و زیبا و درخشان شود.

    اگر برای پخش کردن بی بی کرم از برش آرایش استفاده کنید بهتر است زیرا به صورت یکنواخت روی پوست پخش میشود واز انتقال باکتری ها وچربی ها و آلودگی روی دست و زیر ناخن به پوست صورت جلوگیری می کند.

    البته حتما این نکته را هم در نظر داشته باشید که برس آرایشی خود را همیشه تمیز کنید تا باعث آسیب رساندن به پوست شما نشود و این کار در جلوگیری از جوش صورت و چرب شدن پوست بسیار موثر است.

     

    آیا بی بی کرم با سی سی کرم تفاوت دارد؟

     بله. تفاوت اصلی این دو در عملکرد اصلی آنهاست. در واقع سی سی کرم برای یکسان کردن پوست به کار می رود، یعنی تفاوت رنگی که درقسمت های مختلف پوست صورت به دلیل لک و آفتاب گرفتن و یا عوامل دیگر به وجود می آید را می پوشاند. اما بی بی کرم علاوه بر تامین رطوبت پوست  قابلیت پوشانندگی بالا و نیز میزان بالایی از اس پی اف برای دفع اشعه های مضر خورشید را دارا می باشد.

     بی بی کرم  پایه بسیار مناسبی برای آرایش بوده و شما را از کرم ضد آفتاب و پرایمر و کانسیلر و کرم پودر بی نیاز می سازد.

     

    کرم ضد آکنه چه کاری انجام می دهد؟

    بعضی از محصولات ضد آکنه، باکتری های ایجادکننده التهاب آکنه را از بین می برد و همین امر باعث از بین رفتن جوش ها می شود .بعضی دیگر از این کرم ها با از بین بردن چربی های اضافی پوست  و یا رشد سلولهای جدید پوست و از بین بردن سلول های مرده، باعث جلوگیری از بروز آکنه و جوش، بر روی صورت می شوند.

    بی بی کرم ضد آکنه اریکه محصولی مناسب برای جلوگیری و یا از بین بردن جوش ها و آکنه ها بوده و اس پی افی که در بی بی کرم ها موجود است شما را از کرم ضد آفتاب هم بی نیازمی کند. همین مراقبت در برابر اشعه های مضر، جلوی التهاب و جوش زدن را می گیرد.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا