در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ساشه روتفلور فرابیوتیک - 28 عددی

    شناسه محصول: 6269366900094
    شناسه محصول: 6269366900094
    دسته بندی: دل درد و گوارش
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Farabiotic Reuteflor 28 Sachets

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ساشه روتفلور فرابیوتیک - 28 عددی
    نقد و بررسی
    Farabiotic Reuteflor 28 Sachets
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     عملکرد صحیح و مثبت دستگاه گوارش در سلامتی کل بدن بسیار تاثیر گذار است. بروز اختلالاتی همچون یبوست و اسهال به معنی بروز مشکلاتی در کل سیستم گوارشی است که می بایست تحت نظر پزشک و با داروهای تجویزی درمان شود.

    گاهی برخی افراد دچار مشکلات و بیماری های روده ای می گردند. روده ها برای جذب مواد غذایی و یا دفع آنها نیازمند باکتری هایی هستند که با کاهش و یا از بین رفتن آن ، بدن دچار اختلال می شوند.

    یکی از بهترین راه ها برای تامین دوباره پروبیوتک های بدن، استفاده از مکمل های حاوی باکتری های مفید یا همان پروبیوتیک ها هست که نقش مهمی در سلامت گوارشی کودکان ایفا می کند و دارویی برای دل درد کودکان و اختلالات گوارشی آن هاست.

     

     

     ساشه روتفلور فرابیوتیک

    ساشه روتفلور یک نوع پودر خوراکی است که مکمل غذایی برای کودکان می باشد و به صورت ساشه ای و سرشار از پروبیوتیک تولید می شود وحاوی ترکیبات باکتری های مفید برای روده کودکان می باشد.

    ساشه روتفلور یک مکمل غذایی است که فاقد گلوتن بوده و با طعمی شیرین و شبیه موز می تواند کودکان را به استفاده از آن راغب کند و به منظور کمک به کاهش درد در شکم کودکان و در دستگاه گوارش تهیه و تولید می شود.

     ساشه روتفلور با کمک ترکیبات شیری که داراست می تواند به روده ها در تجزیه و جذب بهتر مواد کمک کند. ساشه روتفلور مناسب استفاده کودکان بالای دوسال بوده و به کودکان در هضم بهتر کمک می کند و با کمک به کاهش علائم روده تحریک پذیر در کودکان باعث آرامش و تسکین آنها نیز می گردد و با کمک به بهبود سریع اختلالات کولیک معده، می تواند گریه کودک را کاهش داده، باعث کاهش یبوست شده و از نارسایی‌های معده کودکان نیز جلوگیری گردد.

     

     

     ویژگی پودر روتفلور فرابیوتیک

     مناسب استفاده استفاده کودکان بالای دو سال

     کمک به کاهش یبوست در کودکان

     کمک به کاهش و درمان نارسایی معده کودکان

     کمک به تسکین دل درد های کودکان

     باعث کاهش علائم کولیک در کودکان

     کمک به کاهش علائم سندروم روده تحریک پذیر

     

     

    ساشه پروبیوتیک چیست؟

    پروبیوتیک به مجموعه‌ای از باکتری‌های زنده مفید در بدن گفته می شود که اغلب در دیواره های روده قرار دارد اما در مکان های مختلف دیگری نیز وجود دارند مانند: مجاری ادراری،  واژن، دهان، پوست، ریه ها.

     پروبیوتیک ها وظیفه دارند با تولید و افزایش باکتری‌های مفید، با باکتری های بیماری زا مقابله کنند و آنها را از بین ببرند و بدن را به حالت تعادل برسانند، همچنین وظیفه هضم غذا، جذب دارو ها، تقویت سیستم ایمنی بدن، جلوگیری از ورود باکتری های بیماری زا را دارند.

     

     

    آیا استفاده از ساشه روتفلور همراه آنتی بیوتیک ضرری ندارد؟

    گاهی استفاده از آنتی بیوتیک ها در کودکان باعث یبوست و دل پیچه می شود. پزشکان متخصص برای رفع این علائم و اثرگذاری بهتر آنتی بیوتیک و رفع عفونت در بدن کودکان، ساشه روتفلور فرابیوتیک را  تجویز می‌کنند. ساشه روتفلور با کمک به رفع اسهال و یبوست و رفلاکس اسید معده، برای کودکان استفاده می شود.

     

     

    آیا پودر روتفلور خواب آور است؟

    استفاده از ساشه روتفلور به تنهایی باعث خواب آلودگی کودکان نمی شود، بلکه با رفع و تسکین درد در شکم کودکان و درمان دردهای گوارشی، باعث آرامش کودک شده و باعث می شود تا کودک به راحتی بخوابد. در ساشه روتفلور فرابیوتیک هیچ گونه ترکیبات خواب آوری استفاده نمی شود.

     

     

    ساشه روتفلور بهتر است یا قطره روتفلور؟

     قطره روتفلور با دوز پایین تری از پروبیوتیک‌ها تولید می شود و مناسب استفاده برای نوزادان و کودکان زیر دو سال است اما ساشه روتفلور با استفاده از انواع پروبیوتیک ها و باکتری های مفید در دوزهای بالاتر برای استفاده کودکان بالای ۲ سال طراحی و تولید می شود و برای استفاده نوزادان و کودکان زیر دو سال تجویز و مصرف نمی گردد.

     

     

    آیا ساشه روتفلور برای رفع یبوست خوب است؟

     ساشه روتفلور فرابیوتیک که حاوی ترکیبات پروبیوتیک است، با مقابله با باکتری های مضر و عامل یبوست مقابله کرده و باعث رفع یبوست و تسکین درد دل های کودکان باشد.

     

     

     تفاوت ساشه روتفلور با ساشه پدی لاکت چیست؟

     ساشه روتفلور برای درمان یبوست، دل درد و دل پیچه، دردهای کولیکی، نفخ معده کودکان بالای دو سال استفاده می شود اما ساشه های پدی لاکت به منظور کاهش یا درمان اسهال در کودکان در دوز ها و انواع مختلف طراحی و تولید می شود.

     

     

     ترکیبات پودر روتفلور چیست؟

     باکتری لیوفیلیزه

    باکتری لیوفیلیزه یک باکتری زنده است که می تواند تولیدات روده را که به صورت جامد و خشک شده است با آب ترکیب کرده و باعث شود تا فضولات به حالت خمیری در بیاید و با فشار اندکی از بدن خارج گردد. این باکتری ها در ترکیبات ساشه روتفلور بسیار حساس و مهم می باشند.

     

     باکتری لاکتوباسیلوس

    باکتری لاکتوباسیلوس یک نوع باکتری مفید و تخمیر کننده است که خاصیت پروبیوتیکی داشته و با دارا بودن خواص مفید می تواند در رفع مشکلات معده و یبوست در روده ها بسیار مفید باشد و کمک کند. باکتری مفید لاکتوباسیلوس یک باکتری گرم مثبت است و به طور طبیعی در مجرای گوارشی، ادراری و تناسلی وجود دارد. وجود باکتری لاکتوباسیلوس در ساشه روتفلور باعث دفع راحت تولیدات روده ها شده و با کمک به رفع دل درد و دل پیچه، باعث آرامش و تسکین کودکان می گردد.

     

     

     نحوه مصرف ساشه روتفلور چگونه است؟

    هر ساشه روتفلور برای استفاده یک مرتبه برای کودکان طراحی و تولید شده است.

    محتوای ساشه را با مقداری از غذا، ماست و یا حتی آب ترکیب کرده و در عرض ۳۰ دقیقه به کودک بخورانید. برای استفاده در غذا و یا ماست حتماً دقت کنید که محتویات ساشه روتفلور در آنها به خوبی حل شود.

     

     

     هشدار استفاده

     هنگام استفاده از ساشه روتفلور حتما دقت کنید که اگر علائم گوارشی شدیدتر شد و یا بعد از گذشت سه روز قطع نشد مصرف دارو را قطع کرده و به پزشک خود مراجعه کنید.

    ساشه روتفلور تا به حال عوارضی را به وجود نیاورده است اما اگر واکنش حساسیت زا و آلرژی پیشامد مانند؛ سردرد، خارش، تورم گلو و زبان و حلق و مشکلات تنفسی حتماً به پزشک مراجعه کنید.

     حتما دقت کنید که دو الی سه ساعت قبل از تایم استفاده از آنتی بیوتیک ها از محتویات ساشه روتفلور استفاده گردد.

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا