در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون - 300 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260482527202
    شناسه محصول: 6260482527202
    دسته بندی: پاک کننده بدن
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    92٬600
    69٬500 23٬100 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    NOURISHING COCONUT MILK CREAMY BODY SHAMPOO SCHON

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون - 300 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    NOURISHING COCONUT MILK CREAMY BODY SHAMPOO SCHON
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    امروزه در میان محصولات پاکسازی پوست، شامپو بدن نسبت به صابون های معمولی و محصولات دیگر از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است. اما اغلب سوالاتی که پیش می آید این است که، اگر شامپو بدن مانند شوینده های پوست بدن را تمیز می کند و عملکرد مشابه با محصولات دیگر دارد، چرا از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد؟

    اگر به دنبال بهترین نوع شامپو بدن هستید، شامپو بدن های کرمی می تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. PH شامپوهای بدن دارای مواد سازگار با پوست بدن هستند، که باعث لطافت و نرمی پوست می شود و از خشکی پوست پیشگیری می‌کند. یک شوینده بدن ملایم و خوب علاوه بر تمیز کردن پوست، باید آن را تغذیه کرده و باعث شفافیت و لطافت شود.

     

     

    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون

    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون حس تازگی و طراوت را به پوست شما هدیه می دهد. شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون به شما کمک می‌کند تا بدون ایجاد خشکی روی پوست، تمام آلودگی‌ها را از روی پوست پاک کنید. استفاده از صابون جامد معمولی برای شستن پوست بدن اصلا توصیه نمی شود زیرا حالت قلیایی دارد و باعث خشکی بیش از حد پوست می شود و چربی‌های مفید پوست را از بین می برد.

    شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون از پروتئین شیر استفاده شده است. شیر به علت داشتن پروتئین، کلسیم و ویتامین ب۱۲ نقش بسیار مهمی در پیشگیری از خشکی ایفا می کند و باعث افزایش لطافت و نرم شدن پوست می‌شود.

    رایحه نارگیل در شامپو بدن کرمی شون استفاده شده است. در فرمولاسیون شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون از روغن سویا استفاده شده است. روغن سویا سرشار از ویتامین های گروهB و امگا۳ می باشد که باعث رطوبت رسانی و کاهش چین و چروک پوست می شود. فرمولاسیون شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون به علت اثرات آنتی اکسیدانی بالایی که دارد از پوست در مقابل آلودگی ها و اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و باعث بهبود کیفیت ظاهری، شفافیت و لطافت پوست می شود. بعد از استفاده از شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون طراوت و شادابی را احساس خواهید کرد.

     

     

    خواص شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون

    • پاک کردن تمام آلودگی‌ها و چربی اضافی پوست از روی پوست بدن
    • ایجاد حس طراوت، تازگی و شادابی در پوست بدن
    • مناسب استفاده برای انواع  پوست
    • دارای خاصیت نرم کنندگی و لطافت بخشی پوست
    • دارای روغن نارگیل، روغن سویا و پروتئین شیر 
    • محافظت از پوست در مقابل آلودگی ها و اشعه های مضر خورشید
    • با رایحه بسیار دلپذیر نارگیل

     

     

    فواید شیر برای پوست چیست؟

    شیر منبعی غنی از  املاح معدنی و ویتامین‌ها می باشد. شیر از خشکی، چروک و اگزمای پوست جلوگیری می‌کند. یکی از ترکیبات مفید و تاثیرگذار موجود در شیر اسید لاکتیک است. که به نرم شدن و لطافت پوست کمک های بسیار زیادی می‌کند. به همین علت است که در ساختار بسیاری از محصولات مراقبتی، آرایشی و بهداشتی از شیر استفاده می‌شود. شیر به علت داشتن پروتئین بالا باعث سفتی و بهبود افتادگی پوست می شود و از بروز چین و چروک جلوگیری می‌کند. شیر خاصیت رطوبت‌ رسانی فوق‌العاده‌ برای پوست دارد و از بروز خشکی پیشگیری می‌ کند. 

     

     

    چه شامپو بدنی برای پوست خشک خوبه؟

    طبق تحقیقاتی که انجام شده، بهترین شامپو بدن برای افرادی که پوست خشکی دارند، شامپو بدن باید دارای مواد مغذی و مرطوب کننده باشد، تا بتواند سلول های بافت حساس و خشن پوست را نرم کند و به آن آسیب نرساند. شامپو بدنی که انتخاب و خریداری می شود، باید مانند سلاحی برای مقابله با خشکی پوست مبارزه کند و شرایط پوست شما را بدتر نکند. اگر برای شستشوی پوست های خشک از شامپوهای مخصوص استفاده کنید، می توانید به پوستتان کمک کنید تا بهتر دیده شود و سلامت خود را حفظ کند. 

    نکته ای که برای شستشوی پوست خشک وجود دارد این است که: برای دریافت بهترین نتیجه، مدت زمان زیر دوش بودن را کم کنید و به هیچ عنوان از آب داغ استفاده نکنید. آب داغ خشکی پوست را بیشتر می کند و در بلند مدت تاثیرات بدی روی پوست می گذارد. بنابراین سعی کنید همیشه با آب ولرم استحمام کنید و شامپوی بدن مناسب پوست خشک بزنید. بعد از استحمام نیز برای مراقبت بیشتر، استفاده از یک کرم مرطوب کننده قوی و یا روغن بدن را فراموش نکنید.

     

     

    آیا شامپو بدن برای صورت خوب است؟

    بسیاری از افراد برای شستشوی پوست صورت خود از شامپو بدن استفاده می کنند، اما باید بگوییم با این کار درصد خطر مبتلا شدن به خشکی پوست و مسدود شدن منافذ پوست صورت بسیار افزایش پیدا می کند.

     

     

    تفاوت شامپو بدن با صابون چیست؟

    همان طور که می دانید صابون‌ها و شامپو‌های بدن عملکرد یکسانی دارند. یعنی هر دو محصول آلودگی ها، گرد و غبار و چربی های اضافی پوست را از سطح پوست بدن پاک می‌کنند؛ اما نکته ای که در تفاوت اصلی آن‌ها وجود دارد، ترکیبات این محصولات و مکانیسم از بین بردن آلودگی ها می باشد.

    صابون‌ها اصولا با حل کردن آلودگی ها روی سطح پوست عمل می‌کنند. عرق بدن انسان و آلودگی های محیطی با چربی طبیعی بدن مخلوط می‌شوند و روی پوست تجمع پیدا می کنند، در نتیجه مکانی مناسب برای پرورش انواع باکتری‌ها می شود.

    شامپوهای بدن نیز از مکانیسم شستشوی یکسانی برای تمیز کردن پوست بدن استفاده می‌کند؛ اما دارای ترکیباتی هستند که به درمان بیماری‌های شایع پوستی کمک بسیاری می‌کنند. خشکی شدید پوست، بسته شدن منافذ و پوسته پوسته شدن را می‌توان با استفاده از شامپو بدن درمان کرد. شامپوهای بدن دارای ترکیباتی هستند که رطوبت پوست را تامین می کنند و از آنجا که به پوست بدن نمی‌چسبند، پوست‌ را بدون تزریق مواد مرطوب‌ کننده به سادگی تمیز می‌کنند.

     

     

    روش استفاده از شامپو بدن شون

    • قبل از استفاده از شامپو بدن شون، پوست را کاملا با آب مرطوب کنید.
    • سپس به مقدار کافی از شامپو بدن کرمی شیر نارگیل شون را به وسیله لیف و یا به صورت مستقیم روی بدن ماساژ دهید.
    • بعد از یک دقیقه به طور کامل آبکشی کنید. 
    • در صورت تماس شامپو با چشم، با آب فراوان شستشودهید.

     

     

     شرایط نگهداری

    • در جای خنک و دمای کمتر از ۳٠ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • به دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا