در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو تقویت کننده و ضدریزش موی چرب سریتا - 200 میلی لیتر

    Cerita Anti Hair Loss Shampoo For Greasy Hairs 200ml

    شناسه محصول: 6262863400098
    شناسه محصول: 6262863400098
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    125٬000
    94٬000 31٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو چرب سریتا با پاکسازی عمیق پوست سر از آلودگی و چربی علاوه بر تمیز نگه داشتن سر سبب تنظیم ترشح چربی سر می شود. این شامپو با تقویت ریشه موها از ریزش آن ها جلوگیری کرده و تحریک کننده رشد فولیکول های مو می باشد.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو تقویت کننده و ضدریزش موی چرب سریتا - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو چرب سریتا با پاکسازی عمیق پوست سر از آلودگی و چربی علاوه بر تمیز نگه داشتن سر سبب تنظیم ترشح چربی سر می شود. این شامپو با تقویت ریشه موها از ریزش آن ها جلوگیری کرده و تحریک کننده رشد فولیکول های مو می باشد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو سریتا مناسب شستشو و پاکسازی کننده موهای چرب است و برای کنترل و جلوگیری از ریزش موهایی که بر اثر چربی زیاد ریزش دارند، بسیار مناسب می باشد.

     شامپو سریتا با کمک عصاره های گیاهی در فرمولاسیون خود، باعث خون رسانی به کف سر شده و ریشه و فولیکول موها را تقویت و تغذیه می‌کند.

     

     

     ویژگی شامپو تقویت کننده و ضد ریزش موی چرب سریتا

    •  کمک به متعادل نگه داشتن ترشح چربی و سبوم پوست سر
    •  کمک به پاکسازی عمقی آلودگی های پوست سر
    • کمک به جلوگیری از ریزش موها بر اثر چربی پوست سر
    •  کمک به خون رسانی و اکسیژن رسانی به فولیکول مو ها
    •  تحریک کننده رشد موهای سر
    •  کمک به ایجاد حس خنکی و شادابی ساقه موها
    •  کمک به نرمی و لطافت ساقه موها

     

     

     نحوه مصرف شامپو تقویت کننده موی چرب سریتا

    برای استفاده از شامپو موهای چرب سریتا، ابتدا موها را مرطوب کرده و نسبت به حجم موها مقدار مناسبی از محتویات شامپو روی موها قرار داده و توسط نوک انگشتان ۲ تا ۳ دقیقه کف شامپو روی مو موها را به خوبی ماساژ دهید، پس از گذشت این زمان موها را به طور کامل آبکشی کنید

    در صورت نیاز به پاکسازی موها می توانید این دستورالعمل را دوباره تکرار نمایید.

     

     

    هشدار

    شامپو موهای چرب سریتا مناسب مصرف روزانه است.

    در صورت تماس اتفاقی و برخورد کف شامپو با چشم‌ها، صورت را با آب فراوان شستشو دهید.

     حتما دقت کنید که کف شامپو ۲ الی ۳ دقیقه روی موها به خوبی ماساژ داده شود تا از تمامی خواص شامپو سریتا می توانید از ماسک مو روغن های تقویت کننده سریتا در کنار شامپو سریتا استفاده کنید.

     شامپو سریتا را حتماً در دمای ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد و دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.

     

     

     ترکیبات شامپو تقویت کننده موی چرب سریتا

     عصاره رزماری

     یکی از پر خاصیت ترین عصاره های گیاهی برای تقویت ریشه و فولیکول موها، عصاره رزماری است، که حاوی امگا ۶ بوده و می تواند ریشه موها را به خوبی تقویت و تغذیه نماید. عصاره رزماری سرشار از ماده آنتی اکسیدانی است که می تواند از سلامتی و زیبایی موها در برابر عوامل مخرب رادیکال های آزاد و نور مضر خورشید به خوبی محافظت کند. رزماری یک گیاه رطوبت رسان و آبرسان به پوست سر و موها می باشد و باعث نرمی و لطافت موها می شود.

     

    عصاره بابونه

     عصاره بابونه به دلیل دارا بودن ماده بیزابولول، خاصیت ضد التهابی داشته و می‌تواند از التهابات پوست سر در برابر خارش پوستی و یا ریزش مو بر اثر التهابات پوست سر جلوگیری کند. عصاره بابونه حاوی ویتامین ای، بوده که می تواند ریشه موها را تقویت کرده و باعث رشد مجدد موهای آسیب دیده و فولیکول های از دست رفته نیز باشد. عصاره بابونه یک عصاره قوی ضد ریزش موها می باشد.

     

    عصاره مریم گلی

     این عصاره گیاهی روی پوست سر باعث افزایش گردش خون می‌شود و ریشه موها را خون رسانی می کند، در نتیجه ریشه موها تقویت شده و رشد خوبی خواهد داشت. عصاره این گیاه می‌تواند به رشد مجدد موهای آسیب دیده و یا از دست رفته کمک فراوانی کند و رشد موها را تقویت بخشد و باعث پاکسازی عمیق پوست سر می شود.

     

    عصاره گزنه

    یک عصاره گیاهی قوی برای جلوگیری از ریزش موها است و به دلیل اینکه سرشار از ویتامین ب و منیزیم است، می تواند ریشه موها را به خوبی تقویت کند. عصاره گزنه باتوجه به وجود ویتامین ث، باعث متعادل نگه داشتن چربی پوست سر شده و از ریزش موها بر اثر چربی پوست سر جلوگیری می‌کند.

     

     عصاره فلفل نعنایی

     روغن و عصاره فلفل نعنایی،به آسانی در قالب ترکیبات شوینده و مراقبتی می‌تواند به عمق سلول های پوست سر نفوذ کند و باعث تحریک و رشد موها شود. عصاره فلفل نعنایی باعث استحکام بخشیدن و ضخامت بخشیدن به ساقه موها می شود.

     

     

     

     

     

     

     سوالات متداول

     

     فواید مصرف شامپو موهای چرب چیست؟

    پوست و موهایی که بیش از حد نیاز و بیش از حد نرمال سبوم و چربی ترشح می کنند، به موهای چرب مشهور هستند.

     محصولاتی که بتواند این سبوم و چربی‌های ترشح شده را کنترل کنند و در حد نرمال نگه دارند و در ضمن پاکسازی عمقی پوست، بتواند موهایی نرم و لطیف را نگهداری کنند، شامپو موهای چرب می نامند.

     شامپو موها های چرب، حاوی مواد حالت دهنده کمی است و موها را سنگین و بدحالت نگهداری نمی کند و اغلب دارای عصاره های گیاهی است که باعث می‌شود به ریشه موها این خواص نفوذ کرده و باعث مستحکم تر شدن فولیکول موها می شود.

     ساختار ساقه موها بر اثر چربی زیاد پوست نازک و کم پشت می شود، شامپو موهای چرب می‌تواند با کمک فرمولاسیون خود باعث ضخیم شدن ساقه موها شده و موها را پرپشت تر نشان می دهد.

     

     

     آیا شامپو موهای چرب سریتا باعث ریزش مو می شود؟

    شامپو موهای چرب سریتا دارای عصاره ی رزماری و عصاره گیاهی گزنه است و می‌تواند به راحتی ریشه موها را تقویت کند و با کمک افزایش گردش خون در پوست سر باعث استحکام بخشیدن به موها شده و از ریزش موها نیز جلوگیری می کند.

     در روزها و دوره اول مصرف شامپو سریتا، به صورت ناگهانی و شدید موهایی که سست شده اند و یا آماده ریزش هستند از پوست سر جدا شده و شاهد ریزش شدید مو ها خواهید بود اما در روزهای آتی از ریزش خبری نیست و ریشه ها مستحکم شده، موها تقویت و تغذیه شده و به راحتی از پوست جدا نمی شود.

     

     

    آیا شامپو موهای چرب برای موهای رنگ شده مناسب است؟

     موهای رنگ شده و دکلره شده بر اثر تماس مواد شیمیایی آسیب دیده‌اند و آب میان بافتی ساقه موها به کلی گرفته شده است و نیازمند رطوبت و آبرسانی عمقی بوده و یک نرم و لطیف کننده حرفه‌ای را می‌طلبد اما شامپو موهای چرب باعث کاهش چربی پوست و موها شده و مواد نرم‌کننده کمی را در ترکیبات خود قرار داده است.

     می بایست برای شستشوی موهای رنگ شده و تثبیت کننده رنگ موها از شامپو مناسب موهای رنگ شده سریتا استفاده کرد در نتیجه شامپو موهای چرب سریتا مناسب شستشوی این نوع از موها نخواهد بود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا