در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل - 250 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6263048300066
    شناسه محصول: 6263048300066
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Stem Cell Dry Dandruff Theraphy Shampoo

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل - 250 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    Stem Cell Dry Dandruff Theraphy Shampoo
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل می تواند با جلوگیری از خارش و التهاب پوست سر، شوره سر را کاهش داده بدون این که باعث آسیب به پوست سر و ایجاد خشکی روی آن شود. این محصول برای حفظ میکروارگانیسم های مفید پوست سر از مواد پری بایوتیک در ترکیبات خود بهره مند می باشد.

    این شامپو برای مصرف روزانه مناسب بوده چرا که علاوه بر فرمولاسیون عالی و ملایم خود، عاری از هر گونه مواد شیمیایی مضر می باشد.

    ترکیبات به کار رفته شده در این محصول گیاهی بوده و به عنوان یک اختراع به ثبت رسیده است و می تواند به عنوان یک شامپوی مناسب برای افرادی که موهای خود را رنگ،  دکلره و یا کراتیه کردن مورد استفاده قرار گیرد.

    معمولا در هنگام استفاده از شامپو، موها به خوبی کف کرده چرا که در ترکیبات آن ها از سولفات استفاده شده است و می توان گفت پس از آب بخش عمده ترکیبات اغلب شامپوها را تشکیل داده است.

    معمولا افرادی که از شامپوهای بدون سولفات استفاده می کنند ناراضی بوده و معتقدند بعد از استفاده از این شامپوها علاوه بر این که موها به خوبی کف نمی کنند باعث ایجاد گره در بین آن ها نیز می شود و موها حالت خوبی به خود نمی گیرند. این در حالی است که استفاده از شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل به دلیل این که هیچ گونه آسیبی به پوست سر وارد نکرده و باعث می شود خشکی روی آن ایجاد نشود می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که دارای موهای خشک و شوره دار بوده تا بتوانند با مصرف این محصول از شدت خارش، التهاب و شوره سر خود تا حد بسیار زیادی بکاهند.

    شامپو ضد شوره استم سل از ساختار خود 10 عامل مضر نظیر سولفات و پارابن را حذف کرده است و عناصر کاملا طبیعی نظیر آلوئه ورا و روغن درخت چای را جایگزین آن ها کرده است تا بتواند با کیفیت بهتری باعث جلوگیری از شوره سر شود.

    در ترکیبات این شامپو نیز از پروکتون اولامین به دلیل داشتن خاصیت ضد قارچی و همچنین آلفا گلوکان الیگوساکارید به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتری های مضر استفاده شده است و با توجه به این دو ترکیب مهم می تواند تمامی قارچ ها و باکتری های مضر روی پوست سر را از بین ببرد. لازم به ذکر است که این شامپو با باکتری های مفید روی سر کاملا هماهنگ بوده و آن ها را حفظ می کند.

     

     

    ویژگی های شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل:

    • دارای ترکیبات گیاهی و مواد مؤثره طبیعی
    • دارای مواد پری بایوتیک در جهت حفظ میکروارگانیسم های مفید
    • کاهش خارش، التهابات پوستی و شوره سر
    • مانع از ایجاد مجدد شوره
    • محافظت از رطوبت طبیعی پوست و مو
    • حاوی عصاره آلوئه ورا و روغن درخت چای
    • نابود کردن قارچ و باکتری های مولد شوره
    • حفظ باکتری های مفید روی سر
    • شانه پذیری عالی موهای
    • حالت دهنده و درخشان کننده موها
    • فرمولاسیون ملایم و مناسب برای مصرف روزانه
    • فاقد سولفات و پارابن

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موهای خود را مرطوب کرده و مقدار مناسبی از شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل را در کف دستان ریخته و به موهای خود بمالید. سپس آب را به مقدار کمی به آن اضافه کرده و به نرمی پوست سر را ماساژ دهید. پس از گذشت 2 الی 3 دقیقه به خوبی و با آب فراوان آبکشی کنید.

     

     

    هشدار مصرف:

    • در صورتی که پس از استفاده پوست سر شما دچار خارش و التهاب شد مصرف آن را قطع کرده و به پزشک مراجعه نمایید.

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    آیا سولفات موجود در شامپوها باعث آسیب به مو می شوند؟

    بله. استفاده روزانه از شامپوهای معمولی که در ترکیبات خود سولفات را داشته اند می تواند در طول یک باعث تغییر رنگ و ضخامت موهای شما شده و در طول یک سال موهای شما را به کلی نابود کنند. رسوب مواد سولفات می توانند باعث ایجاد حساسیت و التهاب های فصلی می شوند. بنابراین در صورتی که هر روز به حمام می روید بهتر است برای شستن و تمیز کردن موهای خود از شامپوهایی استفاده کنید که بدون سولفات می باشند. با این کار علاوه بر این که مانع از آسیب به مو می شوید به موهای خود تمیزی و درخشندگی فوق العاده ای می بخشید. برای این منظور استفاده از شامپو ضد شوره موهای خشک استم سل که ملایمت آن 20 برابر شامپو بچه می باشد را به شما پیشنهاد می دهیم.

     

     

    پوست خشک چگونه باعث ایجاد شوره در سر می شود؟

    در افرادی که دارای پوستی خشک می باشند به دلیل این که پوست آن ها نمی تواند سبوم و روغن طبیعی مورد نیاز را تولید کند و قابلیت و توانایی حفظ رطوبت خود را ندارد لایه بالایی آن در اثر خشکی زیاد ترک می خورد و سپس به صورت پوسته پوسته های ریز می ریزد. در این شرایط فرد که از خشکی بیش از حد پوست سر خود رنج می برد، در همان ناحیه احساس خارش کرده و متوجه التهابات و دانه کوچک در کف سر خود می شود و پوسته های ریز و درشت را بر روی شانه و لباس خود می بیند.

     

     

    چند بار در در هفته می توانیم از شامپو ضد شوره استفاده کنیم؟

    تعداد دفعات مصرف شامپوهای ضد شوره به عواملی نظیر نوع پوست اعم از چرب، خشک یا معمولی، کوتاهی و بلندی قد موها و همچنین نوع شوره و عامل اصلی ایجاد و تشکیل آن بر روی سر بستگی داشته و فرد می تواند با توجه به عوامل گفته شده ، روزی یک بار تا چند بار در هفته از این شامپوها استفاده کند. علی رغم این که استفاده روزانه از این نوع شامپوها بیشتر شایع شده است اما استفاده از آن ها دو مرتبه در هفته روش مطمئن تری می باشد.

     

     

    آیا شستن موهای سر با آب داغ می تواند باعث ایجاد شوره شود؟

    بله. شستن موهای سر با آب داغ به دلیل این که باعث شده پوست سر خشک شود می تواند از عوامل ایجاد شوره نیز محسوب شود. لازم به ذکر است که باید در تعداد دفعات شستشو نیز اعتدال رعایت شود تا علاوه بر جلوگیری از تشدید شوره، درمان به راحتی صورت گیرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا