در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک D دئودراگ - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6261111192921
    شناسه محصول: 6261111192921
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    150٬500
    120٬500 30٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک دئودراگ از شوره، خارش، التهاب و پوسته ریزی کف سر جلوگیری کرده و با لایه برداری پوست سبب درمان شوره های مقاوم به درمان و لطافت و سلامت موها می شود. این شامپو حاوی عصاره های گیاهی و سالیسیلیک اسید 3 % است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک D دئودراگ - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک دئودراگ از شوره، خارش، التهاب و پوسته ریزی کف سر جلوگیری کرده و با لایه برداری پوست سبب درمان شوره های مقاوم به درمان و لطافت و سلامت موها می شود. این شامپو حاوی عصاره های گیاهی و سالیسیلیک اسید 3 % است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک D دئودراگ حاوی 3 % سالیسیلیک اسید بوده و ضد خارش است و به دلیل داشتن خواص آنتی باکتریال و آنتی فونگال، شوره های مقاوم به درمان را کنترل می کند.

    این محصول برای درمان شوره سر، خارش، چربی و پوسته ریزی کف سر که همان درماتیت سبوره می باشد فرموله شده است. همچنین این شامپو دارای اثرات ضد قارچی می باشد بنابراین قادر است مانع از رشد انواع ضایعات قارچی بشود.

    در ترکیبات این محصول از سالیسیلیک اسید استفاده شده است که این ماده به دلیل داشتن خاصیت لایه برداری، باعث از بین رفتن سلول های مرده ناشی از پوسته ریزی شده و همچنین قادر است خارش و التهابات پوست سر را مهار کند.

    در اثر لایه لایه شدن طبقه شاخی پوست سر، به طور طبیعی لایه های شاخی قدیمی این ناحیه از بین رفته و جای خود را به لایه های جدید می دهند. معمولا در حالت عادی این سلول ها می توانند طی 20 الی 30 روز رشد کرده و به صورت سلول های مرده از سطح پوست جدا شده و به بیرون ریخته شوند.

    حالا اگر شرایطی پیش آید که سرعت  این روند به صورت غیر عادی افزایش پیدا کند، تعداد سلول های مرده نیز زیاد می شود و با کمک چربی و ترشحات دیگر پوست، باعث ایجاد شوره سر می شوند. با توجه به این که شوره سر امری شایعی می باشد افراد و برخی از متخصصان آن را امری عادی تلقی می کنند ولی نباید از این مشکل پوستی غافل شد و می بایست نسبت به درمان آن هر چه زودتر اقدام کرد.

     

     

    مواد مؤثر در ترکیبات این محصول:

    سالیسیلیک اسید:

    اسید سالیسیلیک می تواند ماده چسباننده بین سلولی که باعث متصل کردن پوسته ها در لایه شاخی می شوند و پوسته ریزی را سرعت می بخشند و سست شدن کراتین را به همراه دارد را از طریق حل کردن از بین ببرد. این اثر کراتولیتیک دارو امکان این را دارد که یک اثر ضد قارچی را از خود بر جای بگذارد، چرا که رشد قارچ ها از طریق برداشت استراتوم کورنئوم ضعیف می شود. اسید سالیسیلیک همچنین اثر ضد عفونی کننده ی خفیفی را دارا می باشد.

     

    عصاره برگ رزماری:

    این گیاه ارزش غذایی بسیار بالایی دارد و همچنین دارای خواص ضد التهابی می باشد و می تواند شوره سر افراد را به طور کاملا مؤثر درمان کند. رزماری با تحریک کیسه های ترشحی موجود در پوست سر و همچنین افزایش گردش خون در همان ناحیه، باعث کاهش ریزش مو می شود.

     

    عصاره برگ ختمی:

    عصاره برگ ختمی دارای انواع ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی می باشد که علاوه بر تقویت پوست و موی سر، می تواند حلقه های خشک مو را مرطوب کرده و به نرم شدن و آزاد شدن سریعتر آن ها کمک کند. این گیاه همچنین خواص ضد عفونی کننده و ضد قارچی دارد و می تواند شوره سر را به خوبی درمان کند.

     

    روغن درخت چای:

    این روغن خاصیت ضد قارچی و ضد باکتریایی داشته و می تواند از تجمع پوست های مرده بر روی سر جلوگیری کرده و شوره سر را درمان کند. همچنین پس از درمان شوره سر که مانعی برای رشد موهای شما بود، می تواند باعث افزایش رشد مو نیز شود.

     

     

    ویژگی های شامپو ضد شوره درماتیت:

    • از بین برنده خارش، التهاب و پوسته ریزی
    • مهار شوره های مقاوم به درمان
    • دارای خواص آنتی باکتریال و آنتی فونگال
    • دارای خاصیت لایه برداری
    • حاوی عصاره های گیاهی و سالیسیلیک اسید 3 %
    • افزایش درخشندگی و لطافت مو

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موها را خیس کرده و به مقدار کافی از شامپو ضد شوره درماتیت را بر روی سر ریخته و به خوبی ماساژ دهید. سپس به مدت 2 الی 3 دقیقه اجازه دهید کف به دست آمده بر روی موی سر باقی بماند و در نهایت با آب ولرم آبکشی نمایید.

    از شامپو ضد شوره درماتیت سبوروئیک دئودراگ تا کنترل و بهبود، به تعداد 4 بار در هفته و پس از آن 2 بار در هفته استفاده شود.

     

     

    هشدار مصرف:

    • محصول را در محیطی خشک و در دمایی بین 5 الی 35 درجه سانتی گراد قرار دهید.
    • شامپو را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.
    • شامپو نباید با چشم تماس داشته باشد.
    • استفاده این محصول برای کودکان زیر 3 سال ممنوع می باشد.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    علائم بیماری درماتیت سبوروئیک چیست؟

    با توجه به این که شایع ترین دلیل شوره ی سر بیماری درماتیت سبوروئیک می باشد نشانه هایی نظیر قرمزی و چربی پوست سر که با پوسته پوسته هایی به رنگ سفید و زرد همراه است را از خود نشان می دهد. این علائم علاوه بر پوست سر می تواند در نواحی دیگری از بدن که دارای غدد چربی فعال هستند نظیر: پشت گوش ها، ابروها، دو طرف بینی، زیر بغل، روی سینه ها و ناحیه کشاله ران خود را نشان دهند.

     

     

    در انتخاب شامپو ضد شوره باید به چه نکاتی توجه شود؟

    باید به علت پدید آورنده ی شوره سر، نوع مو و همچنین مواد مؤثره موجود در شامپو توجه شود. چرا که در هر یک از شامپوهای ضد شوره، ماده مؤثری وجود دارد که برای یک علل خاص می توانند به صورت مؤثر و مفید عمل کنند. بنابراین انواع شامپو ضد شوره برای علل مختلف شوره سر نظیر تحریک پذیری، خشکی و تجمع سلول های مرده  در بازار عرضه شده است.

     

     

    آیا مصرف شامپو ضد شوره همزمان با شامپو نرم کننده اشکالی داره؟

    با توجه به این که برخی از نرم کننده ها باعث می شوند ترکیبات شامپوهای ضد شوره بر روی پوست سر اثر نکرده و تلاشتان را ضایع کند بهتر است از نرم کننده ای استفاده کنید که با شامپوی انتخابی شما کاملا هماهنگ بوده و متناسب با نوع شامپوی شما طراحی شده باشد.

     

     

    سالیسیلیک اسید چه نوع شوره ای را درمان می کند؟

    اگر علت به وجود آمدن شوره سر در پوست سر شما، تجمع سلول های مرده پوست باشد بهتر است از شامپوهای ضد شوره حاوی سالیسیلیک اسید برای درمان این عارضه استفاده کرد چرا که این مواد به عنوان یک لایه بردار پوستی عمل کرده و می تواند پوسته های موجود در پوست سر را از بین ببرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا