در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو ضد شوره پوست سر چرب و معمولی نوپری بازول جی نوپریت - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6261111197148
    شناسه محصول: 6261111197148
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    220٬000
    165٬000 55٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Noprit Anti-Dandruff Shampoo Nopri Bazole

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو ضد شوره پوست سر چرب و معمولی نوپری بازول جی نوپریت - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    Noprit Anti-Dandruff Shampoo Nopri Bazole
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو ضد شوره نوپری بازول جی نوپریت حاوی ترکیباتی قوی نظیر کلیمبازول می باشد که می تواند طی یک دوره 3 الی 4 ماهه شوره سر را درمان کرده و با مهار چربی پوست سر، سایر بیماری های قارچی سر را به صورت موضعی نیز از بین ببرد.

    شوره سر که در دو نوع خشک و چرب بر روی پوست سر دیده می شوند در اثر عوامل مختلفی به وجود می آیند که قارچ ها می توانند مهم ترین عامل آن باشند. برای از بین بردن شوره سر می توان از  شامپو ضد شوره نوپری بازول جی نوپریت استفاده کرد چرا که در این شامپو، داروی ضد قارچی به نام کلیمبازول به کار برده شده است که به دلیل سرعت و قدرت بالای آن برای نابود کردن شوره سر، این محصول را نسبت به محصولات مشابه در برابر شوره سر ایمن تر کرده است.

    برای دستیابی به نتیجه مطلوب می بایست دوره درمان آن را کامل کنید یعنی حداقل استفاده از این محصول برای درمان، 2 تا 3 ماه می باشد که باید کامل شود. برای این که از بازگشت شوره سر جلوگیری کنید می توانید روزانه از شامپوی ملایم تری نظیر نوپیری پیروکس استفاده نمایید.

     

     

    ترکیبات شامپو ضد شوره نوپری بازول جی نوپریت:

    کلیمبازول:

    کلیمبازول به عنوان یک داروی ضد قارچ موضعی می باشد که می تواند عفونت های قارچی پوست سر نظیر شوره سر و اگزما را از بین برده و مانع از بازگشت مجدد آن ها شود.

     

    پونه کوهی:

    روغن پونه کوهی سرشار از ترکیبات آنتی اکسیدانی نظیر کارواکرول و تیمول می باشد و به همین دلیل می توان آن را یک ضد ویروس قوی دانست که می توانند ویروس های هرپس سمپلکس را در عرض 1 ساعت نابود کنند. این گیاه به دلیل داشتن خاصیت ضد باکتریایی قوی خود، از رشد باکتری هایی که عفونت را به وجود می آورند جلوگیری می کند. این گیاه همچنین دارای ترکیبات آنتی اکسیدانی بوده بنابراین می تواند التهابات بدن را کاهش داده و باعث درمان ریزش مو و شوره سر شود.

     

    آویشن شیرازی:

    از عصاره گیاه آویشن شیرازی می توان برای درمان ریزش مو و موخوره استفاده کرد. در این گیاه مواد مغذی زیادی وجود داشته که می تواند باعث تقویت ریشه مو شده و با بالا بردن میزان گردش خون در کف سر می تواند به رشد موها کمک کند. از دیگر خواص این گیاه می توان به خاصیت ضد باکتریایی آن اشاره کرد که می تواند علاوه بر پاکیزی موها، شوره سر را نیز درمان کند.

     

    عصاره پرسیاوشان:

    پرسیاوشان را می توان یک گیاه دارویی دانست که اثرات مهمی در رویش مجدد مو، تقویت و محکم کردن ریشه مو و رشد سریع موها دارد. این گیاه همچنین می تواند در درمان شوره سر مورد استفاده قرار بگیرد. عصاره پرسیاوشان تأثیر بسزایی در کنترل و مهار چربی پوست سر داشته و می تواند با مهار آنزیم 5_ آلفاردوکتاز، ریزش مو ناشی از تغییرات هورمونی را کاهش دهد.

     

    عصاره چای سبز:

    از چای سبز برای ترمیم ریشه مو تا نوک آن استفاده می شود. این گیاه دارای ویتامین B می باشد که باعث مرطوب شدن موها شده و علاوه بر تمیزی موها از ایجاد موخوره جلوگیری می کند. ویتامین E موجود در این گیاه باعث نرم شدن و درخشان شدن موها می شود. این گیاه همچنین خاصیت ضد التهابی داشته ومی تواند عفونت های پوست سر نظیر شوره سر را از بین ببرد و با محافظت کردن از فولیکول های مو باعث تقویت و رشد بهتر موها می شود. یکی دیگر از ترکیبات فوق العاده ی این گیاه کافئین می باشد که می تواند مانع از تولید هورمون دی هیدروتستوسترون شود در نتیجه با استفاده از آن می توان از طاسی سر در امان ماند. چای سبز می تواند با تغذیه رسانی به موها، جریان خون در پوست سر را افزایش داده و با اکسیژن رسانی به موها از ریزش آن ها جلوگیری می کند.

     

    آمونیوم لورت سولفات:

    با اضافه شدن شوینده های ملایمی نظیر آمونیوم لورت سولفات به تمامی شامپوهای نوپریت، شوینده هایی مانند سدیم لوریل اتر سولفات و سدیم لوریل سولفات از ترکیبات این محصولات حذف شده اند. بنابراین می توان اطمینان داشت با استفاده از این شامپوها، از تحریکات و خارش های احتمالی پوست سر در امان بود.

     

    ترکیب phytodermina-s:

    این ترکیب حاصلی از پروتئین سویا و گوگرد می باشد که می تواند سلول های فولیکول را تغذیه کرده و همچنین با تنظیم ترشح چربی و سبوم، چربی پوست سر را کاهش دهد. این ترکیب دارای خواص کمی از کراتولیتیک و آنتی سپتیک می باشد.

     

    اسید سالیسیلیک:

    این ترکیب دارای خواص آنتی باکتریال، لایه بردار، کراتولیتیک و ضد آکنه بوده و می تواند با مهار چربی و پوسته ریزی، از ایجاد شوره سر جلوگیری کند.

     

     

    ویژگی های شامپو ضد شوره نوپری بازول جی نوپریت:

    • فاقد SLS و SLES به دلیل کاهش تحریکات پوستی
    • کنترل و بهبود موضعی بیماری های قارچی سر
    • جلوگیری از خارش و پوسته ریزی
    • کنترل و تنظیم چربی کف سر
    • مناسب برای پوست سر چرب تا معمولی
    • ایمن و قابل استفاده برای کودکان و بانوان باردار و شیرده
    • تثبیت کننده رنگ مو

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موها را خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو ضد شوره را بر روی موها مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا کف کند. چند دقیقه زمان دهید تا شامپو بر روی موها بماند و سپس آبکشی کنید. در صورتی که احساس کردید نیاز به شستشوی مجدد دارید این کار را تکرار کنید.

     

     

     

    هشدار مصرف:

    • این محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
    • پس از استفاده از این شامپو، درب بطری آن را بسته و در دمایی معتدل نگهداری کنید.
    • این شامپو نباید با چشم ها تماس داشته باشد، در صورت تماس باید فورا چشم ها را با آب فراوان شستشو دهید.
    • در صورتی که پس از مصرف این شامپو، دچار حساسیت شدید مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    آیا شوره سر واگیردار است؟

    در صورتی که عفونت ناشی از قارچ، باعث ایجاد شوره روی سر شما شده باشد امکان دارد این عفونت از فردی به فرد دیگر منتقل شود. بنابراین برای جلوگیری از این انتقال باید از تمامی وسائلی که با مو در تماس هستند نظیر حوله، کلاه، روسری و شانه به صورت جداگانه استفاده کرد.

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا