در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص تقویت کننده بانوان پریناتال فرمولا نچرال ورد - 30 عددی

    شناسه محصول: 6262308101696
    شناسه محصول: 6262308101696
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Natrual World Prenatal Formula - 30 Tabs

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص تقویت کننده بانوان پریناتال فرمولا نچرال ورد - 30 عددی
    نقد و بررسی
    Natrual World Prenatal Formula - 30 Tabs
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    دوران بارداری از جهت حفظ سلامتی مادر و جنین دوران بسیار حساسی می باشد. بانوان باردار و شیرده در طول این دوران ممکن است با کمبود انواع ویتامین ها مواجه شوند زیرا به ویتامین و املاح معدنی بیشتری نیاز دارند. کمبود ویتامین ها و املاح معدنی در بدن مادران باردار و شیرده عوارض جبران ناپذیری مانند: کاهش انرژی برای فعالیت های روزانه، درد مفاصل، تاری دید، ریزش مو و ... را به وجود می‌آورد. یکی دیگر از عوارضی که در طول این مدت در بدن مادران بروز می کند، کم خونی ناشی از فقر آهن است که می توان با  استفاده از انواع مکمل های رژیمی غذایی مناسب نیازهای خود را به انواع ویتامین ها و املاح مدنی برطرف کنند.

     

     

     قرص تقویت کننده بانوان پریناتال فرمولا نچرال ورلد

     

     تقویت کننده پریناتال فرمولا یک مکمل رژیمی غذایی است که با کمک به تامین انواع ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن، تامین کننده انرژی روزانه بانوان می باشد. توصیه می شود بانوان باردار از ماه چهارم به بعد از این مکمل ویتامینه استفاده کنند که علاوه بر برطرف شدن کم خونی از نقص لوله عصبی در جنین نیز جلوگیری کنند. این قرص تقویت کننده حاوی ویتامین‌های گروه ب، آ، ای، ث و اسید فولیک می‌باشد. املاح معدنی در ترکیبات قرص پریناتال مانند کلسیم، آهن و زینک میزان مورد نیاز بدن بانوان، به این املاح را برطرف می کند.

     

     ویژگی قرص تقویت کننده بانوان پریناتال  

     

    کمک به رفع و درمان کم خونی در بانوان 

    تامین کننده انرژی مورد نیاز بدن بانوان باردار و شیرده

    تامین کننده ویتامین و املاح معدنی مورد نیاز در بارداری و شیردهی

    کمک به تامین سلامتی استخوان ها و دندان های بانوان

    کمک به حفاظت سلامتی پوست و مو بانوان 

    تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن بانوان

    تقویت بینایی و سیستم عصبی جنین

     

    ترکیبات ویتامینه قرص تقویت کننده پریناتال چیست؟

     

     ویتامین آ

    ویتامین آ، یک ویتامین محلول در چربی است بدن مقدار نیاز خود را از این ویتامین استفاده کرده و مازاد میزان مصرفی را در کبد ذخیره می کند. ویتامین آ یک ویتامین مورد نیاز برای کمک به بهبود بینایی و تقویت عملکرد  سیستم ایمنی می باشد و در تشکیل رشد استخوان و دندان نقش مهمی را ایفا می کند.

    ویتامین ث

     ویتامین ث، برای کمک به سلامتی پوست و مو بسیار مهم است. ویتامین ث، یک آنتی اکسیدان قوی برای تامین کلاژن پوست می‌باشد و  برای کمک به جذب آهن در بدن بسیار مفید می باشد.

    ویتامین دی

    ویتامین دی، نقش مهمی را در بدن بانوان باردار و شیرده ایفا می کند و باعث تقویت استخوان ها و سلامتی دندان های مادر می شود. ویتامین دی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می گردد. این ویتامین باعث کاهش دردهای قاعدگی و ریزش مو می شود. و در دوران بارداری علائم کمر درد و استخوان درد را کاهش داده و در دوران شیردهی نیز باعث افزایش میزان شیر و افزایش کیفیت شیر می گردد.

     ویتامین ای

     یکی از مهمترین ویتامین های محلول در چربی ویتامین ای است که برای کمک به سلامتی پوست و موها در بدن زنان بسیار حائز اهمیت می باشد. ویتامین ای، با کمک به تقویت سلول های پوستی و ترمیم پوست آسیب دیده باعث سلامتی و زیبایی بانوان می باشد.

     ویتامین ب۱

    ویتامین ب۱، نام دیگر ویتامین تیامین است و محلول در آب است. ویتامین ب۱، با کمک به متابولیسم بدن و تجزیه کربوهیدرات و چربی ها و تبدیل آنها به انرژی در بدن، تامین کننده انرژی روزانه می باشد. ویتامین ب۱ با تاثیر گذاشتن بر سلول های مغزی باعث سلامت مغز و هوشیاری می شود.

     ویتامین ب۲

    ویتامین ب۲، و یا ویتامین ریبوفلاوین باعث تغذیه و تکثیر سلول ها در بدن می‌شود. ویتامین ب۲ با کمک به رفع و درمان سردردهای میگرنی پس از زایمان و یا بارداری باعث تسکین درد شده و با کمک به تولید آنزیم های مورد نیاز بدن به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. ویتامین ب۲ در بدن مادران باردار باعث کاهش بروز اختلالات مادرزادی می گردد.

     ویتامین ب۳

    ویتامین نیاسین نام دیگر ویتامین ب۳، باعث تجزیه پروتئین ها و کربوهیدرات در بدن شده و آنها را به انرژی تبدیل می کند. ویتامین ب ۳ برای رفع افسردگی در دوران بارداری و پس از زایمان مفید می باشد و میزان تهوع و استفراغ های دوران بارداری را نیز کاهش می دهد.

     ویتامین ب۹

    ویتامین ب ۹ را با نام ویتامین فولیک اسید یا فولات میشناسیم، که یک ویتامین مورد نیاز برای سلامتی جنین می باشد. این ویتامین برای تشکیل لوله عصبی جنین و جلوگیری از کم خونی مفید می باشد. ویتامین ب۹ باعث متعادل نگه داشتن عملکرد دستگاه گوارش شده و اثرات کم اشتهایی و سوء تغذیه را در بدن بانوان باردار و شیرده از بین می برد.

    ویتامین ب۱۲

     ویتامین کوبالامین یا همان ویتامین ب ۱۲ با کمک به تولید گلبول قرمز در جریان خون از بیماری کم خونی در بارداری و شیردهی و پس از زایمان جلوگیری می کند. ویتامین ب ۱۲ برای پیشگیری از بیماری‌های ذهنی و مغزی جنین بسیار موثر است و حتما می بایست در رژیم غذایی مادران باردار گنجانده شود.

     

     ترکیبات املاح معدنی قرص پریناتال چیست؟

     

     املاح معدنی با مصرف مکمل های ویتامینه باعث تامین انرژی در بدن می شود املاح معدنی همچون:

     آهن

    آهن یک ماده معدنی در بدن است که به تولید و تکثیر گلبول های قرمز کمک می کند تا اکسیژن مورد نیاز سلول ها و دیگر بافت های بدن را از ریه ها تأمین کند. آهن علاوه بر درمان کم خونی برای کمک به رشد جنین و تقویت سلول های مغزی جنین و همچنین تقویت کیفیت شیر مادر بسیار مهم می باشد.

    زینک

     زینک و یا همان ماده معدنی روی دومین ماده معدنی بسیار مهم بعد از آهن در بدن می باشد. ماده معدنی زینک علاوه بر رشد و تقسیم سلول های بدن، تقویت کننده سیستم ایمنی بدن است. ماده معدنی زینک در حس بویایی و چشایی مادران باردار و شیرده تأثیر مثبت می‌گذارد و باعث حفظ سلامتی پوست و موی زنان باردار و شیرده می شود و از ریزش موهای آن ها جلوگیری می کند.

     

     نحوه مصرف

     

    طبق دستور پزشک، روزانه یک عدد قرص تقویتی پریناتال را همراه غذا و یک لیوان آب میل بفرمایید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا