در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا - 100 گرم

    شناسه محصول: 6260147730961
    شناسه محصول: 6260147730961
    دسته بندی: پاک کننده بدن
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    73٬300
    52٬700 20٬600 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا یک شوبنده غیر صابونی است که دارای دانه های اسکراب می باشد و علاوه بر شویندگی ملایم و صحیح پوست، سبب لایه برداری و از بین بردن لایه های سطحی و مرده پوست شده و جوش های سرسیاه را برطرف می کند. این پن رطوبت و چربی طبیعی پوس...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا - 100 گرم
    نقد و بررسی
    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا یک شوبنده غیر صابونی است که دارای دانه های اسکراب می باشد و علاوه بر شویندگی ملایم و صحیح پوست، سبب لایه برداری و از بین بردن لایه های سطحی و مرده پوست شده و جوش های سرسیاه را برطرف می کند. این پن رطوبت و چربی طبیعی پوست را حفظ می کند و برای انواع پوست مناسب است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا دارای دانه های اسکراب می باشد و می تواند لایه های سطحی و مرده پوست را از بین ببرد و جوش های سرسیاه را برطرف کند. این محصول با حفظ رطوبت و لطافت پوست، می تواند مانع از ایجاد چین و چروک بر روی سطح پوست شود.

    پن لایه بردار و اسکراب فولیکا را می توان به عنوان یک شوینده و پاک کننده غیر صابونی معرفی کرد که از ملایمت خاصی برخودار بوده و با دارا بودن PH متعادل، سازگاری بالایی با پوست دارد. در این محصول از دانه های اسکراب استفاده شده است  که ضمن جداسازی و از بین بردن سلول های مرده و فرسوده پوست، بدون این که هیچ گونه آسیبی به لایه سطحی پوست برساند، لایه شاخی آن را ترمیم و بازسازی کرده و منافذ پوست را باز می کند تا بدین ترتیب اکسِیژن رسانی مناسبی صورت گرفته و دانه ها و جوش های سرسیاه کم کم از بین بروند.

    این پاک کننده صورت از قدرت شویندگی و پاک کنندگی فوق العاده ای برخوردار بوده و کف نسبتا مناسبی دارد و می تواند آلودگی های و ناخالصی های محیطی را به صورت عمیق اما ملایم، از روی پوست پاکسازی کند.

    در ترکیبات پن لایه بردار و اسکراب فولیکا از موادی استفاده شده است که می توانند رطوبت پوست را به خوبی حفظ کرده و باعث شفافیت و شادابی هر چه بیشتر پوست شوند.

     

     

    ترکیبات مؤثر پن لایه بردار و اسکراب فولیکا:

    گرانول های پلی اتیلنی( دانه های اسکراب):

    یکی از مناسب ترین روش ها به منظور جداسازی لایه خارجی و خشن پوست، لایه برداری به صورت فیزیکی می باشد. در این روش لایه های مرده و فرسوده پوست با استفاده از دانه های اسکراب جدا می شوند.

     

    اسید سالیسیلیک:

    از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کرده و بدین ترتیب مانع از ایجاد کومدون های سر بسته می شود. همچنین سبوم را به راحتی خارج کرده و از تشکیل آکنه ممانعت می کند. اسید سالیسیلیک موجود در این محصول، می تواند لایه شاخی را از بین برده و پوسته ریزی های طبیعی را افزایش دهد و بدین ترتیب لایه خارجی و خشن پوست را جدا کرده و از بین ببرد. این ماده همچنین از خواص آنتی باکتریال، آنتی فونگالی و ضد خارش برخوردار بوده و می تواند میزان PH سطح پوست و اسیدیته و همچنین هیدراتاسیون لایه کراتینی پوست را کاهش دهد و بدین ترتیب جوش و آکنه را بهبود بخشد.

     

    گلیسیرین:

    آب را روی پوست جذب کرده و نرمی، لطافت و روشنی خاصی را به پوست می بخشد. این ماده تبخیر سطحی آب پوست را کاهش داده و در میزان آبی که در ماتریکس سلولی وجود دارد، توازن ایجاد می کند و بدین ترتیب ساختار پوست را مقاوم کرده و عملکرد دیگر چربی های مفید پوست را بهبود می بخشد.

     

    ویتامین C:

    این آنتی اکسیدان قوی می تواند سنتز کلاژن را تقویت کرده و انعطاف پذیری و مقاومت پوست را افزایش دهد. همچنین از تولید رنگ دانه های پوست می کاهد و باعث از بین رفتن لکه های پوستی و روشن شدن پوست می شود.

     

    ویتامین E:

    این ویتامین مانع از تشکیل رادیکال های آزاد شده و اثرات آن ها را خنثی می کند. بدین ترتیب از ایجاد چین و چروک های سطحی پوست جلوگیری می کند و باعث جوان سازی پوست می شود.

     

     

    ویژگی های پن لایه بردار و اسکراب فولیکا

    • لایه برداری و جدا کردن سلول های فرسوده و خشن، بدون رساندن آسیب به لایه سطحی پوست به واسطه وجود دانه های اسکراب در محصول
    • بهبود انعطاف پذیری و مقاومت پوست به واسطه وجود ویتامین C
    • دارای اثرات روشن کنندگی و شفاف کنندگی پوست
    • شوینده ی غیر صابونی با PH متعادل پوست
    • جلوگیری از ایجاد آکنه به واسطه ی باز کردن منافذ بسته پوست
    • مانع از ایجاد چین و چروک بر روی سطح پوست
    • برطرف کردن تدریجی دانه ها و جوش های سرسیاه
    • محافظ رطوبت و لطافت پوست
    • مناسب برای انواع پوست

     

     

    نحوه مصرف

    ابتدا پوست را با آب ولرم شسته و مرطوب می نمایید.

    سپس پن لایه بردار و اسکراب فولیکا را آهسته بر روی پوست صورت بکشید. قسمت های چرب تر مانند چانه، گونه ها و پیشانی در اولویت هستند.

    در پوست بدن نواحی خشک و زبر نظیر آرنج، زانو و قوزک پا بیشتر به این اسکراب نیاز دارند.

     این پن را به مدت 2 دقیقه با حرکات دورانی روی پوست ماساژ می دهید. سپس به خوبی آبکشی نمایید.

    در صورت احساس نیاز می توانید این فرآورده را در هفته 2 تا 3 مرتبه استفاده نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • در صورتی که پس از استفاده از پن لایه بردار و اسکراب فولیکا هر گونه التهاب یا آلرژی را مشاهده کردید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.
    • از تماس محصول با چشم، زخم ها و نقاط حساس بدن بپرهیزید.
    • این محصول تنها برای مصارف خارجی تهیه شده است.
    • توصیه می شود در کنار این محصول، از فرآورده های ضد آفتاب با فاکتورهای حفاظتی بالا، محصولات تقویت کننده و مغذی پوست و همچنین مرطوب کننده های پوست استفاده نمایید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • فرآورده را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    پن چیست؟

    پن ها شوینده هایی هستند که علی رغم شباهتشان به صابون، از ساختاری متفاوت تهیه شده اند.

    پن ها مانند دیگر محصولات آرایشی – بهداشتی متناسب با انواع پوست فرموله شده اند. آن ها به خوبی می توانند کثیفی و آلودگی های پوست را پاکسازی کنند بدون این که باعث از بین رفتن چربی های طبیعی پوست شوند.

    در اکثر پن ها از اسانس و پارابن استفاده نشده است و PH آن ها متعادل و نزدیک به پوست انسان تنظیم شده است. پن روشن کننده پوست، پن ضد لک، پن ضد جوش، پن رطوبت رسان و پن لایه بردار از انواع مختلف پن ها به حساب می آیند.

     

     

    چند بار می توان از پن لایه بردار استفاده کرد؟

    تعداد دفعات استفاده از پن لایه بردار به قدرت پاک کنندگی پن و همچنین نوع پوست بستگی دارد. به طور مثال اگر پن مورد استفاده از قدرت بالای پاک کنندگی پوست های مرده برخوردار است و به طور کامل آن را پاکسازی می کند می توانید دو مرتبه در هفته آن را استفاده نمایید ولی اگر لایه بردار شما ملایم می باشد می تواند آن را به صورت روزانه مورد استفاده قرار دهید.

    همچنین افرادی که دارای پوست خشک می باشند و افراد بزرگسال، استفاده از پن لایه بردار برای ایشان، یک بار در هفته کافی است. ولی افراد دارای پوست چرب، بهتر است دو تا سه مرتبه در هفته از این محصول استفاده نمایند.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا