در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ترک پا جی - 50 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260227710012
    شناسه محصول: 6260227710012
    دسته بندی: ترک بدن و پا
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ترک پا جی حاوی موم عسل و روغن های طبیعی است که باعث جلوگیری از ایجاد ترک، پینه و زبری پوست دست، پا، زانو و آرنج و بهبود پوست آسیب دیده این نواحی می شود. این کرم برای پوست های خشک، معمولی و آسیب دیده مناسب است و با مرطوب کردن پوست سبب نرمی آن می ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ترک پا جی - 50 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم ترک پا جی حاوی موم عسل و روغن های طبیعی است که باعث جلوگیری از ایجاد ترک، پینه و زبری پوست دست، پا، زانو و آرنج و بهبود پوست آسیب دیده این نواحی می شود. این کرم برای پوست های خشک، معمولی و آسیب دیده مناسب است و با مرطوب کردن پوست سبب نرمی آن می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ترک پا جی از گذشته تا به امروز محصولی مناسب و قابل اطمینان برای افرادی که دچار ترک دست و پا بوده اند محسوب می شده است. در این محصول از ترکیباتی مؤثر استفاده شده است که می تواند علاوه بر جلوگیری از خشکی پوست، نرمی و لطافت خاصی را به آن ببخشد.

    با توجه به این که پیشرفت در عمل باعث می شود به مرور زمان، محصولاتی جدیدتر با ترکیبات بروزتر و قوی تر به منظور تکمیل تأثیرگذاری و رفع نواقص محصولات پیشین، جایگزین محصولات قدیمی تر شوند ولی نمی تواند از تأثیرگذاری، خاصیت درمانی و جلب اطمینان مصرف کنندگان برخی محصولات قدیمی غافل شد. کرم دست و پای جی یکی از این محصولاتی می باشد که در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همین امر تولید کنندگان را وادار کرده است که این محصول را به همان شکل و شمایل و کارایی گذشته تولید کنند.

    در صورتی که احساس خشکی را بر روی پوست دست، پا، زانو و آرنج خود تجربه می کنید و یا ترک های عمیقی را بر روی آن ها مشاهده می کنید می توانید با استفاده از کرم جی بر روی این نواحی، پوست خود را بازسازی کرده و علاوه بر بازگرداندن سلامت پوست، نرمی، لطافت و شادابی بیشتری به آن ببخشید. چرا که این محصول با داشتن ترکیباتی نظیر موم زنبور عسل، روغن بادام، لانولین و سوربیتول، از خواص ترمیم کنندگی فوق العاده ای برخوردار بوده و می توان پوست آسیب دیده شما را به خوبی بهبود بخشد.

    مصرف این کرم برای افرادی که دارای پوست چرب می باشد شاید چندان مناسب نباشد، چرا که این کرم از درصد چربی بالایی برخوردار می باشد. ولی افرادی که دارای پوست نرمال، خشک و آسیب دیده می باشند می تواند با خرید و مصرف این محصول، یک انتخاب ایده ال را تجربه کنند.

     

     

    ترکیبات مؤثر کرم ترک پا جی:

    روغن بادام:

    این روغن از ویتامین E غنی است و به واسطه ی آن  دارای اثرات آنتی اکسیدانی فوق العاده می باشد و با نفوذ راحت و آسان به لایه های درونی پوست، می تواند باعث از بین رفتن آلودگی ها و مواد التهاب زا شود و بدین ترتیب با محافظت از پوست، شفافیت و سلامت را برای آن به ارمغان بیاورد.

    موم زنبور عسل:

    در موم زنبور عسل انواع ویتامین ها به همراه ترکیبات آنتی اکسیدانی وجود دارد که خاصیت رطوبت رسانی آن را افزایش می دهند. با استفاده از این ماده می توانید خشکی و ترک پوست را ترمیم و برطرف کرده و مانع از ایجاد مجدد خشکی و ترک در پوست شوید.

    لانولین و سوربیتول:

    این دو ترکیب فوق العاده از اثرات تثبیت کنندگی برخوردار بوده و می توانند به راحتی آب را بر روی سطح پوست نگه دارند. همچنین لانولین و سوربیتول قدرت نفوذ بالایی داشته و می توانند سطح خارجی پوست را مرطوب نگه دارند و باعث نرم شدن آن شوند.

    گلیسیرین:

    این ماده آب را به خوبی جذب می کند و می تواند علاوه بر جلوگیری از تبخیر رطوبت پوست، آن را به خوبی آبرسانی کند و مانع خشکی و زبری پوست شود.

     

     

    ویژگی های کرم ترک پا جی:

    • جلوگیری از ایجاد ترک، پینه و زبری پوست دست، پا، زانو و آرنج و بهبود پوست آسیب دیده این نواحی
    • دارای خاصیت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی و حفظ لطافت و شادابی پوست دست و پا
    • پیشگیری از درماتیت و خشکی شدید پوست و بهبود آن
    • حاوی موم زنبور عسل، روغن بادام، لانولین، سوربیتول و گلیسرین
    • مناسب برای پوست های معمولی، خشک و آسیب دیده

     

     

    نحوه مصرف:

    در طول روز می توانید چندین بار از کرم ترک دست و پا جی استفاده نمایید. در صورتی که این کار را به صورت منظم انجام دهید می توانید داشتن پوستی نرم و لطیف را تجربه کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم ترک پا جی را در مکانی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    کرم ترک پا جی را چگونه مصرف کنیم؟

    برای استفاده از کرم ترک پا جی به منظور بهبود ترک دست و پا، می بایست ابتدا پوست ناحیه خشک شده و ترک خورده را خوبی تمیز کرده و مقدار مناسبی از کرم ترک پا جی را بر روی این نواحی بمالید. سپس به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. در صورت نیاز می توانید این کار را در طول روز چندین مرتبه تکرار نمایید.

     

     

    آیا استفاده از کرم ترک پا جی عوارض دارد؟

    خیر. در ترکیبات کرم ترک پا جی از هیچ گونه مواد شیمیایی و پارابن استفاده نشده است و از فاکتور های طبیعی برخوردار است. به همین دلیل می توان گفت استفاده از کرم ترک پا جی نمی تواند هیچ گونه حساسیت و یا عوارض پوستی را ایجاد کند.

     

     

    استفاده از کرم ترک پا جی برای چه نوع پوستی مناسب می باشد؟

    با توجه به این که در ترکیبات این محصول از موم زنبور عسل، روغن بادام، لانولین، سوربیتول و گلیسیرین استفاده شده است، می توان آن را به عنوان یک مرطوب کننده قوی پوست به حساب آورد. بنابراین کرم ترک پا برای افرادی که دارای پوست های نرمال، خشک و حساس می باشند مناسب بوده و می تواند از خشک و زبر شدن پوست آن ها جلوگیری کند.

     

     

    آیا استفاده از کرم ترک پا جی برای صورت مجاز است؟

    خیر. با توجه به این که این کرم از بافتی چرب و نسبتا سنگین تهیه شده است تا بتواند خشکی های شدید و ترک های پوستی را برطرف کند، استفاده از آن برای صورت مناسب نمی باشد، مخصوصا اگر فرد دارای پوست مختلط یا چرب نیز باشد. چرا که در این صورت منافذ پوست دچار انسداد شده و کمودون های سرسفید و سرسیاه ایجاد می شود و همچنین در اثر وجود لایه چربی باقی مانده بر روی پوست صورت، به مرور زمان باعث کدر شدن پوست صورت می شود.

     

     

    آیا کرم ترک پا جی باعث سفیدی پوست می شود؟

    با توجه به این که مصرف این کرم می تواند پوست آسیب دیده را ترمیم و احیا کرده و تیرگی های ناشی از خشکی شدن پوست را برطرف کند، بنابراین در اثر مصرف آن، علاوه بر افزایش نرمی و لطافت پوست، شفافیت طبیعی پوست نیز بازمی گردد و پوست ناحیه مورد نظر کمی روشن تر می شود. ولی لازم به ذکر است که این کرم به خودی خود نمی تواند لک و تیرگی های ایجاد شده بر روی سطح پوست را از بین ببرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا