در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم دور چشم ضد پف تیرگی و چروک ژوت - 15 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262222294535
    شناسه محصول: 6262222294535
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    260٬000
    208٬000 52٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم دور چشم ژوت با استفاده از عصاره های گیاهی و فرمولاسیون ویژه سبب از بین رفتن چروک های اطراف چشم شده و در جوان سازی صورت موثر است همچنین این کرم پف و تیرگی های دور چشم را کاهش داده و سبب روشن شدن پوست زیر چشم می شود.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم دور چشم ضد پف تیرگی و چروک ژوت - 15 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم دور چشم ژوت با استفاده از عصاره های گیاهی و فرمولاسیون ویژه سبب از بین رفتن چروک های اطراف چشم شده و در جوان سازی صورت موثر است همچنین این کرم پف و تیرگی های دور چشم را کاهش داده و سبب روشن شدن پوست زیر چشم می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت یکی از محصولات شناخته شده در زمینه بهبود وضعیت پوست دور چشم می باشد. محصول نامبرده فوق حاوی مواد فعالی مانند پروتئین هیدرولیز شده برنج، عصاره‌های خار مریم و کاملیا، ویتامین B۵، پروتئین هیدرولیز شده پسته شام و گلیسیرین می باشد که باعث کاهش خطوط و چین و چروک های پوست دور چشم می شود. همچنین، حاوی موادی است که به عنوان یک کرم ضد پف و تیرگی دور چشم نیز شناخته می شود.

    از آنجا که پوست دور چشم بسیار حساس است، این کرم با فرمولاسیون خاص خود می تواند به طور موثری پوست دور چشم را نرم و لطیف کند و به کم کردن پف و تیرگی آن کمک بسیاری می کند.

     

     

    ویژگی های کرم دور چشم ضد پف، تیرگی و چروک ژوت

    • کرم ضد چروک دور چشم ژوت، حاوی مواد فعالی مانند پروتئین هیدرولیز شده برنج، عصاره‌های خار مریم و کاملیا، ویتامین B۵، پروتئین هیدرولیز شده پسته شام و گلیسیرین می باشد. این مواد فعال باعث بهبود سلامت پوست دور چشم شده و به کاهش چین و چروک های پوست دور چشم کمک می کنند.
    • کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، با فرمولاسیون خاص خود می تواند به طور موثری پوست دور چشم را نرم و لطیف کند و به کاهش پف و تیرگی آن کمک کند. این ویژگی این کرم، به خصوص برای افرادی که به دلیل فشار کاری یا بی خوابی دچار پف دور چشم هستند، بسیار مفید است.
    • کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، با عملکرد ترمیم کننده و بازسازی پوست، می تواند به بهبود سلامت پوست دور چشم کمک کند. این کرم باعث بهبود جلوه پوستی دور چشم می شود و به پوست ایجاد تغذیه و رطوبت می دهد.
    • کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، ملایم و بدون عوارض جانبی است و بدون تحریک پوست دور چشم عمل می کند.
    • این کرم با توجه به فرمولاسیون خاص خود، بر روی پوست حساس دور چشم نیز مؤثر است و می تواند به بهبود وضعیت پوست در این ناحیه بپردازد.

     

     

    نحوه استفاده از کرم دور چشم ژوت

    1. قبل از استفاده از کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، پوست دور چشم را به طور دقیق تمیز کنید. از آنجایی که پوست دور چشم بسیار حساس است، بهتر است از یک محصول تمیز کننده ملایم استفاده کنید.
    2. به مقدار کافی از کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت را به طور ملایم و با حرکات آرام دور چشم بمالید. بهتر است از انگشت حلقه خود برای مالیدن کرم استفاده کنید.
    3. پس از مالیدن کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، بهتر است حداقل 15 تا 20 دقیقه برای جذب کرم صبر کنید.
    4. اگر قصد دارید از آرایش استفاده کنید، پس از استفاده از کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت، باید حداقل 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا کرم به طور کامل در پوست جذب شود.
    5. بهتر است این کرم را به صورت روزانه و به موقع مصرف کنید، بهترین زمان برای استفاده از این کرم صبح و شب پس از تمیز کردن پوست دور چشم است.

     

     

    لطفا دقت کنید

    از برخورد کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت با چشم و زخم‌های باز پرهیز کنید؛ در صورت وقوع با آب کافی شسته شود.

    در صورت ایجاد حساسیت مصرف کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت را قطع کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

     

     

    شرایط نگهداری

    کرم ضد آفتاب پوست چرب اویدرم را به دور از نور مستقیم خورشید و در مکانی خشک و خنک و در دمای پایین تر از 25 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

    محصولات مراقبتی را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    کرم دور چشم ژوت برای چه سنی مناسب است؟

    کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت برای افراد بالای 18 سال مناسب است. به طور کلی، با گذشت زمان و با توجه به فعالیت های روزانه، پوست دور چشم با چالش های بیشتری مواجه می شود. به همین دلیل، افرادی که از 18 سالگی به بالا هستند و به دنبال پیشگیری از چین و چروک های پوست دور چشم هستند، می توانند از کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم ژوت استفاده کنند.

    اگرچه، ممکن است افراد در سنین مختلفی با مشکلات پوستی دور چشم روبرو شوند، اما هر سنی نیاز به نوع خاصی از کرم ضد چروک پف و تیرگی دور چشم دارد. به عنوان مثال، افراد با پوست خشک و بدون آب نیاز به کرم هایی با ویژگی های مرطوب کننده بیشتری دارند، در حالی که افراد با پوست چرب و آکنه دار نیاز به کرم هایی با ویژگی های ضد آکنه دارند.

    به هر حال، قبل از استفاده از هر گونه محصولی، بهتر است با پزشک متخصص پوستی مشورت کنید تا برای نوع پوست خود، کرم مناسب را انتخاب کنید.

     

     

    بهترین کرم دور چشم چه ویژگی هایی دارد؟

    یک کرم دور چشم باید دارای ویژگی های ضد چروک و خطوط ریز باشد. این ویژگی ها با استفاده از موادی مانند رتینول، پپتیدها، ویتامین C و E و هیدروکسی اسیدها به دست می آیند.

    باید دارای ویژگی های مرطوب کننده باشد تا پوست دور چشم را مرطوب کند و از خشکی و چربی های نامناسب جلوگیری کند. موادی مانند آلوئه ورا، هیالورونیک اسید و گلیسیرین از ترکیبات مرطوب کننده هستند.

    افرادی که به سرعت به تحریکات خارجی واکنش نشان می دهند، باید از کرم دور چشمی استفاده کنند که دارای ویژگی های ضد التهابی و ضد آلرژیک باشد.

    کرم دور چشم باید دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها باشد تا از آسیب پذیری پوست در برابر عوامل محیطی مانند آفتاب، آلودگی و سیگار جلوگیری کند.

    خاصیت ضد پف و تیرگی نیز از ویژگی های مهم کرم دور چشم است. این ویژگی با استفاده از موادی مانند کافئین، آرنیکا و ویتامین K به دست می آید.

    به علاوه، بهتر است کرم دور چشمی که شامل مواد شیمیایی ضدعفونی کننده مانند پارابن ها و فتالات ها نیست را انتخاب کنید، زیرا استفاده از این مواد ممکن است منجر به عوارض جانبی برای پوست و سلامتی شما شود.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا